BZP: Zakup wyposażenia
30.06.2025
2025/BZP 00299699/01
POMORSKA MEDYCZNA SZKOŁA POLICEALNA W GDAŃSKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKA MEDYCZNA SZKOŁA POLICEALNA W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192081050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Gen. Józefa Hallera 17
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-401
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medyk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.gda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4261ede6-483c-40b1-bdff-4427b3b8a7ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054716/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli EFRR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4261ede6-483c-40b1-bdff-4427b3b8a7ae3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4261ede6-483c-40b1-bdff-4427b3b8a7ae
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-4261ede6-483c-40b1-bdff-4427b3b8a7ae
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i przekazuje się jako załącznik, lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie
informujemy że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Gdańsku, al. Gen. J. Hallera 17,
80-401 Gdańsk.
2) Przedstawicielem Administratora jest Dyrektor Szkoły, p. Alina Nadgórska, kontakt:
a.nadgorska@medyk.gda.pl
3) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt drogą
elektroniczna na adres mail: iod@medyk.gda.pl
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną
ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających
na Zamawiającym;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozostałe informacje w tym zakresie zawarte są w Rozdział XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.EFRR.292.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) w ramach projektu „Rozwój infrastruktury pomorskich medycznych szkół policealnych, II etap” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Regały
Regały drewniane
Komody
Szafy
Szafki plastyczne na kółkach z przezroczystymi szufladami
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony w:
1) niniejszej SWZ,
2) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ,
3) wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
5. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony Przedmiot zamówienia został określony w OPZ dla poszczególnych części. Okres gwarancyjny liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego
postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
8. W przypadku, gdy w OPZ podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) w ramach projektu „Rozwój infrastruktury pomorskich medycznych szkół policealnych, II etap” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Krzesła
Biurko z płyty laminowanej
Stolik dla słuchaczy jednoosobowy wraz z krzesłami
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony w:
1) niniejszej SWZ,
2) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ,
3) wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
5. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony Przedmiot zamówienia został określony w OPZ dla poszczególnych części. Okres gwarancyjny liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego
postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
8. W przypadku, gdy w OPZ podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) w ramach projektu „Rozwój infrastruktury pomorskich medycznych szkół policealnych, II etap” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Parawany
Taborety kosmetyczne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony w:
1) niniejszej SWZ,
2) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ,
3) wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
5. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony Przedmiot zamówienia został określony w OPZ dla poszczególnych części. Okres gwarancyjny liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego
postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
8. W przypadku, gdy w OPZ podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) w ramach projektu „Rozwój infrastruktury pomorskich medycznych szkół policealnych, II etap” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zestaw mebli modułowych wysokich:
-szafy
-regały
-komody
Szafki do pracowni
Zestaw mebli wykonanych z płyty laminowanej o gr. 18 mm
Regały głębokie z nadstawkami
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony w:
1) niniejszej SWZ,
2) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ,
3) wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
5. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony Przedmiot zamówienia został określony w OPZ dla poszczególnych części. Okres gwarancyjny liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego
postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
8. W przypadku, gdy w OPZ podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39130000-2 - Meble biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) w ramach projektu „Rozwój infrastruktury pomorskich medycznych szkół policealnych, II etap” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2. Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zestaw mebli kuchennych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis części zamówienia) został określony w:
1) niniejszej SWZ,
2) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ,
3) wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferowany Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
5. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na dostarczony Przedmiot zamówienia został określony w OPZ dla poszczególnych części. Okres gwarancyjny liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru.
6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego
postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
8. W przypadku, gdy w OPZ podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39130000-2 - Meble biurowe