BZP: Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miasta i Gminy Pilica (...)
30.06.2025
2025/BZP 00299862/01
MIASTO I GMINA PILICA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania informatycznego
w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
dla Urzędu Miasta i Gminy Pilica (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA PILICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żarnowiecka 46 A
1.5.2.) Miejscowość: Pilica
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-436
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pilica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania informatycznego
w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
dla Urzędu Miasta i Gminy Pilica (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8cfe3f9-f76d-4713-8b9c-c4ee17a54990
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043659/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Pilicy (wzmocniona infrastruktura)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
13. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Zwiększenie poziomu cyberbezpieczesńtwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Pilicy” realizowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8cfe3f9-f76d-4713-8b9c-c4ee17a549903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. tj.:
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
urząd@pilica.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 z
późn. zm.), tj.:
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komu. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
urząd@pilica.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w form.ofertowych.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w
zakładce „Komunikacja”.
7. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików
przesyłanych jako zał. do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia okr .Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Ze wzgl. na ogr. ilość znaków szczegóły w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i Gminy Pilica Pan Artur Janosik z siedzibą władz w Urzędzie Miasta i Gminy ul. Żarnowiecka 46A, 42-436 Pilica;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej:iodo@pilica.pl;
• pisemnie na adres siedziby Administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
• podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (poczta Polska S.A.);
• podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie Miasta i Gminy systemów informatycznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenia sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miasta i Gminy Pilica w ramach realizacji zadania pn.: „Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Pilicy” w ilości:
1) serwer wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem – 2 szt.
2) macierz dyskowa wraz z wdrożeniem – 1 szt.
3) przełączniki sieciowe wraz wdrożeniem – 2 szt.
4) deduplikator wraz z wdrożeniem – 1 szt.
5) oprogramowanie do Back Up’u wraz z wdrożeniem – 1 szt.
zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w szczegółowym opis przedmiotu zamówienia znajdującym się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej OPZ), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, oraz w zapisach Projektowanych Postanowień Umowy (dalej: PPU).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę sprzętu i oprogramowania, dostarczenie go do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego i jego wdrożenie;
2) przeniesienie na Zamawiającego praw do zakupionego oprogramowania (licencji),
3) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich do wszystkich dokumentów będących utworami w rozumieniu ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zwanych dalej „Utworami”, dostarczonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji niniejszej umowy (w szczególności do dokumentacji wdrożeniowej),
4) zapewnienie instruktażu z dostarczonych produktów infrastruktury serwerowej (zarządzanie serwerami, zarządzanie przełącznikami LAN, zarządzanie systemem kopii zapasowych, zarządzanie systemem do wirtualizacji).
5. Informacje dodatkowe:
Opis oferowanego sprzętu należy złożyć wraz z ofertą, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, gdyż skonkretyzowane w nim świadczenia, które zostanie spełnione w razie wyboru oferty jako najkorzystniejszej, składa się na treść oferty.
Przy czym na treść oferty składają się wyłącznie te pozycje w „Szczegółowej ofercie przedmiotowej”, w których Wykonawcy winni nie tylko potwierdzić zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „tak/ nie”, lecz podać pełną nazwę producenta, typ i model oferowanego urządzenia w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych lub cechy oferowanych urządzeń. Sprecyzowanie tych informacji jest bowiem dla Zamawiającego niezbędne do przeprowadzenia postępowania i składa się na treść oferty.
Dlatego też, ewentualne niezłożenie Szczegółowej oferty przedmiotowej w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Szczegółowej oferty przedmiotowej, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego urządzenia, albo niemożność ustalenia: czy oferowane urządzenia spełniają minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit.c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Natomiast te pozycje w Szczegółowej ofercie przedmiotowej, w których Wykonawcy winni potwierdzić jedynie zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnym wymaganiami Zamawiającego na zasadzie: „tak / nie” (bez konieczności sprecyzowania informacji), nie mają charakteru treści oferty, lecz stanowią przedmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, o którym mowa w przepisie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp.
Wobec powyższego, jeżeli pierwotny opis oferowanego sprzętu (Szczegółowa oferta przedmiotowa) w pozycjach: „tak/ nie” okaże się niekompletna lub nieścisła, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia Szczegółowej oferty przedmiotowej, ale w części obejmującej wyłącznie te pozycje: „tak/ nie”, które w dacie składania ofert zostały przez Wykonawcę wypełnione nieprawidłowo, lub w ogóle nie zostały wypełnione.
Niedopuszczalnym natomiast jest złożenie lub uzupełnienie po upływie terminu składania ofert, opisu oferowanego sprzętu (Szczegółowej oferty przedmiotowej) w części stanowiącej treść oferty, jeżeli miałoby to służyć uzupełnieniu informacji pierwotnie nie podanych, lub zmianie pierwotnie skonkretyzowanych wielkości parametrów technicznych, lub cech oferowanych urządzeń.
6. Zamawiający na podstawie przepisu art. 257 ustawy Pzp, niniejszym zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zamawiający nie będzie miał wówczas obowiązku poszukiwania środków innego rodzaju na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
7. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Zwiększenie poziomu cyberbezpieczesńtwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Pilicy” realizowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd”.
W ramach zadania Wykonawca dostarczy sprzęty i oprogramowanie wyszczególnione w niniejszym dokumencie oraz dokona wdrożenia zgodnego z opisem w sekcji „Wdrożenie”.
Wymagania ogólne dla dostarczanego sprzętu i oprogramowania (dotyczy wszystkich systemów opisanych w tym dokumencie):
• Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów z obszaru Unii Europejskiej,
• Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem) oraz by nie były używane.
• Zamawiający wymaga, by dostarczone licencje na oprogramowanie i systemy operacyjne były nowe i nie były nigdy wcześniej aktywowane czy używane na innych urządzeniach;
• Musi posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta sprzętu (lub autoryzowany serwis) kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej;
• Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producentów sprzętu.
• Wymagane jest utrzymanie świadczeń gwarancyjnych (przez producenta urządzeń lub jego autoryzowaną placówkę serwisową) także w przypadku niemożliwości ich wypełnienia przez Wykonawcę (np. w przypadku jego bankructwa, likwidacji, upadłości, itp.);
• Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że zgodne z niniejszą umową korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich;
• Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ±10%, 50Hz;
• W cenę musi być wliczony koszt dostawy - transportu;
• Wykonawca zapewni dostawę do wskazanej lokalizacji w siedzibie Zamawiającego w dni powszednie w godzinach 8-15;
• Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te rozwiązania;
• Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne.
Zamawiający dopuszcza realizację poszczególnych grup funkcjonalnych przez zespoły urządzeń pod następującymi warunkami:
a) połączenie urządzeń będzie zrealizowane w sposób nie ograniczający wydajności (sumaryczna przepustowość połączeń pomiędzy dowolnymi urządzeniami wchodzącymi w skład zestawu, jak również wydajność poszczególnych urządzeń nie może być niższa niż wymagana wydajność urządzenia),
b) łączna wielkość zestawu nie będzie przekraczać wymaganej wielkości urządzenia,
c) zapewnione i dostarczone będą wszystkie elementy konieczne do połączenia zespołu urządzeń,
d) wszystkie elementy zestawu będą spełniały wymagania związane z zarządzaniem.
(...)
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
48822000-6 - Serwery komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z wymogami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu - nie dotyczy.
II. cd OPZ:
1. SSO – Serwerowy System operacyjny/dodatkowe oprogramowanie Parametry techniczne
Wszystkie elementy systemu oraz jego licencja pochodzą od tego samego producenta. Najnowsza licencja umożliwia downgrade do poprzednich wersji systemu operacyjnego oraz uprawnia do uruchamiania SSO w środowisku fizycznym minimalnej liczby 6 środowisk systemu operacyjnego za pomocą wbudowanych mechanizmów wirtualizacji.
