BZP: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
01.07.2025
2025/BZP 00301859/01
Zespół Szkół w Lubominie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Lubominie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510623769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-135
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 616 07 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs.lubomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs.lubomino.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ff05c7-1cce-4325-9d90-ae83e5a90aea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00629872/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11ff05c7-1cce-4325-9d90-ae83e5a90aea3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z załącznikami, o których
mowa w Rozdziale IX część 2 SWZ, składa się za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania, wskazanej w
Rozdziale I ust. 3 SWZ, tj. https://ezamowienia.gov.pl
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem (pytaniem) o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający nie wymaga
podpisywania wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Pytania do SWZ należy zadawać drogą elektroniczną. Pytania należy kierować na adres: sekretariat@zs.lubomino.pl ze wskazaniem
w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczą. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań do treści SWZ w formie
edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania przez Zamawiającego wyjaśnień.
Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że
wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zamieści treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytań, na stronie internetowej prowadzonego
postępowania, tj.
https://bip.zs.lubomino.pl/
https://ezamowienia.gov.pl
Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 7, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do
zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z przygotowanymi przez Zamawiającego wyjaśnieniami, niezbędnymi
do należytego przygotowania i złożenia przez Wykonawców ofert.
W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 7, Zamawiający nie ma obowiązku
udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
Przedłużenie terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 9, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści
SWZ.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę
treści SWZ udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj.
https://bip.zs.lubomino.pl/
https://ezamowienia.gov.pl
Pozostałe dokumenty w postępowaniu, w szczególności oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, niewskazane w pkt 4,
należy przekazywać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@zs.lubomino.pl
Za datę wpływu ww. dokumentów przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego, przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na
adres e-mail Zamawiającego.
Wymagania dotyczące minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy umożliwiających złożenie oferty:
1) Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej.
2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na e-Zamówienia/datę wpływu na pocztę
elektroniczną.
4) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie
można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań na stronie głównej e-Zamówienia w zakładce Przeglądaj
postępowania/konkursy.
5) Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc,
.docx, .odt.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS-261-03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów grupy II - Przyprawy, przetwory, produkty strączkowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872300-4 - Zioła
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15331462-3 - Groch puszkowany
15332296-5 - Dżem truskawkowy
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15411200-4 - Olej spożywczy
15871250-1 - Musztarda
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15331425-2 - Przecier pomidorowy
03221210-1 - Fasola
03221220-4 - Groch
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15898000-9 - Drożdże
15871230-5 - Ketchup
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15981000-8 - Wody mineralne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15321700-1 - Mieszanki soków nieskoncentrowanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów grupy VII - Drób świeży, przetwory drobiowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112130-6 - Kurczęta
15112120-3 - Indyki
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów grupy X - Pieczywo
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15821000-9 - Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawwykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia
następujących oświadczeń i dokumentów (podmiotowych środków dowodowych):
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek
wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1
SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie
od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7
do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, koasekuracja) podpisująwszyscy wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik.