BZP: DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.
30.06.2025
2025/BZP 00300018/01
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6a8f19b-7447-40ec-ba3e-9c57a21c308c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120857/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2025 R.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11329183.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1132918
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zasady wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisanew Rozdziale X SWZ. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/21wog i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.” nr postępowania 17/SZP/2025;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.
Część zamówienia nr 1 - ilość pozycji asortymentowych - 43.
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 5 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 14 do 15 dni roboczych.
Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza
w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)
UWAGA:
Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie 14-15 dni roboczych, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.
Część zamówienia nr 2 - ilość pozycji asortymentowych - 31.
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 5 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 14 do 15 dni roboczych.
Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza
w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)
UWAGA:
Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie 14-15 dni roboczych, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.
Część zamówienia nr 3 - ilość pozycji asortymentowych - 65.
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 5 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 14 do 15 dni roboczych.
Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza
w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)
UWAGA:
Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie 14-15 dni roboczych, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.
Część zamówienia nr 4 - ilość pozycji asortymentowych - 10.
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42913000-9 - Filtry wlotu oleju, paliwa i powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 5 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 14 do 15 dni roboczych.
Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza
w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)
UWAGA:
Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie 14-15 dni roboczych, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy części i akcesoriów do pojazdów w 2025 r.
Część zamówienia nr 5 - ilość pozycji asortymentowych - 2.
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.
Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu umowy dla ilości minimalnych w całości. Ilości maksymalne, stanowiące górną granicę potrzeb Zamawiającego (będące opcją) są określone w załączniku nr 1 i 2 do umowy.Zamawiający informuje, ze jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4 i 5 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%
2) Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych - 40%
2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:
P = K1 + K2
P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.
K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.
K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych”.
3. W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej dla ilości minimalnych
W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:
WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 5 do 7 dni roboczych
WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 8 do 10 dni roboczych
WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 11 do 13 dni roboczych
WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 14 do 15 dni roboczych.
Wykonawca spośród przedstawionych terminów dostaw wybiera jeden wariant dostaw(odpowiednio dla części zamówienia) i stosowną informację zamieszcza
w tabeli w pkt 6 formularza ofertowego (zał. nr 2 do SWZ)
UWAGA:
Minimalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Maksymalny termin realizacji dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku
Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty
Brak wypełnienia spowoduje uznanie przez Zamawiającego, że dostawa będzie wykonana w terminie 14-15 dni roboczych, w związku z czym Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przyjęty do realizacji wariant dostaw dla ilości minimalnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 1,2,3,4.1. Wniesienie wadium.
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium
w wysokości:
– dla części zamówienia nr 1 – 1 300,00 PLN,
– dla części zamówienia nr 2 – 1 000,00 PLN,
– dla części zamówienia nr 3 – 1 900,00 PLN,
– dla części zamówienia nr 4 – 1 800,00 PLN.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,
o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7)
ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – ZAŁĄCZNIK NR
3 SWZ (Rozdział II oświadczenia) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem
przez mocodawcę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności,za wyjątkiem zmiany przedstawiciela Zamawiającego odpowiedzialnych za realizację umowy oraz numerów ich telefonów.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;
3) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-08 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1132918
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagany termin wykonania zamówienia:• Dla części zamówienia 1-5 - 4 miesiące od daty zawarcia umowy