Dostarcza licencje dla klastra 2 serwerów, dwuprocesorowych, każdy procesor posiada 8 rdzeni na nieograniczoną liczbę systemów OSE.
Serwerowy system operacyjny (dalej: SSO) posiada następujące, wbudowane cechy.
1 Posiada możliwość wykorzystania 320 logicznych procesorów oraz 4 TB pamięci RAM w środowisku fizycznym.
2 Posiada możliwość wykorzystywania 64 procesorów wirtualnych oraz 1TB pamięci RAM i dysku o pojemności 64TB przez każdy wirtualny serwerowy system operacyjny.
3 Posiada możliwość budowania klastrów składających się z 64 węzłów, z możliwością uruchamiania do 7000 maszyn wirtualnych.
4 Posiada możliwość migracji maszyn wirtualnych bez zatrzymywania ich pracy między fizycznymi serwerami z uruchomionym mechanizmem wirtualizacji (hypervisor) przez sieć Ethernet, bez konieczności stosowania dodatkowych mechanizmów współdzielenia pamięci.
5 Posiada wsparcie (na umożliwiającym to sprzęcie) dodawania i wymiany pamięci RAM bez przerywania pracy.
6 Posiada wsparcie (na umożliwiającym to sprzęcie) dodawania i wymiany procesorów bez przerywania pracy.
7 Posiada automatyczną weryfikację cyfrowych sygnatur sterowników w celu sprawdzenia czy sterownik przeszedł testy jakości przeprowadzone przez producenta systemu operacyjnego.
8 Posiada możliwość dynamicznego obniżania poboru energii przez rdzenie procesorów niewykorzystywane w bieżącej pracy.
9 Wbudowane wsparcie instalacji i pracy na wolumenach, które:
• pozwalają na zmianę rozmiaru w czasie pracy systemu,
• umożliwiają tworzenie w czasie pracy systemu migawek, dających użytkownikom końcowym (lokalnym i sieciowym) prosty wgląd w poprzednie wersje plików i folderów,
• umożliwiają kompresję "w locie" dla wybranych plików i/lub folderów,
• umożliwiają zdefiniowanie list kontroli dostępu (ACL).
10 Posiada wbudowany mechanizm klasyfikowania i indeksowania plików (dokumentów) w oparciu o ich zawartość.
11 Posiada wbudowane szyfrowanie dysków przy pomocy mechanizmów posiadających certyfikat FIPS 140-2 lub równoważny wydany przez NIST lub inną agendę rządową zajmującą się bezpieczeństwem informacji.
12 Posiada możliwość uruchamianie aplikacji internetowych wykorzystujących technologię ASP.NET
13 Posiada możliwość dystrybucji ruchu sieciowego HTTP pomiędzy kilka serwerów.
14 Posiada wbudowaną zaporę internetowa (firewall) z obsługą definiowanych reguł dla ochrony połączeń internetowych i intranetowych.
15 Graficzny interfejs użytkownika.
16 Zlokalizowane w języku polskim, następujące elementy:
• menu,
• przeglądarka internetowa,
• pomoc,
• komunikaty systemowe.
17 Posiada wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play).
18 Posiada możliwość zdalnej konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu.
19 Dostępność bezpłatnych narzędzi producenta systemu umożliwiających badanie i wdrażanie zdefiniowanego zestawu polityk bezpieczeństwa.
20 Pochodzący od producenta systemu serwis zarządzania polityką konsumpcji informacji w dokumentach (Digital Rights Management).
(..)
Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w OPZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - nie dotyczy.
II. cd OPZ:
Serwery do wirtualizacji
Nazwa parametru, elementu lub cechy Wymagane minimalne parametry techniczne.
W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
1. Obudowa • Obudowa Rack o wysokości max 1U z możliwością instalacji 8 dysków 2.5”
• Obudowa z możliwością wyposażenia w panel LCD umieszczony na froncie obudowy, umożliwiający wyświetlenie informacji o stanie procesora, pamięci, dysków, BIOS’u, zasilaniu oraz temperaturze.
