BZP: Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
18.07.2025
2025/BZP 00335041/01
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3716add5-8b27-4c78-abdf-ea8fc0fab6b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115658/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 2025 - Dostawa i montaż systemów telewizji dozorowej i systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11465233.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1146523
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Na stronie Platformy znajduje się instrukcja dla Wykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ.260.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli, ul. Staszica 1
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załączniki nr 1.1 do SWZ oraz Projekcie umowy dla wszystkich części zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim, ul. Słubicka 3.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załączniki nr 1.2 do SWZ oraz Projekcie umowy dla wszystkich części zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Skarbowego w Sulęcinie, ul. Daszyńskiego 47.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załączniki nr 1.3 do SWZ oraz Projekcie umowy dla wszystkich części zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Monitoringu Wizyjnego oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Urzędu Skarbowego w Żaganiu, ul. Skarbowa 26.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załączniki nr 1.4 do SWZ oraz Projekcie umowy dla wszystkich części zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Monitoringu Wizyjnego w budynku Urzędu Skarbowego w Świebodzinie, ul. Jana III Sobieskiego 6.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załączniki nr 1.5 do SWZ oraz Projekcie umowy dla wszystkich części zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Monitoringu Wizyjnego w Lubuskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gorzowie Wlkp. - jednostka w Zielonej Górze ul. Kostrzyńska 14, 65-127 Zielona Góra.
Szczegółowy zakres czynności wynikających z realizacji dostawy i montażu zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowiącym Załączniki nr 1.6 do SWZ odrębnie dla każdej części oraz Projekcie umowy dla wszystkich części zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, do którego podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) w ramach doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie z montażem niżej wymienionego systemu:
a) dla części 1 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego, o wartości co najmniej 10.000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
b) dla części 2 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego, o wartości co najmniej 20.000 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
c) dla części 3 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego, o wartości co najmniej 10.000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
d) dla części 4 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, o wartości co najmniej 30.000 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);
e) dla części 5 – co najmniej jedną dostawę z montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego, o wartości co najmniej 10.000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
f) dla części 6 – co najmniej jedną dostawę w montażem Systemu Monitoringu Wizyjnego, o wartości co najmniej 100.000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2) w ramach dysponowania osobami – dotyczy wszystkich części:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których:
a) dla części 1 – co najmniej 1 osoba na danej lokalizacji posiada kwalifikacje w zakresie instalacji CCTV;
b) dla części 2 – co najmniej 1 osoba na danej lokalizacji posiada kwalifikacje w zakresie instalacji CCTV;
c) dla części 3 – co najmniej 1 osoba na danej lokalizacji posiada kwalifikacje w zakresie instalacji CCTV;
d) dla części 4 – co najmniej 1 osoba na danej lokalizacji posiada kwalifikacje w zakresie instalacji SSWiN i CCTV;
e) dla części 5 – co najmniej 1 osoba na danej lokalizacji posiada kwalifikacje w zakresie instalacji CCTV;
f) dla części 6 – co najmniej 1 osoba na danej lokalizacji posiada kwalifikacje w zakresie instalacji CCTV .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych dla wszystkich części przedmiotu zamówienia, tj.:
1) Wykazu dostaw/usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierającego co najmniej jedną dostawę z montażem, o której mowa w rodz. IX ust. 2 ppkt 4.1) SWZ, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane ( Załącznik nr 5 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) wykazu osób (co najmniej jedna) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji czynności, o których mowa w Rozdz. IX, ust. 2 ppkt 4.2 ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 16 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1146523
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak