BZP: ,,Zakup i dostawa 2 sztuk łóżek do suchego hydromasażu dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.’’
27.06.2025
2025/BZP 00297976/01
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Zakup i dostawa 2 sztuk łóżek do suchego hydromasażu dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010650629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sudecka 15
1.5.2.) Miejscowość: Janowice Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-520
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpir.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup i dostawa 2 sztuk łóżek do suchego hydromasażu dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f547646-7985-4e14-99bc-f5e2c33ba71c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010069/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzetu rehabilitacyjnego : 2 szt łóżek do masażu i 1 szt. Rezonans stochastyczny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f547646-7985-4e14-99bc-f5e2c33ba71c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7f547646-7985-4e14-99bc-f5e2c33ba71c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-381-II-7/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa 2 sztuk łóżek do suchego hydromasażu dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich przy ul. Sudecka 15, 58-520 Janowice Wielkie. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 33100000 Urządzenia medyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
kartykatalogowe, firmowe materiały informacyjne producenta, instrukcje użytkowania, opisy techniczne
lub inne posiadane dokumenty
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj ący dopuszcza zmianę postanowień umownych w następujących przypadkach:1) zmiany dotyczącej zaoferowanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie przez pro-
ducenta lub gdy dostarczenie oferowanego sprzętu w terminie nie będzie możliwe z przy-
czyn niezal eżnych od Wykonawcy, a dostępny będzie produkt o parametrach nie gorszych
niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena ww. produktu nie będzie wyższa niż przy-
jęta w niniejszej umowie; wycofanie sprzętu z produkcji przez producenta lub brak możli-
wości dos tarczenia sprzętu Wykonawca musi pisemnie udokumentować;
2) zmiany w wymaganych parametrach podanych w OPZ na parametry korzystniejsze w
związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami technicznymi lub technologicznymi,
wynikami prowadzonych badań i analiz
wynikami prowadzonych badań i analiz lub zmiany wynikające z doświadczeń eksploatacyj-lub zmiany wynikające z doświadczeń eksploatacyj-nych Zamawiającego; nych Zamawiającego;
3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie przez wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze nieza-którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze nieza-leżnym od Stronleżnym od Stron, którego lub których skutków Strony nie mogły przewidzieć przed zawar-, którego lub których skutków Strony nie mogły przewidzieć przed zawar-ciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapo-ciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapo-biec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski biec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe,żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania wa-zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania wa-runków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie runków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. lub skażenia.
2. Zmiany określone w ust. 1 mogą obejmować wszystkie istotne elementy umowy, Zmiany określone w ust. 1 mogą obejmować wszystkie istotne elementy umowy, w tym wynagro-w tym wynagro-dzenie, terminy realizacji.dzenie, terminy realizacji.
3. Wykonawca wnioskujący o dokonanie zmiany ma obowiązek przedłożyć wyjaśnienia i dowody uza-Wykonawca wnioskujący o dokonanie zmiany ma obowiązek przedłożyć wyjaśnienia i dowody uza-sadniające dokonanie określonej zmiany takie jak (w zależności od podstaw dokonania zmiany): sadniające dokonanie określonej zmiany takie jak (w zależności od podstaw dokonania zmiany): oświadczenia producenta/oficjalneoświadczenia producenta/oficjalnego dystrybutora o braku możliwości dostarczenia sprzętu lub go dystrybutora o braku możliwości dostarczenia sprzętu lub jego komponentu, zaprzestaniu jego produkcji, zastąpienia sprzętu, spełniającym wymogi określone jego komponentu, zaprzestaniu jego produkcji, zastąpienia sprzętu, spełniającym wymogi określone w OPZ i umowie wraz z dowodami równoważności, inne dowody wskazujące na przerwanie łańcu-w OPZ i umowie wraz z dowodami równoważności, inne dowody wskazujące na przerwanie łańcu-cha dostaw)