BZP: „Dostawa, montaż, wdrożenie systemu interkomowego (domofonowo - radiowęzłowy) do oddziałów mieszkalnych w Zakładzie Karnym w Siedlcach”
01.07.2025
2025/BZP 00303040/01
Zakład Karny w Siedlcach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa, montaż, wdrożenie systemu interkomowego (domofonowo - radiowęzłowy) do oddziałów mieszkalnych w Zakładzie Karnym w Siedlcach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_siedlce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa, montaż, wdrożenie systemu interkomowego (domofonowo - radiowęzłowy) do oddziałów mieszkalnych w Zakładzie Karnym w Siedlcach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed109dd-d03f-4064-bbbd-37f5607fe72e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00303040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114077/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 „Dostawa, montaż, wdrożenie systemu interkomowego (domofonowo – radiowęzłowy) do oddziałów mieszkalnych w Zakładzie Karnym w Siedlcach”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami znajdują się w rozdziale 11 SWZ DKW.2232.9.2025.ML -
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej opisane są w rozdziale 11 oraz 12 SWZ DKW.2232.9.2025.ML
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat RODO opisane są w rozdziale 22 SWZ DKW.2232.9.2025.ML
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje na temat RODO opisane są w rozdziale 22 SWZ DKW.2232.9.2025.ML
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.9.2025.ML
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wdrożenie systemu interkomowego (domofonowo – radiowęzłowy) do oddziałów mieszkalnych nie wyposażonych w w/w system w Pawilonie A. Poprzez wdrożenie należy rozumieć dostarczenie, instalację, konfigurację i uruchomienie systemu interkomowego (domofonowo – radiowęzłowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 3 SWZ oraz w załączniku nr 9 do SWZ – OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32552600-3 - Domofony
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64228200-2 - Usługi transmisji sygnału radiowego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 112 Ustawy informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 usługi polegającej na dostawie, montażu oraz wdrożeniu systemu interkomowego (domofonowo – radiowęzłowy) o wartości minimum 130 000,00 PLN brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu opisane są w rozdziale 6 SWZ
Dodatkowo Zamawiający przewiduje obligatoryjny obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Warunkiem odbycia wizji jest uprzednie złożenie do dyrektora Zakładu Karnego w Siedlcach pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi wykonawca. Po odbyciu wizji lokalnej Zamawiający wystawi dokument o odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej, którego kopię
elektroniczną powinien załączyć wraz z formularzem ofertowym przy składaniu oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym (dokument powinien być podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym, elektronicznym podpisem osobistym, profilem zaufanym).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
2) brak podstaw wykluczenia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Ustawy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: • w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 usługi polegającej na dostawie, montażu oraz wdrożeniu systemu interkomowego (domofonowo – radiowęzłowy) o wartości minimum 130 000,00 PLN brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania OPZ (załącznik nr 9do SWZ), cechy lub kryteria, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki
dowodowe:
a) Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki, instrukcje użytkowania, fotografie) nt. parametrów każdego oferowanego
towaru, zawierające: nazwę Towaru, nazwę producenta, opis parametrów technicznych, potwierdzające zgodność z
przedmiotem zamówienia
Jeżeli ww. informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymogów OPZ, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie,
że oferowany towar spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne.
2. Przedmiotowe środki dowodowe składane są wraz z ofertą
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzieniekompletny, Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę do jego złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku gdy wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wskażepodwykonawców, dostawców lub podmioty, na których zdolnościach polega, wobec, których zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania, w takim przypadku zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego zastąpił tego podwykonawcę, dostawcę lub podmiot, na którego zdolności wykonawca polega, pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu lub oświadczy że zakres zamówienia udzielany podwykonawcom, dostawcom lub
podmiotom, na których zdolnościach polega, wykona siłami własnymi.
2) Wraz z ofertą wykonawca składa:
- oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o braku podstaw wykluczenia
oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 2 do SWZ;
-W przypadku obligatoryjnego odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej - kopia potwierdzenia odbycia wizji lokalnej na
terenie Zakładu Karnego w Siedlcach w związku ze złożeniem oferty w przedmiotowym postepowaniu przetargowym.
- JEŚLI DOTYCZY: oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu - zaleca się skorzystanie Załącznika nr 3 do SWZ;
- JEŻELI DOTYCZY: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane przez
wszystkich wykonawców) - zaleca się skorzystanie Załącznika nr 4 do SWZ;
- JEŚLI DOTYCZY: zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów - zaleca się skorzystanie Załącznika nr 5 do SWZ;
- JEŚLI DOTYCZY: pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik - stosowne
upoważnienie lub pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których pełnomocnik jest umocowany; w przypadku
dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w
dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie
oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
- JEŚLI DOTYCZY: pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, oświadczenie wskazane w ust. 5 pkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podpisuje je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub elektronicznym podpisem osobistym. Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.