BZP: Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych do transportu osób i ładunków oraz jednej przyczepy, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
01.07.2025
2025/BZP 00301125/01
PURUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych do transportu osób i ładunków oraz jednej przyczepy, z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PURUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369429585
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kowalska 2
1.4.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.7.) Numer telefonu: (58) 773 24 01
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.purum-pruszcz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301125
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00293596
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch identycznych, fabrycznie nowych, elektrycznych pojazdów przeznaczonych do transportu osób i ładunków w warunkach miejskich i podmiejskich oraz jednej przyczepy (zwanych dalej „pojazdami), z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego.
2. Podwozie i zabudowa pojazdów, oraz cała konstrukcja przyczepy muszą być fabrycznie nowe - wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025r. Nie mogą być używane, regenerowane ani pochodzić z ekspozycji.
3. Pojazdy muszą być elektryczne.
4. Pojazdy muszą posiadać homologację (N1) do poruszania się po drogach publicznych w Polsce.
5. Każdy pojazd musi pomieścić minimum cztery osoby, z kabiną wyposażoną w ergonomiczne miejsca dla kierowcy i pasażerów oraz pasy bezpieczeństwa i zagłówki dla każdego miejsca.
6. Zamówienie obejmuje również dostawę jednej przyczepy przystosowanej do współpracy z opisanymi pojazdami.
7. Pojazdy mają być przystosowane do odbioru odpadów z koszy ulicznych z łatwym dostępem do przestrzeni ładunkowej oraz możliwością jej zabezpieczenia przed wysypaniem odpadów podczas transportu.
8. Pojazdy muszą być kompaktowe, o szerokości i długości pozwalającej na poruszanie się w wąskich miejskich uliczkach oraz na chodnikach.
9. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Kowalska 2, 83-000 Pruszcz Gdański.
10. Warunki finansowania przedmiotu dostawy:
1) umowa leasingu operacyjnego
2) opłata początkowa (czynsz inicjalny/ czynsz „0”) w wysokości 10%,
3) maksymalnie 48 rat (47+opłata końcowa) leasingowych, a czas obowiązywania umowy nie dłuższy niż 48 miesięcy,
4) opłata końcowa w wysokości 6 % wartości początkowej przedmiotu leasingu,
5) w raty leasingowe powinny być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający, w szczególności: koszt dostawy do siedziby Zamawiającego, ubezpieczenia OC, AC i NNW przez okres 12 miesięcy, szkolenia, wydania certyfikatów, rejestracji, napraw gwarancyjnych, nabycia przedmiotu zamówienia (leasingu), wszelkie podatki oraz inne opłaty jakie powinien uiścić Zamawiający w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy leasingu (z wyjątkiem podatku od środków transportu),
6) waluta umowy: PLN
7) stałe miesięczne raty leasingowe, obowiązujące przez cały okres trwania umowy leasingu,
8) możliwość skorzystania z opcji wykupu – przeniesienia własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających,
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch identycznych, fabrycznie nowych, elektrycznych pojazdów przeznaczonych do transportu osób i ładunków w warunkach miejskich i podmiejskich oraz jednej przyczepy (zwanych dalej „pojazdami), z finansowaniem w formie leasingu operacyjnego.
2. Podwozie i zabudowa pojazdów, oraz cała konstrukcja przyczepy muszą być fabrycznie nowe - wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025r. Nie mogą być używane, regenerowane ani pochodzić z ekspozycji.
3. Pojazdy muszą być elektryczne.
4. Pojazdy muszą posiadać homologację (N1) do poruszania się po drogach publicznych w Polsce.
5. Każdy pojazd musi pomieścić minimum cztery osoby, z kabiną wyposażoną w ergonomiczne miejsca dla kierowcy i pasażerów oraz pasy bezpieczeństwa i zagłówki dla każdego miejsca.
6. Zamówienie obejmuje również dostawę jednej przyczepy przystosowanej do współpracy z opisanymi pojazdami.
7. Pojazdy mają być przystosowane do odbioru odpadów z koszy ulicznych z łatwym dostępem do przestrzeni ładunkowej oraz możliwością jej zabezpieczenia przed wysypaniem odpadów podczas transportu.
8. Pojazdy muszą być kompaktowe, o szerokości i długości pozwalającej na poruszanie się w wąskich miejskich uliczkach oraz na chodnikach.
9. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Kowalska 2, 83-000 Pruszcz Gdański.
10. Warunki finansowania przedmiotu dostawy:
1) umowa leasingu operacyjnego
2) opłata początkowa (czynsz inicjalny/ czynsz „0”) w wysokości 10%,
3) maksymalnie 48 rat (47+opłata końcowa) leasingowych, a czas obowiązywania umowy nie dłuższy niż 48 miesięcy,
4) opłata końcowa w wysokości 6 % wartości początkowej przedmiotu leasingu,
5) w raty leasingowe powinny być wliczone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający jako korzystający, w szczególności: koszt dostawy do siedziby Zamawiającego, szkolenia, wydania certyfikatów, rejestracji, napraw gwarancyjnych, nabycia przedmiotu zamówienia (leasingu), wszelkie podatki oraz inne opłaty jakie powinien uiścić Zamawiający w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy leasingu (z wyjątkiem podatku od środków transportu),
6) waluta umowy: PLN
7) stałe miesięczne raty leasingowe, obowiązujące przez cały okres trwania umowy leasingu,
8) możliwość skorzystania z opcji wykupu – przeniesienia własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego jako korzystającego po zakończeniu umowy leasingu i uregulowaniu wszystkich należności z niej wynikających,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-03 09:00
Po zmianie:
2025-07-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-03 09:10
Po zmianie:
2025-07-17 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-01
Po zmianie:
2025-08-15