BZP: Dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części)
30.06.2025
2025/BZP 00299909/01
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-155-386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcc5cd67-53ac-4882-9755-15a69e4a3d68
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00147315/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów i sprzętu sportowego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11347873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy lub za pomocą poczty
elektronicznej e-mail: konkretnemu Wykonawcy:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1134787
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/34wog
2. Składanie przez Wykonawców:
a) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
e) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
f) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
g) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
h) przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po kliknięciu przycisku Wyślij, otrzyma na adres mailowy, podany w polu Twój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod uwierzytelniający. Kod należy wpisać w polu Kod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiem Wyślij. Następnie Wykonawca otrzyma potwierdzenie wysłania wiadomości. Kod uwierzytelniający jest aktywny przez 30 minut od wygenerowania lub do momentu wygenerowania kolejnego kodu.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
a) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
8. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie
danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
https://34wog.wp.mil.pl/pl/pages/klauzuleinformacyjne-
2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować zawarte w niej postanowienia i zasady.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/59/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 1: Dostawa odzieży i obuwia sportowego;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1A do SWZ – dot. części nr 1. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 2: Dostawa Dostawa dresów sportowych;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1B do SWZ – dot. części nr 2. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1B do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 3: Dostawa strojów sportowych do gier zespołowych;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1C do SWZ – dot. części nr 3. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1C do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 4: Dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1D do SWZ – dot. części nr 4. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1D do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 5: Dostawa sprzętu siłowego i do walki wręcz;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1E do SWZ – dot. części nr 5. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1E do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 6: Dostawa wioślarza treningowego;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1F do SWZ – dot. części nr 6. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1F do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 7: Dostawa sprzętu sportowego do siłowni zewnętrznej (Street Workout);
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1G do SWZ – dot. części nr 7. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1G do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów sportowych (zamówienie z podziałem na 8 części).
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 następujących części:
1) Część nr 8: Dostawa sprzętu sportowego do biegów na orientację;
3. Szczegółową specyfikację ilościową określa:
1) załącznik nr 1H do SWZ – dot. części nr 8. Załącznik ten stanowi równocześnie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz formularz kalkulacji ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar po cenach jednostkowych podanych w formularzach kalkulacji ceny ofertowej, o których mowa w ust. 3.
5. Towar, o którym mowa w ust. 2 nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Towar, o którym mowa w ust. 2 dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru, w tym w szczególności ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania
7. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią również projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dokonać - w formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1H do SWZ) - opisu każdego zaoferowanego asortymentu celem szczegółowej identyfikacji poprzez określenia:
1) producenta (kol. 11) oraz
2) oznaczenia lub symbolu lub modelu oferowanego asortymentu (kol. 12).
4.2.6.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18820000-3 - Obuwie sportowe
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
18412000-0 - Odzież sportowa
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy, f) art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835).
- Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
UWAGA:
W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis ust. 3 stosuje się.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
3) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać dane pełnomocnika
i czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.