BZP: Roboty budowlane dotyczące remontu pokrycia dachowego Stodoły ze Staniątek oraz Stodoły z Regulic w Muzeum Małopolski Zachodniej w
18.07.2025
2025/BZP 00335111/01
Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowlane dotyczące remontu pokrycia dachowego Stodoły ze Staniątek oraz Stodoły z Regulic w Muzeum Małopolski Zachodniej w
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120385719
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Podzamcze 1
1.4.2.) Miejscowość: Wygiełzów
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.s.golonka@gmail.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mmz.info.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335111
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00324936
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, Adres siedziby: 32-551 Babice, Wygiełzów, ul. Podzamcze 1, Kontakt: tel./fax tel. 32 - 613 - 40 - 62; e-mail: sekretariat@mmz.info.pl; strona internetowa: https://mmz.info.pl/. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Muzeum, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: nedzaodo@interia.pl oraz pisemnie na adres administratora. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty budowlane dotyczące remontu pokrycia dachowego Stodoły ze Staniątek oraz Stodoły z Regulic w Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, w ramach inwestycji pn. „Zamek Lipowiec - klucz do wielkich historii”, nr postępowania: AD.261.7.2025, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
Po zmianie:
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, Adres siedziby: 32-551 Babice, Wygiełzów, ul. Podzamcze 1, Kontakt: tel./fax tel. 32 - 613 - 40 - 62; e-mail: sekretariat@mmz.info.pl; strona internetowa: https://mmz.info.pl/. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Muzeum, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: grabowskaodo@gmail.com oraz pisemnie na adres administratora. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty budowlane dotyczące remontu pokrycia dachowego Stodoły ze Staniątek oraz Stodoły z Regulic w Muzeum Małopolski Zachodniej w Wygiełzowie, w ramach inwestycji pn. „Zamek Lipowiec - klucz do wielkich historii”, nr postępowania: AD.261.7.2025, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO);
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Długość okresu gwarancji (DG)
Po zmianie:
Kryterium wydłużenie okresu gwarancji (G)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
i. Wykonawca wykaże, że wykonał: co najmniej dwa zamówienia tj. umowy, z których każde zawierało w swoim zakresie remont pokrycia dachu ze strzechy z wykorzystaniem słomy żytniej i/lub trzcinowej w obiekcie o minimalnej powierzchni dachu co najmniej 150 m2 (dotyczy każdego wykazanego zamówienia) wraz z remontem drewnianej więźby dachowej o łącznej wartości zamówień co najmniej 250 000,00 zł brutto.
Pod pojęciem "Zamówienia" zamawiający rozumie umowę.
Przez "Obiekt" - Zamawiający rozumie obiekt w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418).
W przypadku gdy wartość wykazywanych zadań (umów o roboty budowlane) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
ii. dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób składający się z:
kierownika robót tj. osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
kierownika robót elektrycznych tj. osoby posiadającej uprawnienia osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
osoby, która posiada doświadczenie w bezpośrednim wykonywaniu strzech i wykaże, że wykonała co najmniej dwa zamówienia tj. umowy, które zawierały w swoim zakresie wykonanie pokrycia dachowego krytego strzechą z użyciem trzciny lub słomy żytniej,
osoby, która posiada doświadczenie w wykonywaniu drewnianych konstrukcji dachowych i wykaże, że wykonała co najmniej dwa zamówienia tj. umowy, które zawierały w swoim zakresie remont drewnianej więźby dachowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenie funkcji. W takim przypadku, taka osoba musi spełnić łącznie wymagania określone dla każdej z tych funkcji.
Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418).
Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
Po zmianie:
zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
i. Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwa zamówienia tj. umowy:
z których każde zawierało w swoim zakresie remont pokrycia dachu ze strzechy z wykorzystaniem słomy żytniej i/lub trzcinowej w obiekcie wraz z remontem drewnianej więźby dachowej,
o łącznej powierzchni dachów w zamówieniach co najmniej 300 m2 , w tym jedno zamówienie o powierzchni dachu co najmniej 120 m2 ,
o łącznej wartości zamówień co najmniej 250 000,00 zł brutto
Pod pojęciem "Zamówienia" zamawiający rozumie umowę.
Przez "Obiekt" - Zamawiający rozumie obiekt w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418).
W przypadku gdy wartość wykazywanych zadań (umów o roboty budowlane) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
ii. dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób składający się z:
kierownika robót tj. osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
kierownika robót elektrycznych tj. osoby posiadającej uprawnienia osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
osoby, która posiada doświadczenie w bezpośrednim wykonywaniu strzech i wykaże, że wykonała co najmniej dwa zamówienia tj. umowy, które zawierały w swoim zakresie wykonanie pokrycia dachowego krytego strzechą z użyciem trzciny lub słomy żytniej,
osoby, która posiada doświadczenie w wykonywaniu drewnianych konstrukcji dachowych i wykaże, że wykonała co najmniej dwa zamówienia tj. umowy, które zawierały w swoim zakresie remont drewnianej więźby dachowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenie funkcji. W takim przypadku, taka osoba musi spełnić łącznie wymagania określone dla każdej z tych funkcji.
Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418).
Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-01 10:00
Po zmianie:
2025-08-05 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-01 10:30
Po zmianie:
2025-08-05 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-30
Po zmianie:
2025-09-03