BZP: Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
27.06.2025
2025/BZP 00296387/01
UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.szymanska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d9ff9c7-8658-4824-96e0-42ce56c7fa34
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210122/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 kampanii promocyjnej kierunków studiów anglojęzycznych w Google Ads na potrzeby realizacji projektu pn. ,,Zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia UPWr poprzez promocję zagraniczną
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,198110,82512ba4cdea434cd4281b11427e9d69.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,198110,82512ba4cdea434cd4281b11427e9d69.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania
z Platformy opisane są na stronie: https://upwr.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html oraz https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera,
2. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
8. Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w rozdz. 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.31.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kampanii reklamowej (Google Ads, która zakłada pakiet działań promocyjnych poprzez wyszukiwarkę Google, sieć reklamową Google, reklamy w YouTube i reklamę TikTok) rekrutacji na studia na UPWr w ramach projektu pn. „Zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia UPWr poprzez promocję zagraniczną oraz rozwój Welcome Point” finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu Welcome to Poland.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności UPWr na świecie, jako uniwersytetu europejskiego, dążącego do otrzymania statusu uczelni badawczej i miejsca odpowiedniego do zdobywania wiedzy na najwyższym poziomie, wskazując na osiągnięcia w zakresie celów zrównoważonego rozwoju. Celem kampanii, wynikającym z zainteresowania ofertą UPWr, będzie koncentracja na podtrzymaniu tego zainteresowania i promocji wizerunkowej UPWr. Dzięki kampanii planuje się dotrzeć do potencjalnych kandydatów na studia w języku angielskim prowadzone i planowane do uruchomienia na UPWr.
Kampania ma docierać do grup docelowych sprowadzając je na strony rekrutacja.upwr.edu.pl i nowej strony Welcome Point oraz do systemu rejestracji DreamApply.
Kampania skupi się na słowach kluczowych dotyczących poszukiwania uczelni przyrodniczo-technologicznych i kierunków studiów związanych z naukami weterynaryjnymi, biotechnologią, naukami o żywności i technologią żywności, biogospodarką, rolnictwem.
Grupy docelowe kampanii będą zgodne z opisem:
1. Kandydaci na studia z zagranicy (spoza granic RP) - 17-22 lata - poszukujący studiów I stopnia i jednolitych studiów magisterskich w języku angielskim w dziedzinie medycyny, weterynarii, biogospodarki, zainteresowani fauną, przyrodą, polityką zero waste, klimatem, zrównoważonym rozwojem,
2. Kandydaci na studia z zagranicy (spoza granic RP) - 21-27 lat - poszukujący studiów II stopnia w języku angielskim, w dziedzinie nauk o żywności, absolwenci I stopnia w dyscyplinie technologia żywności lub podobnej, zainteresowani żywieniem, produkcją i przetwórstwem żywności,
3. Rodzice potencjalnych kandydatów - 40-65 lat – którzy często są odpowiedzialni za finansowanie nauki za granicą.
Kampania będzie kierowana na cały świat, ze szczególnym uwzględnieniem wybranych krajów, do ustalenia z Zamawiającym. Na podstawie przekazanych przez Zamawiającego założeń kampanii, Wykonawca zaplanuje emisję kampanii.
Wykonawca będzie realizował usługę kampanii wykorzystując konto Ads Zamawiającego lub własne konto reklamowe, wybór rozwiązania w tym zakresie należy do Zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do konta Ads, a obowiązkiem Wykonawcy będzie właściwe ustawienie i optymalizacja konta Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres jego realizacji, znajdują się w dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” (dalej: Wzór umowy), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W oparciu o kryteria określone w rozdziale 17 SWZ:
Cena
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Jakość świadczenia usługi
Dokładność estymacji wyników branżowych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dokładność estymacji wyników branżowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę, której przedmiotem była kampania reklamowa Google Ads, o wartości minimum 40 000 PLN brutto, realizowana w celu pozyskania kandydatów na studia.
Wyjaśnienie:
− pod pojęciem jednej usługi Zamawiający rozumie wykonanie prac i czynności objętych wymaganym przedmiotem zamówienia, realizowanych w ramach jednej umowy/kontraktu,
− okres wyrażony w latach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
− do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej 1 osobę, która posiada doświadczenie zawodowe, tj. łącznie:
a) co najmniej 1-roczne zatrudnienie na stanowisku menedżerskim obejmującym zarządzanie projektami SEM (Search Engine Management) oraz
b) posiada w swoim dorobku zawodowym realizację co najmniej 1 usługi kampanii reklamowej Google Ads dotyczącej pozyskania kandydatów na studia.