• Obudowa z możliwością wyposażenia w kartę umożliwiającą dostęp bezpośredni poprzez urządzenia mobilne - serwer musi posiadać możliwość konfiguracji oraz monitoringu najważniejszych komponentów serwera przy użyciu dedykowanej aplikacji mobilnej min. (Android/ Apple iOS) przy użyciu jednego z protokołów BLE/ WIFI.
2. Płyta główna • Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów.
• Obsługa procesorów 32 rdzeniowych.
• Na płycie głównej powinno znajdować się min. 16 slotów przeznaczonych do instalacji pamięci.
• Płyta główna powinna obsługiwać do 1TB pamięci RAM.
3. Chipset • Dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach dwuprocesorowych
4. Procesor • Zainstalowane dwa procesory min. 8-rdzeniowe, min. 2.9GHz, klasy x86, dedykowane do pracy z zaoferowanym serwerem, umożliwiające osiągnięcie wyniku min. 176 w teście SPECrate2017_int_base, dostępnym na stronie www.spec.org dla konfiguracji dwuprocesorowej.
5. RAM • 512GB DDR5 RDIMM 5600MT/s
6. Funkcjonalność pamięci RAM • Demand Scrubbing,
• Patrol Scrubbing,
• Permanent Fault Detection (PFD)
7. Kontroler RAID • Sprzętowy kontroler dyskowy, posiadający możliwość konfiguracji poziomów RAID: 0, 1, 10
8. Dyski twarde • Zainstalowane
o 2x dysk SSD SATA o pojemności min. 480GB, Hot-Plug.
• Możliwość zainstalowania dwóch dysków M.2 NVMe SSD o pojemności min. 960GB z możliwością konfiguracji RAID 1.
9. Gniazda PCI • Trzy sloty PCIe
10. Interfejsy sieciowe/FC/SAS • Wbudowane min. 2 interfejsy sieciowe 1Gb Ethernet w standardzie BaseT oraz 4 interfejsy sieciowe 25Gb Ethernet w standardzie SFP28 (porty nie mogą być osiągnięte poprzez karty w slotach PCIe)
• Czteroportowa karta sieciowa 10Gb Ethernet w standardzie BaseT
• Dwuportowa karta 32GB FC HBA
• 2x wkładka 10GbE SFP+ SR
11. Wbudowane porty • 4 porty USB w tym min:
o 1 port USB 3.0 z tyłu obudowy,
o 1 port micro USB z przodu obudowy
• 2 porty VGA z czego jeden z przodu obudowy
• Możliwość rozbudowy o port RS232
12. Video • Zintegrowana karta graficzna umożliwiająca wyświetlenie rozdzielczości min. 1280x1024
13. Wentylatory • Redundantne, Hot-Plug
14. Zasilacze • Redundantne, Hot-Plug min. 700W klasy Titanium
15. Elementy montażowe • Komplet wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych
• Ramię (organizer) do kabli ułatwiające wysuwanie serwera do celów serwisowych
(..)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (zaoferowane urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ). Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).2. Opis oferowanego sprzętu (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa), jako przedmiotowy środek dowodowy, będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Ppz, ale wyłącznie w części obejmującej pozycje, w których Wykonawcy winni potwierdzić zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „tak/ nie”.
3. Natomiast opis ofertowanego sprzętu (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa) w pozycjach, w których Wykonawcy winni podać pełną nazwę producenta, typ i model oferowanego urządzenia w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych, lub cechy oferowanych urządzeń, nie będzie podlegał uzupełnieniu, gdyż sprecyzowanie tych informacji składa się na treść oferty.
