BZP: Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego używanego do utrzymania dróg (zamiatarka)
01.07.2025
2025/BZP 00302914/01
Gmina Dywity
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego używanego do utrzymania dróg (zamiatarka)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dywity
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742971
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Olsztyńska, 32
1.4.2.) Miejscowość: Dywity
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-001
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugdywity.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302914
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00295208
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego używanego do utrzymania dróg (zamiatarka), spełniającego następujące minimalne parametry:
• rok produkcji: nie starszy niż 2019;
• ilość mtg: maksymalnie 140;
• pojazd po przeglądzie serwisowym z wymienionymi elementami przypadającymi na daną ilość rbh;
• zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody;
• zbiornik wody czystej minimum 159l;
• zbiornik na nieczystości wykonany z aluminium lub stali nierdzewnej, minimum 900 litrów pojemności nominalnej zgodnie z normą PN EN 15429-3:2015-05E;
• zespół zamiatający dwuszczotkowy – szerokość zamiatania minimum 150cm, sterowana z kabiny operatora, szczotki zamiatające z możliwością regulacji w płaszczyźnie;
• myjka wysokociśnieniowa: ciśnienie min. 125 bar, wydajność min. 10l/m; długość węża min. 10 m;
• gwarancja minimum 6 miesięcy.
2. Informacje dotyczące urządzenia:
1) pojazd oznakowany i przygotowany do poruszania się po drogach publicznych – zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym,
2) pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji.
3. Wykonawca wraz z przedmiotem umowy, tj. w dniu przekazania przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu:
1) instrukcję obsługi w języku polskim,
2) katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu dostawcy,
3) kartę gwarancyjną (jeżeli dotyczy),
4) certyfikat PM 2,5; PM10,
5) normę PN EN 15429-3:2015-05E
6) certyfikat CE
7) dokumenty umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych (jeżeli dotyczy)
8) wyposażenie dodatkowe: gaśnica min 1 kg, kamizelka odblaskowa, trójkąt odblaskowy.
4. Wykonawca zapewni serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania jakichkolwiek napraw lub innych czynności serwisowych, a zakończenie naprawy nastąpi maksymalnie 7 dni od daty jej rozpoczęcia, w przypadku nie ukończenia naprawy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt zastępczy.
5. Wykonawca w dniu przekazania zamiatarki zobowiązany będzie do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia kierowców i pracowników obsługi z zakresu obsługi i eksploatacji zamiatarki oraz zainstalowanych w niej urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosownych zaświadczeń, a także przy dokonanych przeglądach okresowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń usterek lub wad i przeglądów do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usuwania zobowiązany jest Wykonawca.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 3 do SWZ ,,Formularz techniczny"
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z ich opisem lub normami.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego używanego do utrzymania dróg (zamiatarka), spełniającego następujące minimalne parametry:
• rok produkcji: nie starszy niż 2019;
• ilość mtg: maksymalnie 140;
• pojazd po przeglądzie serwisowym z wymienionymi elementami przypadającymi na daną ilość rbh;
• zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody;
• zbiornik wody czystej minimum 150l;
• zbiornik na nieczystości wykonany z aluminium lub stali nierdzewnej, minimum 900 litrów pojemności nominalnej zgodnie z normą PN EN 15429-3:2015-05E;
• zespół zamiatający dwuszczotkowy – szerokość zamiatania minimum 150cm, sterowana z kabiny operatora, szczotki zamiatające z możliwością regulacji w płaszczyźnie;
• myjka wysokociśnieniowa: ciśnienie min. 125 bar, wydajność min. 10l/m; długość węża min. 10 m;
• gwarancja minimum 6 miesięcy.
2. Informacje dotyczące urządzenia:
1) pojazd oznakowany i przygotowany do poruszania się po drogach publicznych – zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym,
2) pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji.
3. Wykonawca wraz z przedmiotem umowy, tj. w dniu przekazania przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu:
1) instrukcję obsługi w języku polskim,
2) katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu dostawcy,
3) kartę gwarancyjną (jeżeli dotyczy),
4) certyfikat PM 2,5; PM10,
5) normę PN EN 15429-3:2015-05E
6) certyfikat CE
7) dokumenty umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych (jeżeli dotyczy)
8) wyposażenie dodatkowe: gaśnica min 1 kg, kamizelka odblaskowa, trójkąt odblaskowy.
4. Wykonawca zapewni serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania jakichkolwiek napraw lub innych czynności serwisowych, a zakończenie naprawy nastąpi maksymalnie 7 dni od daty jej rozpoczęcia, w przypadku nie ukończenia naprawy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt zastępczy.
5. Wykonawca w dniu przekazania zamiatarki zobowiązany będzie do przeprowadzenia nieodpłatnego szkolenia kierowców i pracowników obsługi z zakresu obsługi i eksploatacji zamiatarki oraz zainstalowanych w niej urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosownych zaświadczeń, a także przy dokonanych przeglądach okresowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń usterek lub wad i przeglądów do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usuwania zobowiązany jest Wykonawca.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 3 do SWZ ,,Formularz techniczny"
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania zamawiający będzie oczekiwał. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z ich opisem lub normami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-04 10:00
Po zmianie:
2025-07-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-04 10:30
Po zmianie:
2025-07-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-02
Po zmianie:
2025-08-06