BZP: „Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym”
18.07.2025
2025/BZP 00334798/01
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 07 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-370c4d9a-41a6-4970-abee-f93bce89ad42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069747/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu komputerowego, licencji oprogramowania biurowego i akcesoriów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1. Projekt „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)” 2. Projekt „Małopolski Pociąg do kariery sezon I” . 3. Projekt „Pracownicy – najlepsza inwestycja dla firmy 2.0”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-370c4d9a-41a6-4970-abee-f93bce89ad423.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach,
uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą
poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wup-krakow.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). Szczegółowe
informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami
oraz za pomocą których składane będą oferty zostały określone w pkt VII i VIIII specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej
"swz". Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę oraz
wymagane oświadczenia i dokumenty za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz
oświadczenia, składane na postawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
(opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. Wymagana forma wszystkich dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawcę w postępowaniu została
określona szczegółowo w pkt VI.7. swz. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej oraz złożenia
oferty zostały szczegółowo określone w pkt VII i VIII swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w pkt XXIII swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.1.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 454307,12 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442112,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych
z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym:
a) komputery przenośne z systemem operacyjnym – 43 szt.
b) akcesoria:
- monitory – 102 szt.
- statywy na monitory – 51 szt.
- replikatory portów – 51 szt.
- klawiatury – 45 szt.
- myszy – 43 szt.
c)pakiety oprogramowania biurowego – 43 szt.
Przez urządzenia spełniające warunki niniejszego Zamówienia Zamawiający rozumie urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik A do SWZ. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, w nieuszkodzonych opakowaniach oraz muszą pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. Komputery będą wykorzystywane dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz obsługi poczty elektronicznej. Poszczególne urządzenia muszą być jednakowe dla całego zamówienia. Transport urządzeń do i od siedziby Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku A do swz– opisu przedmiotu zamówienia (OPZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Prawo opcji:Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w całości lub w części, zgodnie z następującymi zasadami:
1) Prawo opcji będzie polegało na zakupie i dostawie maksymalnie:
a) 26 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym;
b) 38 sztuk monitorów;
c) 12 sztuk statywów do minitorów;
d) 12 sztuk replikatorów portów;
e) 28 sztuk klawiatur;
f) 26 sztuk myszy
g) 26 sztuk pakietów oprogramowania biurowego
2) w razie skorzystania z prawa opcji Zamawiający dokona zakupu dodatkowych usług określonych w pkt 1), z uwzględnieniem cen jednostkowych, zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i wskazanych w załączniku nr 2b do umowy – Formularzu cenowym dla zamówienia opcjonalnego.
3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe z zastrzeżeniem pkt. 2) oraz pkt. 7) .
4) warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pisemnym oświadczeniem, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do umowy, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy.
6) termin na realizację zamówienia w ramach prawa opcji: do 21 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem opisanym w pkt. 7) .
7) termin na dostarczenie sprzętu zakupionego w ramach prawa opcji: do 14 dni kalendarzowych od dnia przekazania wykonawcy oświadczenia , o którym mowa w pkt. 4) ;
8) skorzystanie z możliwości prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
2. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena – waga kryterium 50%, przy czym 1% odpowiada 1 pkt.
b) Komputery przenośne, monitory, replikatory portów tego samego producenta – waga kryterium 20%, przy czym 1% odpowiada 1 pkt.
c) Gwarancja na baterię komputera przenośnego – waga kryterium 20%, przy czym 1% odpowiada 1 pkt.
d) Czas naprawy komputera w miejscu użytkowania sprzętu liczony od momentu zgłoszenia – waga kryterium 10%, przy czym 1% odpowiada 1 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Komputery przenośne, monitory, replikatory portów tego samego producenta
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na baterię komputera przenośnego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy komputera w miejscu użytkowania sprzętu liczony od momentu zgłoszenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający wyznacza warunek w tym zakresie.Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony gdy:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dot. świadczeń powtarzających się lub ciągłych) co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości brutto min. 200 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt VI.1.4, VI.1.8 i VI.9.3 swz - w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt IV swz – odpowiednio:
a) Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/ów, na którego/ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, wraz z formularzem oferty oraz pełnomocnictwem do reprezentowania w postępowaniu
(por. pkt VI.1 swz), Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – odpowiednio samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A i 2B do SWZ.
2) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji).
3) JEŻELI DOTYCZY - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Przy sporządzaniu zobowiązania, o którym mowa powyżej, zaleca się skorzystanie ze wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do swz.
4) JEŻELI DOTYCZY - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 A/B do swz.
5) JEŻELI DOTYCZY - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy.
