BZP: Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
30.06.2025
2025/BZP 00300535/01
Gmina Wierzchosławice
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6b8a8aa-2a83-404d-aa75-fa6d1d9333b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066944/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6b8a8aa-2a83-404d-aa75-fa6d1d9333b93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczta elektroniczna (nie dotyczy składania ofert): zp@wierzchoslawice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Oferta powinna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do SWZ.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), z tym że maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności dalej "KRI", z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów określonych ww. Rozporządzeniu).
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w ppkt 7 (i przekazuje się jako załącznik) , lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wierzchoslawice.pl. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewn. lub wewn.
10. Dokumenty zamówienia będą dostępne również na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem (po wybraniu odpowiedniego postępowania): https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,452676,2025.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących serwerów i oprogramowania:
1) Serwer podstawowy – 2 szt.,
2) Serwer do przechowywania danych maszyn wirtualnych dla serwerów podstawowych – 1 szt.,
3) Serwer do wymiany danych oraz wykonywania kopii zapasowych urządzeń końcowych pracowników urzędu – 1 szt.,
4) Serwer do przechowywania kopii zapasowych – biblioteka taśmowa – 1 szt.,
5) Serwer do przetrzymywania długotrwałego kopii zapasowych z serwerów – 1 szt.,
6) Oprogramowanie dla serwerów:
a) System operacyjny dla serwerów podstawowych,
b) System operacyjny dla serwera do wymiany danych oraz wykonywania kopii zapasowych urządzeń końcowych pracowników,
c) Oprogramowanie bazodanowe dla klastra serwerów podstawowych,
d) Oprogramowanie wirtualizacyjne dla klastra serwerów podstawowych,
7) Zasilacz awaryjny do serwerów – łącznie 3 szt.,
8) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych.
Szczegółowe informacje (w tym parametry urządzeń) zawarte są w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Lokalizacja dostawy: Urząd Gminy w Wierzchosławicach, 33-122 Wierzchosławice 550
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za ww. kryteria będą liczone następująco:
1) cena oferty brutto – 60% - max do uzyskania 60 pkt
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof – cena podana w ofercie
- waga – waga procentowa dla kryterium „cena oferty brutto” = 60%
2) termin wykonania zamówienia – 40% - max do uzyskania 40 pkt
Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie Wykonawcy wykonania zadania w terminie krótszym niż 90 dni od dnia podpisania umowy. Punkty zostaną przyznane wg następującej tabeli:
Termin wykonania zadania:
do 60 dni - 40 pkt
od 61 do 75 dni - 20 pkt
od 76 do 90 dni - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełnia łącznie następujące warunki:a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali minimum 3 zamówienia, których przedmiotem była dostawa serwerów;
b) dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą ugruntowaną wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami informatycznymi, potwierdzoną certyfikatami np. PRINCE2, PMI lub równoważnymi;
c) dysponują co najmniej 1 osobą o ugruntowanej wiedzy z zakresu administrowania oferowanymi serwerami, potwierdzoną aktualnym certyfikatem technicznym wydanym przez ich producenta;
d) dysponują co najmniej 1 osobą o ugruntowanej wiedzy z zakresu oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego, potwierdzoną aktualnym certyfikatem technicznym wydanym przez producenta tego oprogramowania;
e) dysponują co najmniej 2 osobami o ugruntowanej wiedzy z zakresu oferowanego systemu do wykonywania kopii zapasowych, z czego co najmniej 1 osoba w zakresie oferowanego oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej oraz 1 osoba w zakresie oferowanej biblioteki taśmowej, potwierdzone aktualnymi certyfikatami technicznymi wydanymi przez producentów sprzętu i oprogramowania.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt III.1 SWZ (załącznik do SWZ: wzór nr 5)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik do SWZ: wzór nr 6) – w zakresie określonym w pkt III.2.1 ppkt 4a SWZ,
2) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (załącznik do SWZ: wzór nr 7) – w zakresie określonym w pkt III.2.1 ppkt 4b SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie spełnienia określonych przez Zamawiającego wymagań i cech użytkowych oferowanego sprzętu bądź oprogramowania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych dla:1) serwera podstawowego:
a) Wydruk ze strony www.cpubenchmark.net lub www.passmark.com określający wydajność procesora,
b) Oświadczenie producenta, iż urządzenie pochodzi z autoryzowanego przez producenta kanału sprzedaży na rynek polski,
c) Certyfikaty dla oferenta iż serwis będzie świadczony zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001 i ISO 27001 dla serwisu rozwiązań informatycznych,
2) serwera do przechowywania danych maszyn wirtualnych dla serwerów podstawowych:
a) Wydruk ze strony www.cpubenchmark.net lub www.passmark.com określający wydajność procesora,
b) Certyfikat dla producenta serwera, iż urządzenie będzie wyprodukowane zgodnie z normami ISO27001 i ISO45001,
c) Oświadczenie producenta, iż urządzenie pochodzi z autoryzowanego przez producenta kanału sprzedaży na rynek polski,
d) Certyfikaty dla oferenta, iż serwis będzie świadczony zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001 i ISO 27001 dla serwisu rozwiązań informatycznych,
3) serwera do wymiany danych oraz wykonywania kopii zapasowych urządzeń końcowych pracowników:
a) Wydruk ze strony www.cpubenchmark.net lub www.passmark.com określający wydajność procesora,
b) Certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług związanych z cyberbezpieczeństwem, iż wszystkie usługi związane z oprogramowaniem zabezpieczającym będą realizowane zgodnie z normami ISO 9001,
c) Oświadczenie producenta, iż urządzenie pochodzi z autoryzowanego przez producenta kanału sprzedaży na rynek polski,
d) Certyfikaty dla oferenta, iż serwis będzie świadczony zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001 i ISO 27001 dla serwisu rozwiązań informatycznych,
4) serwera do przechowywania kopii zapasowych - biblioteka taśmowa:
a) Certyfikaty dla oferenta, iż serwis będzie świadczony zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001 i ISO 27001,
b) Oświadczenie producenta urządzenia, iż oferowane urządzenie będzie kompatybilne z oferowanym oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowej oraz pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski,
c) Certyfikat potwierdzający wydany przez producenta oferowanego serwera, iż wdrożenie i szkolenie zostanie przeprowadzone przez inżyniera dysponującego ugruntowaną wiedzą techniczną z zakresu administrowania oferowanym urządzeniem,
5) serwera do przetrzymywania długotrwałego kopii zapasowych z serwerów:
a) Wydruk ze strony www.cpubenchmark.net lub www.passmark.com określający wydajność procesora,
b) Certyfikat dla producenta serwera, iż urządzenie będzie wyprodukowane zgodnie z normami ISO27001 i ISO45001,
c) Oświadczenie producenta, iż urządzenie pochodzi z autoryzowanego przez producenta kanału sprzedaży na rynek polski,
d) Certyfikaty dla oferenta, iż serwis będzie świadczony zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001 i ISO 27001 dla serwisu rozwiązań informatycznych,
6) zasilacza awaryjnego: Typ I i Typ II:
a) Certyfikat dla producenta, iż urządzenie będzie wyprodukowane zgodnie z normą ISO 9001,
b) Oświadczenie producenta, iż urządzenie pochodzi z autoryzowanego przez producenta kanału sprzedaży na rynek polski,
c) Certyfikaty dla oferenta na serwisowanie rozwiązań informatycznych i/lub elektrycznych, iż serwis będzie świadczony zgodnie z wymaganiami norm ISO 9001.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wskazane powyżej przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferentów, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu w niniejszym postępowaniu, do okazania zaoferowanego sprzętu i oprogramowania, w celu sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ.Okazanie nastąpi w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, po terminie składania ofert. Zamawiający poinformuje o terminie przeprowadzenia okazania z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem (dni kalendarzowe).
Niestawienie się oferenta w wyznaczonym czasie i miejscu na okazaniu (prezentacji) sprzętu i/lub oprogramowania, uznane będzie jako negatywny wynik okazania, tj. niepotwierdzenie przez oferenta wymagań określonych przez Zamawiającego, co będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie mogą polegać na kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, usługi lub dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy również spółek cywilnych).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą Stron jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają zmianę treści umowy w następujących przypadkach:
1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę, kwota netto nie ulegnie zmianie.
2) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno - prawnej itp. którejkolwiek ze stron;
3) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy - w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy,
4) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego - w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy,
5) wystąpienia, po zawarciu umowy zmian przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji umowy - w zakresie sposobu wykonania umowy oraz terminu realizacji przedmiotu umowy,
6) trudności w realizacji przedmiotu umowy, w szczególności związanych z wystąpieniem problemów z dostawami, uzasadnionych względami obiektywnymi - w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy,
7) zmiany przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na sposób realizacji przedmiotu zamówienia – w zakresie w jakim wpływają na obowiązki stron.
3. Strona, która poweźmie wiadomość o wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust. 2, zobowiązana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni roboczych, poinformować o tym fakcie drugą Stronę w formie pisemnej. Okoliczności stanowiące podstawę zmiany treści umowy winny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez Stronę występującą z propozycją zmiany zapisu umownego.
4. Zmiany umowy są dopuszczalne jedynie w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisami niniejszej umowy.