BZP: Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
04.07.2025
2025/BZP 00309778/01
Magurski Park Narodowy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-193d8a7c-456e-4e2c-a146-e1aabb719b74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089237/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-193d8a7c-456e-4e2c-a146-e1aabb719b743.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie dokumentów elektronicznych, odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej (z wyłączeniem składania ofert, które odbywa się zgodnie z postanowieniami ust. 4.2 SWZ):
a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne:
1)W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie dokumentów elektronicznych, odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej (z wyłączeniem składania ofert, które odbywa się zgodnie z postanowieniami ust. 4.2 SWZ): a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl b) poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@magurskipn.pl
2)Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3)Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-193d8a7c-456e-4e2c-a146-e1aabb719b74
4)Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-193d8a7c-456e-4e2c-a146-e1aabb719b74
5)Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-193d8a7c-456e-4e2c-a146-e1aabb719b74
6)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
2. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami : W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:
1)dedykowanego formularza dostępnego na Platformie e-zamowienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl („Formularz do komunikacji”)- dokumenty elektroniczne jako załączniki 2) poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@magurskipn.pl Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymywania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w Formularzu Ofertowym Wykonawcy zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.
3.Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. (z wyłączeniem składania ofert, które odbywa się zgodnie z postanowieniami ust. 4.2 SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Zgodnie z art. 65 ust. 2 w związku z art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2025 r. poz. 366) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
2. Dokumenty muszą być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym. Podpisowi podlegają w szczególności:
a) formularz „Oferta”,
b) załączniki składane w formie papierowej,
c) miejsca w załącznikach składanych w formie papierowej, w których Wykonawca wprowadził zmiany (poprawki).
3. Dokumenty sporządzone w formie papierowej winny być ponadto opatrzone pieczęcią Wykonawcy.
4. Do oferty należy dołączyć
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – Oświadczenie to należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie pisemnej;
b) przedmiotowy środek dowodowy – Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą po 1 sztuce każdego asortymentu odzieży wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - stanowiące załącznik do oferty. Wskazane powyżej elementy stanowią integralną część oferty, będą oceniane w ramach kryterium oceny ofert, w przypadku kiedy nie zostaną załączone do oferty (nie będą podlegać uzupełnieniu) – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia
8) Zmiany, wycofanie oferty:
Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do oferty lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
a) Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak ww. zasady składania oferty z dopiskiem: „ZMIANA”.
W trakcie otwarcia ofert koperty oznaczone dopiskiem ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian zostaną dołączone do oferty.
b) Wykonawca może wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem że pisemne powiadomienie o wycofaniu wpłynie do zmawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do powiadomienia Wykonawca dołączy pełnomocnictwa osób podpisujących dokument wycofania oferty do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców składającego/cych ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub inne dokumenty potwierdzające takie uprawnienie.
Zamawiający ustali czy oferta której dotyczy WYCOFANIE podlega skutecznemu wycofaniu — W przypadku braku możliwości jednoznacznego rozstrzygnięcia tej kwestii przed otwarciem ofert, Zamawiający otworzy taką ofertę podczas sesji otwarcia, a następnie – po potwierdzeniu poprawności procedury wycofania – oznaczy ją napisem „WYCOFANA”.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego”
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 72 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa p.z.p.”.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-370-1-25/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa odzieży ochronnej:
Ubranie robocze letnie męskie 8 kpl
Ubranie robocze ocieplane męskie 2 kpl
Trzewiki robocze męskie 8 par
Buty gumowo filcowe/ gumowe ocieplane:
- buty gumowo filcowe 5 par
- buty śniegowce męskie 7 par
Buty śniegowce damskie 9 par
Buty gumowe damskie 9 par
Buty gumowe męskie 27 par
Obuwie robocze letnie damskie 3 pary
Czapka letnia 4 szt.
Czapka zimowa ocieplana 4 szt.
Ubranie letnie dla pilarza:
- kurtka 1 szt.
- spodnie z wkładką antyprzecięciową 1 para
- koszulka krótki rękaw 2 szt.
- koszulka długi rękaw 2 szt.
Ubranie zimowe dla pilarza:
- kurtka 2 szt.
- spodnie z wkładką antyprzecięciową - 2 pary
- polar 2 szt.
Buty skórzane z wkładką antyprzecięciową 1 para
Buty gumowe z wkładką antyprzecięciową 2 pary
Kamizelka ocieplana dla pilarza 1 szt.
Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena brutto oferty 60%
2. Ocena techniczna 40%
Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
a) w kryterium cena (C) zostanie zastosowany następujący wzór:
C= CN/CB x 60 pkt
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę
CN - najniższa zaoferowana cena
CB - cena zaoferowania w ofercie badanej
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
b) w kryterium ocena techniczna (T) zostanie dokonana w następujący sposób:
T - liczba punktów w kryterium
Tof - jakość dostarczonej próbki
Tmax – maksymalna możliwa ilość uzyskanych punktów
Wb - waga w ocenianym kryterium – 40 pkt.
UWAGA:
1. Zamawiający dokona oceny dostarczonych próbek pod względem jakości wykonania. Zamawiający będzie oceniał ogólną jakość wykonania produktu (jakość wykonania, wykończenie szwów, obszycia, przeszycia, naszycia kieszeni, zgodność dostarczonej próbki z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego, funkcjonalność, komfort użytkowania).
3. Dostarczone próbki będą ocenianie przez komisję oceny na podstawie fizycznych oględzin.
4. Z punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji wyciągnięta zostanie średnia arytmetyczna.
6. Wyliczone w ten sposób punkty stanowią Tof - to jest jakość dostarczonej próbki i zostaną podstawione do wzoru T=(Tof/Tmax)x 40 pkt
Każdy członek Komisji wypracowuje własną ocenę oferty. Jeżeli wszystkie przedstawione do oceny próbki są jednakowe, to wszystkim ofertom można przyznać maksymalną liczbę punktów. Jeżeli możliwe jest zróżnicowanie przedstawionych do oceny próbek, to wskazuje się najlepszy, któremu przyznaje się maksymalną liczbę punktów oraz najgorszy, któremu przyznaje się minimum punktów. Ofertom ocenionym jako gorsze od najlepszego i lepsze od najgorszego przyznaje się liczbę punktów pośrednią pomiędzy najmniejszą a liczbą maksymalną.
Przewodniczący Komisji oceny dokonuje podsumowania ocen i wylicza ich średnią arytmetyczną (z uwzględnieniem dwóch miejsc po przecinku), dzieląc uzyskaną sumę punktów przez liczbę członków Komisji, którzy dokonali oceny.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 pkt. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Dalsze wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z podanymi wzorami.
c) Obliczenie łącznej ilości punktów oferty (P):
P = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolność techniczna lub zawodowa:Warunek ten w zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada punkt sprzedaży/magazyn w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego – licząc dojazd po drogach publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SWZ.
Jeżeli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący zał. nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Po 1 sztuce każdego asortymentu odzieży wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - stanowiące załącznik do oferty.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się dokumenty wymienione poniżej:1) Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1 do SWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,
2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z wykorzystaniem wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3) Przedmiotowe środki dowodowe: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą po 1 sztuce każdego asortymentu odzieży wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia - stanowiące załącznik do oferty.
Wskazane powyżej elementy stanowią integralną część oferty, będą oceniane w ramach kryterium oceny ofert, w przypadku kiedy nie zostaną załączone do oferty (nie będą podlegać uzupełnieniu) – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4) Jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
5) Jeżeli dotyczy - Wykonawca, który na podstawie art. 118 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowiący zał. nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia umocowali jeden podmiot do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp).2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie z art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.