BZP: „Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach”
30.06.2025
2025/BZP 00298680/01
Gmina Dobczyce
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@dobczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43bfc93b-b784-4540-af95-760e53af7a41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016531/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa toru przeszkód dla zawodów młodzieżowych do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i w praktyce.”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43bfc93b-b784-4540-af95-760e53af7a413.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Kkomunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz we wskazanych w SW przypadkach przy użyciu poczty elektronicznej: przetargi@dobczyce.pl. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale 13 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania te zostały ogólnie wskazane w pkt.13 IDW (cześć I SWZ) a szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępne są na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26;
kontakt - inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dobczyce z siedzibą w Dobczycach, Rynek 26, - e-mail: iod@dobczyce.pl, telefon (12) 37 21 700;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie nieograniczony krąg osób lub podmiotów, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 i nast. ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.15.2025.ANGI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu składającego się na tor przeszkód do Młodzieżowych Zawodów Sportowo – Pożarniczych (dalej również jako „sprzęt”), realizowanej w ramach Projektu pn.: „Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce" , w zakresie:
1) Oznaczenie Funkcyjnych (1 kpl);
2) Noszak do węży (6 szt.);
3) Łącznik startowy (1 szt.);
4) Rów Wodny (1 szt.);
5) Płotek drewniana ściana (1 szt.);
6) Tunel (1 kpl.);
7) Kładka (1 szt.);
8) Pojemnik na noszaki (1 szt .);
9) Hydronetka metalowa MDP (2 szt.);
10) Listwa (2 szt.);
11) Tarcza nalewowa z akumulatorem (2 szt.);
12) Stanowisko przyrządów i armatur (1 szt.);
13) Stanowisko Węzłów (1 szt.);
14) Pałeczka sztafetowa- prądownica PW-52 (1 szt.);
15) Drewniana ściana drabiniasta (1 szt.);
16) Płyta pod wąż i gaśnicę (2 szt.);
17) Stojak z poprzeczką (1 szt.);
18) Płotek lekkoatletyczny (1 szt.).
Wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane w Części III niniejszej SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawierającym zestawienie sprzętu oraz wymagane parametry sprzętu.
Wykonawca w Załączniku 1B do oferty określi parametry oferowanego sprzętu oraz producenta sprzętu.
Dostawy winny zostać wykonane zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej.
Wykonawca dostarczy w/w sprzęt, na własny koszt i ryzyko, do miejsca dostawy,
tj. do Centrum Edukacji Przeciwpożarowej w Dobczycach, adres: ul. Jagiellońska 44F,
32-410 Dobczyce.
Każdy element dostarczonego sprzętu musi zostać oznakowany zgodnie z zasadami informacji
i promocji obowiązującymi w Programie Interreg Polska-Słowacja 2021-2027, tj. adekwatnej wielkości naklejką odporną na działanie warunków atmosferycznych lub w przypadku sprzętu wykonanego z tekstyliów odpowiednią naszywką.
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej IDW oraz oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej IDW;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca ma obowiązek wskazać jaki sprzęt oferuje wraz ze wskazaniem informacji nt. sprzętu i producenta sprzętu. W tym celu Wykonawca składa Wykaz oferowanego sprzętu, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do niniejszej IDW.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie i wyjaśnianie przedmiotowych środków dowodowych (Wykaz oferowanego sprzętu - Załącznik 1B). W ramach wyjaśnień Zamawiający dopuszcza również składanie rysunków technicznych, atestów, certyfikatów lub kart katalogowych lub innych specyfikacji czy dokumentów opisujących parametry i właściwości proponowanego sprzętu w szczególności poświadczające zgodność sprzętu z wytycznymii międzynarodowymi standardami, tj. warunkami techniczno-użytkowymi toru przeszkód MDP wg Regulaminu CTIF (International Association of Fire and Rescue Services - Międzynarodowy Komitet Techniczny Prewencji i Zwalczania Pożarów ).