BZP: Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
30.06.2025
2025/BZP 00300578/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu
grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671984407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hubwarka@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodniagrabow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu
grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5dff482-0569-459a-b71f-f7ac699c9f4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00283553/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5dff482-0569-459a-b71f-f7ac699c9f4e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ilonakucharska1990@gmail.com ,
hubwarka@gmail.com
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się elektronicznie. Zalecany sposób komunikacji - za pośrednictwem poczty e-mail:hubwarka@gmail.com a także za pomocą dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego na platformie e-zamówienia. Złożenie oferty możliwe jest jedynie poprzez zakładkę "Oferty/wnioski" i przycisk "Złóż ofertę". Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto "Wykonawcy" na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do składania ofert. Instrukcja składania ofert dostępna jest na platformie e-zamówienia w zakładce "Centrum pomocy". Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formacie danych: .pdf, doc., docz., .xls, .xlsx, .odt. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy e-zamówienia wynosi 150Mb. Dokumenty związane z postępowaniem będą publikowane na platformie e-zamówienia oraz na stronie https://bip.jasieniec.pl , zakładka Zamówienia publiczne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ nr 1-2025 -Specyfikacja Warunków Zamówienia / rozdział XXIII. KLAUZULA INFORMACYJNA
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ nr 1-2025 -Specyfikacja Warunków Zamówienia / rozdział XXIII. KLAUZULA INFORMACYJNA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 02/2025/SPZOZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GRABOWIE NAD PILICĄ z siedzibą w Grabów nad Pilicą. Aparatura medyczna typu: pulsoksymetr , waga ze wzrostomierzem, aparat do oznaczenia glukozy, holter ciśnieniowy, holter EKG, aparat USG (przenośny), aparat USG wszechstronne w tym doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz funkcją do badania jamy brzusznej, aparat do szybkiej diagnostyki - różne testy w tym CRP, spirometr, waga dla osób niepełnosprawnych, otoskop, wózek inwalidzki dla osoby dorosłej, wózek inwalidzki dla dzieci, waga medyczna dla niemowląt, aparat EKG, tablice do badania ostrości wzroku plastikowe, nebulizator, tablice Ishihary, waga z analizatorem masy ciała, lodówka z monitoringiem temperatury, e-stetoskop, stetoskop (zwykły, internistyczny, pediatryczny), aparat EKG mobilny, bilirubinometr, termometr elektroniczny, elektroniczna waga dla niemowląt- przenośna, dermatoskop, kozetka lekarska, stół do badania niemowląt, oczyszczacz powietrza, lampa UV bakterio- i wirusobójcza, lampa diagnostyczna bezcieniowa, meble medyczne – fotel do pobierania krwi, meble medyczne – stolik zabiegowy, meble medyczne – Parawan, meble medyczne – taboret medyczny. Sprzęt komputerowy typu: serwer backupowy wraz z oprogramowaniem serwerowym i backupowym i macierzą dyskową, serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączanych do dokumentacji, laptop, komputer All in One, MS Office, antywirus, UPS – komputer, UPS serwer, urządzenie do rejestracji obrazu/drukarka do USG, urządzenie wielofunkcyjne/drukarka/skaner, urządzenie sieciowe typu switch,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca
42923110-6 - Wagi
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
33193110-3 - Pojazdy inwalidzkie
33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie
33192000-2 - Meble medyczne
33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przenośne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Lp. KRYTERIUM: WAGA:
1 Cena ofertowa brutto 60 %
2 Okres wsparcia technicznego 16 %
3 Okres gwarancji 24 %
R a z e m: 100 %
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.
Kryterium 1 - Cena ofertowa brutto (C):
Kryterium oceniane według informacji podanych w formularzu ofertowym, w następujący sposób:
liczba punktów oferty ocenianej = najniższa cena ofertowa brutto oferowana spośród wszystkich ofert podlegających ocenie/
cena ofertowa brutto zaoferowana w badanej ofercie x 60% x100.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, otrzyma maksymalną liczbę
punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagane kryteria przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Kryterium 2 – okres wsparcia technicznego po okresie gwarancji dla oferowanego produktu (T):
Ocena ofert w tym kryterium dokonana zostanie z zastosowaniem następujących zasad:
Punktowane oznaczone parametry zgodnie z określoną poniżej punktacją za każdy rok po upływie zaoferowanego okresu gwarancji.
brak wsparcia – 0 pkt.
1 rok – 2 pkt.
2 lata – 4 pkt.
3 lata – 6 pkt.
4 lata – 8 pkt.
5 lat – 10 pkt.
6 lat – 12 pkt.
7 lat – 14 pkt.
8 lat – 16 pkt.
Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 16 punktów.
Kryterium 3 – okres gwarancji (G):
24 m-ce – minimalny wymagany
25 m-cy – 2 pkt.
26 m-cy – 4 pkt.
27 m-cy – 6 pkt.
28 m-cy – 8 pkt.
29 m-cy – 10 pkt.
30 m-cy – 12 pkt.
31 m-cy – 14 pkt.
32 m-ce – 16 pkt.
33 m-ce – 18 pkt.
34 m-cy – 20 pkt.
35 m-cy – 22 pkt.
36 m-cy – 24 pkt.
Oferta najkorzystniejsza w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 24 punktów.
Sposób obliczenia ostatecznej oceny ofert: S = C + T + G, gdzie:
S – suma przyznanych punktów ze składowych będących cząstkowymi kryteriami oceny ofert.
C – liczba przyznanych punktów w kryterium cena ofertowa brutto.
T – liczba przyznanych punktów w kryterium okres wsparcia technicznego. G – liczba przyznanych punktów w kryterium okres
gwarancji
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wsparcia technicznego po okresie gwarancji dla oferowanego produktu
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 24
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
SWZ nr 1-2025 -Specyfikacja Warunków Zamówienia5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 PZP.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej