BZP: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla WFOŚiGW w Warszawie
02.07.2025
2025/BZP 00304770/01
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla WFOŚiGW w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142148155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 5/7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-893
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 504 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 504 41 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wfosigw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla WFOŚiGW w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97ad5c7e-c29a-4655-820a-c72fe611add4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00673596/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla WFOŚiGW w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wfosigw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, były przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45 instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych Oferenta i osób wskazanych przez niego do kontaktu(w związku z realizacją zamówienia) jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie z siedzibą ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa, tel. (22) 504 41 00, fax (22) 504 41 39, e-mail: poczta@wfosigw.pl Szczegółowa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie znajduje się na stronie www.wfosigw.pl w zakładce Ochrona danych osobowych/klauzule informacyjne oraz w BIP w zakładce Ochrona danych osobowych/klauzule informacyjne.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-8/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a. zakup i dostawa do Zamawiającego sprzętu komputerowego:
i. 40 sztuk laptopów typu I (laptop wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym oraz stacją dokującą /replikatorem portów), jednego producenta, jednej marki i tego samego typu, ten sam model,
ii. 5 sztuk laptopów typu II (laptop wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym oraz stacją dokującą /replikatorem portów), jednego producenta, jednej marki i tego samego typu, ten sam model,
iii. 60 sztuk monitorów komputerowych, jednego producenta, jednej marki i tego samego typu, ten sam model,
iv. 20 sztuk komputów stacjonarnych AiO (wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym), jednego producenta, jednej marki i tego samego typu, ten sam model,
v. 1 sztuki komputera stacjonarnego do zastosowań AI (wraz z oprogramowaniem systemowym),
b. zakup, dostawa oraz wymiana akumulatorów w zasilaczach awaryjnych UPS firmy APC:
i. 3 sztuk akumulatorów do UPS APC SMX3000RMHV2U (wraz z wymianą i uruchomieniem oraz utylizacją zużytych akumulatorów),
ii. 1 sztuki akumulatora do UPS APC SUA5000RMI5U (wraz z wymianą i uruchomieniem oraz utylizacją zużytych akumulatorów),
o minimalnych parametrach określonych w Załącznik nr 2 do SWZ, dalej zwany „Sprzętem” .
2) Dostarczony Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, pakowany w oryginalne opakowania producenta oraz nie może być obciążony prawami osób trzecich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający określa następujące kryteria oceny ofert:
• Kryterium „Cena” - waga 60%
• Kryterium „Okres gwarancji - laptopy typu I oraz typu II” - waga 30%
• Kryterium „Termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI” - waga 10%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1.1. Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie łącznej wartość brutto oferty. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = ( Cmin x 60 pkt)
Cob
gdzie:
C – całkowita liczba punktów oferty w kryterium „cena”;
Cmin – najniższa cena brutto jaka została zaoferowana spośród nieodrzuconych ofert;
Cob – cena brutto jaka została zaoferowana w badanej ofercie;
Punktacja zostanie zaokrąglana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.2. Kryterium „Okres gwarancji - laptopy typu I oraz typu II” będzie rozpatrywane na podstawie poniższych zasad: 24 miesiące – 0 pkt; 30 miesięcy – 20 pkt; 36 miesięcy – 30 pkt
UWAGA: Minimalny okres gwarancji na laptopy typu I oraz typu II wynosi 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na laptopy typu I oraz typu II krótszy niż 24 miesiące – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji na laptopy typu I oraz typu II, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny wskazany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 24 miesiące, wówczas w kryterium „okres gwarancji” otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na laptopy typu I oraz typu II dłuższy niż 36 miesięcy Zamawiający wpisze ten termin w § 6 ust. 1 umowy, natomiast do celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy.
1.3. Opis kryterium „Termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI” (T), którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert.
25 dni roboczych – 0 pkt.
10 dni roboczych – 5 pkt.
5 dni roboczych – 10 pkt.
UWAGA: Maksymalny termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI wynosi 25 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI dłuższy niż 25 dni roboczych od daty podpisania umowy - oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego terminu dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI wskazany przez Zamawiającego, tj. 25 dni roboczych od daty podpisania umowy, wówczas w kryterium „Termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI” otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI krótszy niż 5 dni roboczych od daty podpisania umowy Zamawiający wpisze ten termin w § 6 ust. 1 umowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, natomiast do celów oceny ofert uzna, iż Wykonawca zaoferował termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI wynoszący 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
4. Łączna suma uzyskanych punktów z wszystkich kryteriów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty, obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg wzoru:
P= C + G + T
Gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskana przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Cena”;
G - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Okres gwarancji - laptopy typu I oraz typu II”;
T - całkowita liczba punktów oferty w kryterium „Termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI”
5. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji - laptopy typu I oraz typu II
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy komputera stacjonarnego do zastosowań AI
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 10 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik 6 do SWZ;
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
w zakresie Laptopa typu I:1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 16 000 punktów w kategorii Average CPU Mark,
3)wydruk ze strony serwisu http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający, że zaoferowana karta graficzna uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 1 900 punktów w kategorii Average G3D Rating,
4)oświadczenie wykonawcy opatrzone numerem postępowania o spełnieniu normy MIL-STD-810H dla komputera przenośnego,
5) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego,
6) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis komputerów przenośnych będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta,
7) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera przenośnego.
w zakresie Laptopa typu II:
1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 24 000 punktów w kategorii Average CPU Mark
Punkty 3-7 jak w zakresie laptopa typu I
w zakresie Monitora komputerowego:
Formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu; oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis monitorów komputerowych będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta; dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta monitora komputerowego; certyfikat EPEAT Gold dla Polski lub równoważny dla monitora komputerowego; certyfikat Energy Star lub równoważny dla monitora komputerowego.
w zakresie Komputera stacjonarnego AiO:
1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 24 500 punktów w kategorii Average CPU Mark,
3) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego,
4) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis komputerów stacjonarnych AiO będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta,
5) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera stacjonarnego AiO.
w zakresie Komputera stacjonarnego do zastosowań AI:
1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html lub http://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark CPU Mark średni wynik min. 65 000 punktów,
3) wydruk ze strony serwisu https://www.harddrivebenchmark.net potwierdzający, że zaoferowany dysk SSD uzyskuje średnią wydajność min. 88 000 punktów,
4) wydruk ze strony serwisu https://www.videocardbenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowana karta graficzna uzyskuje w teście Average G3D Mark wynik min. 38 000 punktów,
Jak w pkt 5-7 laptopa typu I stosownie do Komputera stacjonarnego do zastosowań AI.
Przedmiotowe środki dowodowe szczegółowo opisane w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
w zakresie Laptopa typu I:1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 16 000 punktów w kategorii Average CPU Mark,
3)wydruk ze strony serwisu http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php potwierdzający, że zaoferowana karta graficzna uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 1 900 punktów w kategorii Average G3D Rating,
4)oświadczenie wykonawcy opatrzone numerem postępowania o spełnieniu normy MIL-STD-810H dla komputera przenośnego,
5) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego,
6) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis komputerów przenośnych będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta,
7) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera przenośnego.
w zakresie Laptopa typu II:
1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 24 000 punktów w kategorii Average CPU Mark
Punkty 3-7 jak w zakresie laptopa typu I
w zakresie Monitora komputerowego:
Formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu; oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis monitorów komputerowych będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta; dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta monitora komputerowego; certyfikat EPEAT Gold dla Polski lub równoważny dla monitora komputerowego; certyfikat Energy Star lub równoważny dla monitora komputerowego.
w zakresie Komputera stacjonarnego AiO:
1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu http://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark Performance Test wynik min. 24 500 punktów w kategorii Average CPU Mark,
3) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego,
4) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis komputerów stacjonarnych AiO będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta,
5) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera stacjonarnego AiO.
w zakresie Komputera stacjonarnego do zastosowań AI:
1) formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu
2) wydruk ze strony serwisu https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html lub http://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście PassMark CPU Mark średni wynik min. 65 000 punktów,
3) wydruk ze strony serwisu https://www.harddrivebenchmark.net potwierdzający, że zaoferowany dysk SSD uzyskuje średnią wydajność min. 88 000 punktów,
4) wydruk ze strony serwisu https://www.videocardbenchmark.net/ potwierdzający, że zaoferowana karta graficzna uzyskuje w teście Average G3D Mark wynik min. 38 000 punktów,
Jak w pkt 5-7 laptopa typu I stosownie do Komputera stacjonarnego do zastosowań AI.
Przedmiotowe środki dowodowe szczegółowo opisane w SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ);2) Formularz parametrów technicznych oferowanego sprzętu (załącznik nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania;
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy);
6) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
7) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
3) do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo;
4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.;
5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia;
6) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W trakcie obowiązywania niniejszej Umowy Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian zgodnych z art. 455 ustawy Pzp.2. W przypadku zaprzestania produkcji Sprzętu o parametrach określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w zakresie modelu Sprzętu. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek dostarczenia Zamawiającemu Sprzętu tego samego rodzaju,
o parametrach identycznych lub lepszych od Sprzętu pierwotnie zaoferowanego przez Wykonawcę. Dokonanie zmiany, o której mowa powyżej wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej Umowy na skutek zaistnienia następujących zdarzeń:
1) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji Umowy;
2) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę;
3) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, o której mowa w § 13 niniejszej Umowy;
4) gdy niezbędna jest zmiana terminu wykonania Przedmiotu umowy z uwagi na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej;
5) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
6) w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy;
7) w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w OPZ, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do ich usunięcia.