BZP: Dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
21.07.2025
2025/BZP 00336026/01
Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100482065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-101
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szoc@cop.lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cop.lodzkie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy, w podziale na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ccdf922-e87d-459f-9cad-ac37c8ba6def
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098308/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 sprzęt i akcesoria komputerowe, oprogramowanie biurowe i wspomagające pracę
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 oraz Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ccdf922-e87d-459f-9cad-ac37c8ba6def3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
Zamawiający dopuszcza komunikację (z wyjątkiem złożenia oferty) za pomocą adresu poczty elektronicznej: k.szoc@cop.lodzkie.pl
Sposób złożenia oferty został opisany w rozdziale XVII. SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem XI., XVI. i XVII. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych:
Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z siedzibą ul. Moniuszki 7/9, 90-101 Łódź, e-mail: cop@cop.lodzkie.pl; kontakt do Inspektora Ochrony Danych e-mail: iod@cop.lodzkie.pl;
2. Cel przetwarzania i podstawa prawna:
- prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jego realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenia zamówienia publicznego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwane dalej ustawą Pzp,
- potwierdzenie prawidłowości działań w trakcie audytów, kontroli lub postępowań wyjaśniających związanych z zawartą umową oraz sprawozdawczości z zadań Instytucji Pośredniczącej - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027;
- archiwizacja dokumentacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
3. Obowiązek podania danych osobowych podanie danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
4. Źródło danych: oferta Wykonawcy kategorie osób: pracowników, współpracowników lub osób za pomocą zamówienie ma być zrealizowane kategorie danych: dane identyfikacyjne i kontaktowe, dane dot. prowadzonej dział. gosp. i sytuacji finansowej, dane dot. posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
5. Kategorie odbiorców danych:
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17 A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której COP prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem http://ezamowienia.gov.pl/pl/;
6. Okres przechowywania:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
- w przypadku zadań realizowanych z dofinansowaniem ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy technicznej przez okres wymagany przez Zarząd Województwa Łódzkiego Instytucję zarządzającą programem operacyjnym skąd pozyskano środki;
7. Przysługujące prawa:
- dostępu do danych oraz ich sprostowania ;
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy;
8. Informacje dodatkowe:
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać z ww. informacją wszystkie osoby, których dane osobowe przekazuje Zamawiającemu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WK-SZP.261.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów informatycznych dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
39830000-9 - Środki czyszczące
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30237270-2 - Torby na komputery przenośne
30233132-5 - Napędy dyskowe
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja polegać będzie na możliwości zwiększenia ilości nw. przedmiotu zamówienia:1) SKANER SIECIOWY – o 1 szt.
2) MONITOR Z WBUDOWANYM HUB – o 30 szt.
3) LAPTOP BIUROWY – o 30 szt.
Wszystkie ww. sprzęty muszą spełniać minimalne wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A do SWZ).
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z opcji będzie pojawienie się potrzeb w zakresie przedmiotu objętego opcją oraz pojawienie się środków finansowych (np. poprzez pozyskanie dodatkowych środków finansowych czy dokonanie oszczędności w zakresie posiadanych środków finansowych).
W celu uruchomienia opcji Zamawiający w terminie do dnia 12.12.2025 r.,
z uwzględnieniem czasu niezbędnego na dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, złoży Wykonawcy (pisemnie bądź mailem) oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z opcji w określonym zakresie.
Szczegółowe informacje zostały zawarte w załączniku nr 2A i 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert (odpowiednio dla danej części zamówienia):
1. Cena (C) 60% = 60 pkt
2. Termin dostawy (T) 20% = 20 pkt
3. Okres gwarancji (G) 20% = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa elementów infrastruktury sieciowej dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert (odpowiednio dla danej części zamówienia):
1. Cena (C) 60% = 60 pkt
2. Termin dostawy (T) 20% = 20 pkt
3. Okres gwarancji (G) 20% = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2A i 2B do SWZ, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wypełniony Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części, stanowiący załącznik nr 1A i/lub 1B do SWZ – w zakresie części nr 1 i 2 postępowania.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wypełniony Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części, stanowiący załącznik nr 1A i/lub 1B do SWZ – w zakresie części nr 1 i 2 postępowania z zastrzeżeniem zapisów pkt I.15 załącznika nr 2A do SWZ (dla części nr 1) i/lub pkt I.13 załącznika nr 2 do SWZ (dla części nr 2).5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z rozdz. XVI. ust. 8 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 lit. A. składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy). Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich Wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie e-zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 12.12.2025 r., przy czym maksymalny termin danej dostawy nie może przekroczyć 15 dni roboczych.
2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
II. KRYTERIA OCENY OFERT
1. szczegółowe informacje dotyczące kryteriów oceny ofert znajdują się w rozdz. XIII SWZ.