BZP: Wymiana kamer systemu monitoringu na terenie Starego Miasta w Olsztynie - ZADANIE nr 1
07.07.2025
2025/BZP 00312232/01
Gmina Olsztyn
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana kamer systemu monitoringu na terenie Starego Miasta w Olsztynie - ZADANIE nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olsztyn
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742362
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 1
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-101
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: (+48) 89 5273111 wew. 460 / od 01.07.2025 zmiana numeru na tel. 89 5060549,
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umolsztyn.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312232
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00295457
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Wymiana kamer systemu monitoringu na terenie Starego Miasta w Olsztynie - ZADANIE nr 1
Po zmianie:
Wymiana kamer systemu monitoringu na terenie Starego Miasta w Olsztynie - ZADANIE nr 1
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w rozdz. X SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu lub wymianie przynajmniej 3 (trzech) cyfrowych kamer szybkoobrotowych przeznaczonych do monitoringu zewnętrznego wraz z montażem lub wymianą skrzynek kamerowych oraz instalacją rejestratora do zapisu obrazu, o całkowitej wartości minimum: 80 000,00 PLN /brutto/ każde zamówienie,
Szczegółowe wymagania w zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdz. XII SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w rozdz. X SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykazał się doświadczeniem polegającym na należytym zrealizowaniu dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu przynajmniej 3 kamer cyfrowych systemu IP przeznaczonych do monitoringu zewnętrznego, o całkowitej wartości minimum: 80 000,00 PLN /brutto/ każde zamówienie,
Szczegółowe wymagania w zakresie dotyczącym warunków udziału w postępowaniu określone zostały w rozdz. XII SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-10 10:00
Po zmianie:
2025-07-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-10 10:30
Po zmianie:
2025-07-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-08
Po zmianie:
2025-08-15