BZP: Zakup aparatów RTG do poradni specjalistycznych w SPZOZ w Krasnymstawie
17.07.2025
2025/BZP 00331731/01
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup aparatów RTG do poradni specjalistycznych w SPZOZ w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196699
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozkrasnystaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331731
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00309584
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 75 dni licząc od dnia zawarcia umowy w tym:
a) 45 dni na dostawę sprzętu - stanowiąca 85% wartości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy
b) 30 dni na instalację i uruchomienie aparatu RTG, w tym także przeprowadzeniu niezbędnych prób i pomiarów oraz wykonaniu wszystkich niezbędnych testów do zatwierdzenia przez WSSE przed oddaniem aparatu do eksploatacji i przekazanie oryginału Zamawiającemu, integracji komunikacji poprzez protokoły urządzenia z systemami funkcjonującymi u Zamawiającego oraz po przeszkoleniu personelu Zamawiającego w zakresie aparatu i wyposażenia i odbiorze przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem przekazania - stanowiąca 15% wartości wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-21 09:00
Po zmianie:
2025-07-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-21 09:30
Po zmianie:
2025-07-22 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-19
Po zmianie:
2025-08-20