BZP: [4WOG.1200.2712.46.2025] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 14 części.
30.06.2025
2025/BZP 00299733/01
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
[4WOG.1200.2712.46.2025] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 14 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[4WOG.1200.2712.46.2025] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 14 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf8bde46-6b3d-4525-a82c-d11e22667cb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673639/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa narzędzi oraz elektronarzędzi.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
System.
3. System jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie
wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do
złożenia/poprawienia/uzupełnienia lub wyjaśnienia oświadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków
dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu;
3) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające
z ustawy Pzp;
4) przesyłania innych wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
5) przesyłania odwołania;
odbywa się za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”.
5. Aby komunikować się z Zamawiającym, o czym mowa powyżej, Wykonawca
nie musi posiadać konta na platformie. Korzystanie z platformy przez
Wykonawcę jest bezpłatne.
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy
poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po
których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
Zamawiającego.
7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za
pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania,
zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informację o wyborze
oferty najkorzystniejszej bądź unieważnieniu postępowania Zamawiający
będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja,
której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do
konkretnego Wykonawcy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania
Komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie przesłanych przez
Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
9. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
4WOG-1200.2712.46.2025
Strona 12 z 29
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452),
określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę
na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.
2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub
ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący
format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Szczegółowe informację znajdują się w rozdziale XI SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
• 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen.
Andersa 47, tel. 261 111 238;
• Platforma zakupowa Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława
Krzywoustego 3, 61-441 Poznań
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4
Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt:
261111238
c. 514 519 700 *;
d. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.46.2025
prowadzonym w trybie podstawowym.
e. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
ustawę Pzp; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
h. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących ;
4WOG-1200.2712.46.2025
Strona 27 z 29
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
• Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku danych
osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych,
prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679
(RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do
Zamawiającego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem,
że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
• zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane
osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)),
zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX,
do upływu terminu do ich wniesienia. Szczegółowe informację znajdują się w rozdziale XXVI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 4WOG.1200.2712.46.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Gliwice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi
przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Bytom
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi
przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Tarnowskie Góry
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi
przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Katowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi
przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Opole
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi
przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Bielsko - Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi
przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Lubliniec
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium najniższej ceny – CENA 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia
Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym
przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi
przepisami prawa oraz oferta ma najniższą ceną brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – Urządzenia rozruchowe, ładowarki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.
Poszczególne kryteria dla części od 8 - 14 będą oceniane według
poniższych wzorów:
Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:
okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego
wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż
36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji
(w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego
okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie
z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną
gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia
arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 8 - 14:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – Testery i urządzenia pomiarowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.
Poszczególne kryteria dla części od 8 - 14 będą oceniane według
poniższych wzorów:
Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:
okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego
wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż
36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji
(w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego
okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie
z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną
gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia
arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 8 - 14:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 – Kompresory
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.
Poszczególne kryteria dla części od 8 - 14 będą oceniane według
poniższych wzorów:
Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:
okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego
wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż
36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji
(w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego
okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie
z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną
gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia
arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 8 - 14:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 – Narzędzia ręczne i warsztatowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.
Poszczególne kryteria dla części od 8 - 14 będą oceniane według
poniższych wzorów:
Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:
okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego
wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż
36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji
(w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego
okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie
z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną
gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia
arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 8 - 14:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 – Narzędzia pneumatyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.
Poszczególne kryteria dla części od 8 - 14 będą oceniane według
poniższych wzorów:
Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:
okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego
wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż
36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji
(w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego
okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie
z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną
gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia
arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 8 - 14:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13 – Elektronarzędzia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.
Poszczególne kryteria dla części od 8 - 14 będą oceniane według
poniższych wzorów:
Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:
okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego
wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż
36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji
(w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego
okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie
z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną
gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia
arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 8 - 14:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14 – Podnośniki hydrauliczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące
załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy – część 1 -14
• Załącznik nr 2 - Formularz cenowy – część 1 - 14
• Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-14,
• Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 11
4.2.6.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej
SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, oraz uzyskała
maksymalną ocenę w stosunku do ustalonych przez Zamawiającego
kryteriów:
cena - o wadze – 70 %
okres gwarancji - o wadze – 30 %.
Poszczególne kryteria dla części od 8 - 14 będą oceniane według
poniższych wzorów:
Cena brutto oferty najtańszej
Kc = x 70
Cena brutto oferty ocenianej
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Wzór do obliczania punktacji w zakresie gwarancji:
okres gwarancji 12 miesięcy - 10 pkt
okres gwarancji 24 miesięcy - 20 pkt
okres gwarancji 36 miesięcy - 30 pkt
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, maksymalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego
wynosi 36 miesiące.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż
36 miesiące, do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny okres gwarancji
(w wadze 30 pkt.). W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego
okresu gwarancji niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę.
Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pełnych miesiącach, zgodnie
z zestawieniem podanym poniżej. Ogólna liczba punktów za wydłużoną
gwarancję dla poszczególnych części, obliczana będzie jako średnia
arytmetyczna poszczególnych pozycji w każdej części.
Wzór do obliczania punktacji całości dla części 8 - 14:
Punkty za Kc + punkty za Kog = sumaryczna ilość uzyskanych punktów.
Kc - suma punktów przyznana w kryterium ceny.
Kog - suma punktów przyznana w kryterium okres gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,
2) formularz cenowy odpowiednio dla danej części wypełniony zgodnie
z załącznikiem nr 2. Powyższy załącznik stanowi integralną część SWZ.
Formularz cenowy musi być sporządzony w formie elektronicznej (opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcę
lub pełnomocnika i musi być wyceniona każda pozycja. Brak podpisania
niniejszych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub
niezałączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
wykonawcy, stanowiące załącznik nr …... do SWZ (jeżeli dotyczy)
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 117
ust. 4 ustawy Pzp.), o którym mowa rozdz. X ust. 4 SWZ (Zamawiający
dopuszcza złożenie tego oświadczenia w punkcie 18 Formularza
ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ),
5) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio
Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy
niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w § 6 ust. 1 lub 2 lub 3 Rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452). Z dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania lub
pełnomocnictwa musi bezpośrednio wynikać jego zakres tj., do jakich
czynności jest uprawniona umocowana osoba /pełnomocnik.
Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są
złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez
Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (rozdz. VIII punkt
1 SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania
w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który
w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego
spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez
wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika
występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty – zał.
nr 1 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku dotreści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz
w sytuacjach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy
stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Uwaga:Cena jednostkowa towaru nie może przekroczyć wartości 10.000,00 zł
i więcej brutto. W przypadku zaoferowania sprzętu w cenie jednostkowej
przekraczającej 10.000,00 zł brutto - Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie
art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeniu podlegają wykonawcy, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.