Wyjaśnienie:
− przez zatrudnienie na stanowisku menedżerskim rozumie się zatrudnienie w danej organizacji (w ramach umowy zatrudnienia lub innych umów cywilnoprawnych) na stanowisku dyrektora lub menedżera lub kierownika lub lidera zespołu;
− w przypadku zatrudnienia osoby w tym samym okresie w dwóch lub więcej organizacjach, okresy te nie sumują się;
− okres wyrażony w latach oraz doświadczenie osoby, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
− przez pojęcie 1 usługi Zamawiający rozumie przedsięwzięcie obejmujące jedną lub kilka kampanii reklamowych Google Ads w celu pozyskania kandydatów na studia, realizowanych w ramach jednej umowy/jednego kontraktu.
− ww. warunek w odniesieniu do osób przewidzianych do realizacji zamówienia stanowi minimum niezbędne do zapewnienia przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jednocześnie doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realizacji zamówienia podlega ocenie punktowej zgodnie z kryterium oceny ofert, opisanym w rozdziale 17 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy sankcyjnej.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób powinien zawierać osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, których doświadczenie zawodowe wskazane w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) jest przedmiotem oceny punktowej w kryteriach oceny ofert określonych w rozdz. 17 niniejszej SWZ – tj. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D):
− w zarządzaniu projektami SEM (Z) oraz
− w realizacji usług kampanii reklamowej Google Ads dotyczącej pozyskania kandydatów na studia (K).
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ,2. Arkusz kalkulacyjny dotyczący estymacji wyników – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ;
UWAGA:
Arkusz kalkulacyjny stanowi integralną część Formularza oferty i służy do oceny punktowej w kryterium oceny ofert „Dokładność estymacji wyników branżowych (W)” opisanym w rozdziale 17 SWZ. Niezłożenie załącznika 1A do SWZ lub złożenie w sposób niezgodny ze wskazaniami Zamawiającego, skutkować będzie nieprzyznaniem punktacji zgodnie z opisem kryterium oceny ofert wskazanym w rozdz. 17 SWZ.
Wraz z ofertą należy złożyć:
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ),
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SWZ),
5. (jeżeli dotyczy) oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 2B do SWZ),
6. (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 3 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ), jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
7. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp j
8. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
9. (jeżeli dotyczy) Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wyjaśnienie:
Załączniki do SWZ są wzorami. Zamawiający zaleca ich użycie w składanej ofercie. Dopuszcza się zamieszczenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść będzie odpowiadała treści formularzy załączonych do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie
z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym; przepis pkt. 2.4 powyżej stosuje się.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale 8 lit. A SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego, został określony
w rozdziale 8 lit. B SWZ.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4.4 i 4.5 powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik 2B do SWZ).
7. Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono w projektowanych postanowieniach umowy:§9 Przesłanki zmiany umowy
§ 10 Zmiany wynagrodzenia - art. 439 ust. 2 ustawy Pzp
§ 11 Zmiany wynagrodzenia - art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy (pod adresem wskazanym w rozdziale 1 SWZ)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie będzie realizowane w dwóch okresach:Terminy pośrednie: Kampania będzie realizowana łącznie przez 6 miesięcy, z podziałem na dwa okresy (w okresie wzmożonych poszukiwań kierunków studiów):
I okres – w wybranych okresach w następujących miesiącach: od lipca do września 2025 roku oraz
II okres – w wybranych okresach w następujących miesiącach od kwietnia do lipca 2026 roku.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia podana w Formularzu oferty, z podziałem na podkryteria:
a) Cena odpowiadająca wynagrodzeniu wykonawcy z tytułu świadczenia usługi Cw – 10%
b) Cena odpowiadająca założonemu przez Wykonawcę budżetowi reklamowemu kampanii Cb – 20%
Ocenie w ramach kryterium "Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia" będzie podlegało doświadczenie zawodowe osoby, wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty do realizacji zamówienia, spełniającej co najmniej warunki określone w rozdziale 7 pkt 4.4.2 lit. a) i lit. b), z podziałem na podkryteria:
a) Doświadczenie na stanowisku menedżerskim obejmującym zarządzanie projektami SEM (Search Engine Management) (Z) – 20%
b) Doświadczenie w realizacji usług kampanii reklamowej Google Ads dotyczącej pozyskania kandydatów na studia (K) - 20%
Pozostałe przewidziane w rozdz. 17 SWZ kryteria oceny ofert będą oceniane bez podziału na podkryteria.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. 8 ust. 5 SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdz. 8 ust. 5 SWZ, od podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Godziny urzędowania Zamawiającego:
od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30 – 15:30 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i u Zamawiającego (Dni wolne u Zamawiającego określone są w § 2 Zarządzenia Zarządzenie nr 136/2024 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 6 grudnia 2024 roku. Treść Zarządzenia: https://bip.upwr.edu.pl/akty-prawne/zarzadzenia/zarzadzenia-rektora/2024-rok/zarzadzenie-nr-1362024-rektora-uniwersytetu-przyrodniczego-we-wroclawiu-z-dnia-6-grudnia-2024-roku-141.html)