Uwaga! Przy sporządzaniu zobowiązania, o którym mowa powyżej, zaleca się skorzystanie ze wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do swz.
II. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (jako najkorzystniejsza) zostanie wezwany do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (podmiotowe środki dowodowe):
a) wykaz dostaw zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunku udziału opisanego w Rozdziale V SWZ, w szczególności określenie przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia, dat wykonania i podmiotów rzecz których dostawy zostały wykonane (załącznik nr 4 do swz ).
Wykaz dostaw powinien zawierać wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2. W celu potwierdzenia, że proponowane przez Wykonawcę urządzenia, które będą przeznaczone do realizacji umowy spełniają określone przez zamawiającego wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:1) Wykazu parametrów technicznych i cech funkcjonalnych oferowanych urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 8 do swz;
2) Specyfikacji technicznej urządzeń tj. opisu/ów technicznego/ych sporządzonych przez producenta i/lub wydruk/i ze stron internetowych producenta, bądź katalog/i producenta/ów lub inne dokumenty pochodzące od producenta urządzeń, potwierdzającej zgodność oferowanych urządzeń z parametrami wskazanych w pkt. 2 ppkt a) i b) wykazu, o którym mowa w pkt. 1.
UWAGA!
Specyfikacja techniczna musi potwierdzić każdy parametr wskazany w pkt. 2 ppkt a) i b) wykazu stanowiącego załącznik nr 8 do swz.
Ze specyfikacji technicznej musi jednoznacznie wynikać, że została sporządzona przez producenta czy pochodzi ze strony internetowej producenta.
Specyfikacje pochodzące z innych stron niż strona producenta urządzenia (np. ze sklepów internetowych) czy też specyfikacje sporządzone przez Wykonawcę poprzez np. przeklejenie wymagań z OPZ do edytora tekstu nie zostaną uznane przez Zamawiającego za przedmiotowy środek dowodowy.
Zamawiający wymaga, aby w sytuacji załączenia do oferty dokumentów producenta zawierających informacje o różnych modelach, typach, konfiguracjach i rodzajach urządzeń czy też gwarancji, Wykonawca w przedmiotowych środkach dowodowych obowiązkowo i jednoznacznie wskazał której pozycji dotyczą materiały i/lub którą konkretną konfigurację urządzeń oferuje.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty potwierdzające, że osobadziałająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że
Wykonawca np. w Formularzu Ofertowym wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez
Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych - odpowiednio samego Wykonawcy lub każdego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem
Bank: PKO Bank Polski nr konta: 40 1020 2892 0000 5302 0667 7456
opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, nazwę postępowania - (Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym) oraz znak sprawy (PZ.271.1.18.2025).
Uwaga!
• Jeśli wadium jest wnoszone w formie pieniądza, musi znajdować się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
• W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego,
w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
f) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 98 ust. 6 ustawy każdego z tych Wykonawców.
6. Dopuszczalne jest złożenie wadium w jednej lub więcej niż jednej formie.
7. Zamawiający zwróci wadium w terminach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy.
W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu, Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku depozytowego, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowe. Wadium zostanie zwrócone na rachunek bankowy, z którego zostało wniesione, chyba że Wykonawca wskaże inny nr rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócone wadium.
Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający zwróci poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, m.in. dotyczące wymogu ustanowieniaPełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i do zawarcia umowy, wynikające z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w pkt VI.9 swz.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zasady zmian zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w art. 455 ustawy Pzp.2. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz rodzaj, zakres i warunki
dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr B do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamowienia. Sposób składania ofert został określony w pkt VIII swz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-13 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy z tym, że:1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w ramach zamówienia podstawowego w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. od dnia zawarcia umowy;
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w ramach zamówienia opcjonalnego w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania wykonawcy oświadczenia dotyczącego prawa opcji.
Zamówienie dotyczy programów/projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej:
1) Projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)” – projektu realizowanego jako operacja o znaczeniu strategicznym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet FEMP.06 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEMP.06.19 Kompleksowe wsparcie obywateli państw trzecich, Typ B, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus;
2) Projektu „Małopolski Pociąg do kariery sezon I” – projektu realizowanego jako operacja o znaczeniu strategicznym w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet FEMP.06 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEMP.6.14 Kształcenie osób dorosłych w systemie popytowym;
3) Projektu „Pracownicy – najlepsza inwestycja dla firmy 2.0”, realizowanego w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027”, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.7 Wsparcie na rzecz zarządzania różnorodnością u pracodawców, Typ A: Opracowanie oraz wdrożenie kompleksowych narzędzi w celu umożliwienia elastycznego reagowania na zmiany zachodzące na rynku pracy i utrzymanie pracowników, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus budżetu województwa.