BZP: Dostawa kołder, poduszek, kompletów pościeli, prześcieradeł, kocy, zasłon i karniszy do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego
26.06.2025
2025/BZP 00296065/01
UNIWERSYTET ŁÓDZKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kołder, poduszek, kompletów pościeli, prześcieradeł, kocy, zasłon i karniszy do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kołder, poduszek, kompletów pościeli, prześcieradeł, kocy, zasłon i karniszy do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2c80be-e4a0-45d7-9cee-e70d9a8913fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11201953.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się
w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwanej dalej Platformą) adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120195
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza "Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź informuje, że: 1.1. Administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą ul. Narutowicza 68; 90-136 Łódź. 1.2. Administrator wyznaczył Inspektora
Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl . 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) pod nazwą: Usługa zorganizowania wycieczek dla pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz członków ich rodzin w roku 2025, dofinansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – 27/ZP/2025 Pani/Pana dane osobowe będą
przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp). 1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 1.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; - okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pan dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 47/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kołder do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39512400-8 - Pierzyny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.2. Zamówienie opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym będą stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe 30% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb jedynie w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego w czasie obowiązywania umowy. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach dostaw określonych w umowie jako zamówienie podstawowe. Zamówienia realizowane w ramach opcji będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji– wartość umowy zwiększy się o 30% wartości umowy opisane zostały w Projekcie umowy, stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na kilka części zamówienia, prawo opcji stosuje się do każdej z nich osobno.
5. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcja będzie obliczone na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
6. Prawo opcji nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Waga wypełnienia (W) – waga kryterium 40 %.
KRYTERIUM I:
Nazwa kryterium Waga kryterium
cena oferty brutto (C) 60 %
Do oceny ofert w kryterium „cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, punkt 4.a)
Ocena punktowa zostanie wyliczona według poniższego wzoru matematycznego:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
------------------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
KRYTERIUM II:
Nazwa kryterium Waga kryterium
waga wypełnienia (W) 40 %
Część nr 1 – Kołdry
Zamawiający określa minimalną wagę wypełnienia oferowanych produktów jako:
1600 g – poz. nr 1 (160x200)
1400g – poz. nr 2 (140x200)
Zamawiający określa maksymalną wagę wypełnienia oferowanych produktów jako:
1700 g – poz. nr 1 (160x200)
1500 g – poz. nr 2 (140x200)
Złożenie oferty na produkt o mniejszej lub większej wadze wypełnienia spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „waga wypełnienia” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 4.b) Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
W kryterium „waga wypełnienia” Zamawiający przyzna punkty następująco:
Część nr 1 poz. 1 – Kołdry 160x200
Kryterium: waga wypełnienia (W1) Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 1600 g wypełnienia 0 pkt
powyżej 1600 g wypełnienia do 1650 g wypełnienia 10 pkt
powyżej 1650 g wypełnienia do 1700 g wypełnienia 20 pkt
Część nr 1 poz. 2 – Kołdry 140x200
Kryterium: waga wypełnienia (W2) Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 1400 g wypełnienia 0 pkt
powyżej 1400 g wypełnienia do 1450 g wypełnienia 10 pkt
powyżej 1450 g wypełnienia do 1500 g wypełnienia 20 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM – waga wypełnienia - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Waga wypełnienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa poduszek do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39516120-9 - Poduszki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.2. Zamówienie opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym będą stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe 30% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb jedynie w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego w czasie obowiązywania umowy. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach dostaw określonych w umowie jako zamówienie podstawowe. Zamówienia realizowane w ramach opcji będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji– wartość umowy zwiększy się o 30% wartości umowy opisane zostały w Projekcie umowy, stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na kilka części zamówienia, prawo opcji stosuje się do każdej z nich osobno.
5. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcja będzie obliczone na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
6. Prawo opcji nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Waga wypełnienia (W) – waga kryterium 40 %.
KRYTERIUM I:
Nazwa kryterium Waga kryterium
cena oferty brutto (C) 60 %
Do oceny ofert w kryterium „cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, punkt 4.a)
Ocena punktowa zostanie wyliczona według poniższego wzoru matematycznego:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
------------------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
KRYTERIUM II:
Nazwa kryterium Waga kryterium
waga wypełnienia (W) 40 %
Część nr 2 – Poduszki
Zamawiający określa minimalną wagę wypełnienia oferowanych produktów jako:
1600 g
Zamawiający określa maksymalną wagę wypełnienia oferowanych produktów jako:
2000 g
Złożenie oferty na produkt o mniejszej lub większej wadze wypełnienia spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „waga wypełnienia” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 4.b) Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
W kryterium „waga wypełnienia” Zamawiający przyzna punkty następująco:
Kryterium: waga wypełnienia Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 1600 g wypełnienia 0 pkt
powyżej 1600 g wypełnienia do 1800 g wypełnienia 20 pkt
powyżej 1800 g wypełnienia do 2000 g wypełnienia 40 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM – waga wypełnienia - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt– waga wypełnienia - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Waga wypełnienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kompletów pościeli do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.2. Zamówienie opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym będą stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe 30% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb jedynie w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego w czasie obowiązywania umowy. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach dostaw określonych w umowie jako zamówienie podstawowe. Zamówienia realizowane w ramach opcji będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji– wartość umowy zwiększy się o 30% wartości umowy opisane zostały w Projekcie umowy, stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na kilka części zamówienia, prawo opcji stosuje się do każdej z nich osobno.
5. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcja będzie obliczone na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
6. Prawo opcji nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gramatura (G) – waga kryterium 40 %.
KRYTERIUM I:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 60 %
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, punkt 4.a)
Ocena punktowa zostanie wyliczona według poniższego wzoru matematycznego:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
KRYTERIUM II:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Gramatura (G) 40
Część nr 3 – Komplety pościeli
Zamawiający określa minimalną gramaturę oferowanych produktów jako: 150 g/m2
Zamawiający określa maksymalną gramaturę oferowanych produktów jako: 180 g/m2
Złożenie oferty na produkt o mniejszej lub większej gramaturze spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „gramatura” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 4.c) Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
W kryterium „gramatura” Zamawiający przyzna punkty następująco:
Kryterium: gramatura na m2 Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 150 g/m2 do 160 g/m2 0 pkt
powyżej 160 g/m2 do 170 g/m2 20 pkt
powyżej 170 g/m2 do 180 g/m2 40 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM – gramatura - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gramatura
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa prześcieradeł do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39512100-5 - Prześcieradła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.2. Zamówienie opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym będą stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe 30% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb jedynie w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego w czasie obowiązywania umowy. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach dostaw określonych w umowie jako zamówienie podstawowe. Zamówienia realizowane w ramach opcji będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji– wartość umowy zwiększy się o 30% wartości umowy opisane zostały w Projekcie umowy, stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na kilka części zamówienia, prawo opcji stosuje się do każdej z nich osobno.
5. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcja będzie obliczone na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
6. Prawo opcji nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gramatura (G) – waga kryterium 40 %.
KRYTERIUM I:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 60 %
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, punkt 4.a)
Ocena punktowa zostanie wyliczona według poniższego wzoru matematycznego:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
KRYTERIUM II:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Gramatura (G) 40
Część nr 4 – Prześcieradła
Zamawiający określa minimalną gramaturę oferowanych produktów jako: 150 g/m2
Zamawiający określa maksymalną gramaturę oferowanych produktów jako: 180 g/m2
Złożenie oferty na produkt o mniejszej lub większej gramaturze spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „gramatura” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 4.c) Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
W kryterium „gramatura” Zamawiający przyzna punkty następująco:
Kryterium: gramatura na m2 Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 150 g/m2 do 160 g/m2 0 pkt
powyżej 160 g/m2 do 170 g/m2 20 pkt
powyżej 170 g/m2 do 180 g/m2 40 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM – gramatura - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gramatura
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kocy do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39511100-8 - Koce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.2. Zamówienie opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym będą stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe 30% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb jedynie w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego w czasie obowiązywania umowy. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach dostaw określonych w umowie jako zamówienie podstawowe. Zamówienia realizowane w ramach opcji będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji– wartość umowy zwiększy się o 30% wartości umowy opisane zostały w Projekcie umowy, stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na kilka części zamówienia, prawo opcji stosuje się do każdej z nich osobno.
5. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcja będzie obliczone na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
6. Prawo opcji nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Gramatura (G) – waga kryterium 40 %.
KRYTERIUM I:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 60 %
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, punkt 4.a)
Ocena punktowa zostanie wyliczona według poniższego wzoru matematycznego:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
KRYTERIUM II:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Gramatura (G) 40
Część nr 5 – Koce
Zamawiający określa minimalną gramaturę oferowanych produktów jako: 570 g/m2
Zamawiający określa maksymalną gramaturę oferowanych produktów jako: 600 g/m2
Złożenie oferty na produkt o mniejszej lub większej gramaturze spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „gramatura” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 4.c) Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
W kryterium „gramatura” Zamawiający przyzna punkty następująco:
Część nr 5 – Koce
Kryterium: gramatura na m2 Liczba punktów możliwych do uzyskania
minimum 570 g/m2 0 pkt
powyżej 570g/m2 do 600 g/m2 40 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM – gramatura - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gramatura
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zasłon ognioodpornych do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39515100-6 - Zasłony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.2. Zamówienie opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym będą stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe 30% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb jedynie w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego w czasie obowiązywania umowy. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach dostaw określonych w umowie jako zamówienie podstawowe. Zamówienia realizowane w ramach opcji będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji– wartość umowy zwiększy się o 30% wartości umowy opisane zostały w Projekcie umowy, stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na kilka części zamówienia, prawo opcji stosuje się do każdej z nich osobno.
5. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcja będzie obliczone na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
6. Prawo opcji nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Przedłużenie okresu gwarancji (G) 40 %
KRYTERIUM I:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 60 %
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, punkt 4.a)
Ocena punktowa zostanie wyliczona według poniższego wzoru matematycznego:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
KRYTERIUM II:
Nazwa kryterium Waga kryterium
przedłużenie okresu gwarancji (G) 40 %
Część nr 6 – Zasłony ognioodporne
Zamawiający określa minimalny wymagany oferowany okres gwarancji wynoszący 24 miesiące od daty realizacji zamówienia zgodnie ze sporządzonym protokołem zdawczo-odbiorczym.
Złożenie oferty z krótszym niż 24 miesiące okresem gwarancji spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 4.d. Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
W kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” Zamawiający przyzna punkty następująco:
Kryterium: przedłużenie okresu gwarancji” Liczba punktów możliwych do uzyskania
brak przedłużenia okresu gwarancji 0 pkt
przedłużenie gwarancji o 12 miesięcy 40 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM – przedłużenie okresu gwarancji - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa karniszy wraz z montażem do domów studenckich Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44115810-0 - Karnisze do zasłon i żabki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje wykorzystanie prawa opcji.2. Zamówienie opisane szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu cenowym będą stanowić 100% wartości całości zamówienia (tzw. zamówienie podstawowe). Ponadto dodatkowe 30% wartości umowy, będzie realizowane jako zamówienie opcjonalne. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał, gdy zajdzie taka konieczność, w zależności od potrzeb jedynie w przypadku wykorzystania całości zamówienia podstawowego w czasie obowiązywania umowy. Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach dostaw określonych w umowie jako zamówienie podstawowe. Zamówienia realizowane w ramach opcji będą tożsame z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji– wartość umowy zwiększy się o 30% wartości umowy opisane zostały w Projekcie umowy, stanowiącym - Załącznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na kilka części zamówienia, prawo opcji stosuje się do każdej z nich osobno.
5. W przypadku uruchomienia prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia objętego opcja będzie obliczone na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
6. Prawo opcji nie jest źródłem zobowiązań Zamawiającego w momencie udzielania zamówienia podstawowego.
7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie i oczekiwanie skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Cena oferty brutto (C) 60 %
II. Przedłużenie okresu gwarancji (G) 40 %
KRYTERIUM I:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena oferty brutto (C) 60 %
Do oceny ofert w kryterium „Cena oferty brutto” przyjęte zostaną wartości brutto zapisane w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, punkt 4.a)
Ocena punktowa zostanie wyliczona według poniższego wzoru matematycznego:
CMINIMUM (tj. cena oferty z najniższą ceną)
----------------------------------------------------- x 60
Ci (tj. cena oferty badanej)
WYKONAWCA W KRYTERIUM – Cena oferty brutto - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 60 pkt
KRYTERIUM II:
Nazwa kryterium Waga kryterium
przedłużenie okresu gwarancji (G) 40 %
Część nr 7 – Karnisze z montażem
Zamawiający określa minimalny wymagany oferowany okres gwarancji wynoszący 24 miesiące od daty realizacji zamówienia zgodnie ze sporządzonym protokołem zdawczo-odbiorczym.
Złożenie oferty z krótszym niż 24 miesiące okresem gwarancji spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” w taki sposób, że przydzieli punkty za to kryterium na podstawie informacji podanej w pkt 4.d. Formularza oferty - Załącznik nr 1 do SWZ.
W kryterium „przedłużenie okresu gwarancji” Zamawiający przyzna punkty następująco:
Kryterium: przedłużenie okresu gwarancji” Liczba punktów możliwych do uzyskania
brak przedłużenia okresu gwarancji 0 pkt
przedłużenie gwarancji o 12 miesięcy 40 pkt
WYKONAWCA W KRYTERIUM – przedłużenie okresu gwarancji - MOŻE OTRZYMAĆ MAKSYMALNIE 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. b) Dokument, o którym mowa w pkt. 3.a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 3.b) stosuje się.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;2. Wypełniony Formularz Cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
3 Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Przepis, o którym mowa w zdaniu drugim, stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Przepisy, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art.118 ustawy PZP lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Forma, w jakiej powinno zostać sporządzone i złożone pełnomocnictwo, została określona w pkt 13 SWZ. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia.11.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
11.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy:1.1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy,
1.2. nastąpiła zmiana formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej, zmiana danych Wykonawcy, np. adresu, nr Regon;
1.3. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp;
1.4. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy.
1.5. łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
2. Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, wymagają takie samej formy w jakiej została zawarta umowa.