4. Dlatego też, ewentualne niezłożenie Szczegółowej oferty przedmiotowej w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Szczegółowej oferty przedmiotowej, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego urządzenia, albo niemożność ustalenia: czy oferowane urządzenia spełniają minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit.c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis oferowanego sprzętu (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa), jako przedmiotowy środek dowodowy, będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Ppz, ale wyłącznie w części obejmującej pozycje, w których Wykonawcy winni potwierdzić zgodność parametrów oferowanego urządzenia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „tak/ nie”.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą należy złożyć (odpowiednio na część, na którą Wykonawca składa ofertę):1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ (o ile były wymagane). Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Załącznik nr 1A do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, który należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XI ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty (opisu przedmiotu zamówienia/opisu oferowanego towaru), na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, w tym zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w sytuacji zmniejszenia bądź cofnięcia Zamawiającemu przyznanego dofinansowania z umowy o dofinansowanie na realizację przedmiotowej umowy lub zmiany tejże umowy o dofinansowanie;
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy;
4) w razie zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy,
b) siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach,
c) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są zawinione przez którąkolwiek ze stron.
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
3. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 - 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
6. Wprowadzenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy nie będzie wymagało aneksowania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. cd OPZ:Macierz dyskowa
Nazwa parametru, elementu lub cechy Wymagane minimalne parametry techniczne.
W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
1. Typ obudowy Macierz musi być przystosowana do montażu w szafie rack 19”,
o wysokość maksymalnie 2U z możliwością instalacji min. 24 dysków 2.5”.
2. Przestrzeń dyskowa Zainstalowane:
7x dysk SSD SAS o pojemności min. 1.92TB, Hot-Plug
3. Możliwość rozbudowy Macierz musi umożliwiać rozbudowę (bez wymiany kontrolerów macierzy), do co najmniej 276 dysków twardych.
(...)
Przełączniki sieciowe:
Lp. Nazwa parametru, elementu lub cechy Wymagane minimalne parametry techniczne.
W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
1. Porty przełącznika • minimum 8 portów 10/100/1000Base-T,
• minimum 24 porty 10GE SFP+;
• Porty SFP+ 10GE obsługujące moduły 1GE SFP;
• minimum 2 porty 40GE QSFP (z możliwością rozszycia każdego portu na 4x10G)
2. Stackowanie • możliwość połączenia minimum 4 przełączników w stos za pomocą portów SFP+ lub QSFP bez dedykowanego okablowania
3. Matryca przełączająca • minimum 656 Gbps
4. Przepustowość pakietów • minimum 488 Mpps (dla pakietów 64Kb)
5. Pojemność tablicy MAC • minimum 32k
6. Ramka Jumbo • min 16k
7. Ilość wpisów tablicy ACL • minimum 2,7k
(...)
Deduplikator:
W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta
1. Urządzenie musi być przeznaczone do deduplikacji i przechowywania kopii zapasowych. Urządzenie musi spełniać wymagania wyspecyfikowane w niniejszej tabeli.
2. Dostarczone urządzenie musi oferować przestrzeń min. 16TB netto (powierzchni użytkowej) bez uwzględniania mechanizmów protekcji, wymagana skalowalność do min. 170TB netto. (...)
Oprogramowanie do Back Up’u:
Nazwa parametru, elementu lub cechy Wymagane parametry techniczne
W ofercie wymagane jest podanie nazwy oprogramowania.
1. Licencja W ramach dostawy należy dostarczyć taką ilość licencji aby umożliwiały ochronę min. 6 maszyn wirtualnych.
W ramach dostarczonych licencji musi być możliwość ochrony zarówno maszyn wirtualnych jak i maszyn fizycznych oraz stacji roboczych.
Dostarczone licencje mają upoważniać do użytkowania dostarczonego oprogramowania na czas nieokreślony.
W ramach dostarczonej licencji ma być zapewnione/wykupione min. roczne wsparcie producenta upoważniające do m.in.:
• aktualizacji oprogramowania do najnowszych wersji bez uiszczania dodatkowych opłat;
• zgłaszania problemów z oprogramowaniem;
(...) Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w OPZ.
II. Pełna nazwa zamówienia:
Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania informatycznego
w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
dla Urzędu Miasta i Gminy Pilica w ramach zadania pn.:
„Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Pilicy”.
III. 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do
SWZ. 2. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. 3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie ezamówienia.
IV. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne
przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg.
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
V. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie
potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.