BZP: Dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Prabuty w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd"
24.07.2025
2025/BZP 00342754/01
Miasto i Gmina Prabuty
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Prabuty w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Prabuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@prabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prabuty.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Prabuty w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d274c43-93fc-41ea-be83-b8199f2595d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015707/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla gminy Prabuty
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23, realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/prabuty3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/prabuty
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/prabuty, zwanej dalej Platformą.
2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń, wniosków zawiadomień i informacji odbywa się przy użyciu Platformy.
3. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest dany Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do danego Wykonawcy.
4. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie, zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin i uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2025.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Prabuty w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”, obejmująca:
1) Klaster serwerów wraz z systemem operacyjnym oraz licencjami dostępowymi dla użytkowników
2) Serwer z oprogramowaniem
3) Punkty dostępowe oraz urządzenia do zarządzania siecią
4) Urządzenia zasilania awaryjnego UPS
5) Serwery pamięci masowej NAS
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera TOM II OPZ SWZ.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera TOM III PPU SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta na KLASTER SERWERÓW
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta na SERWER
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia – TOM II SWZ OPZ, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:1) KLASTER SERWERÓW WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM ORAZ LICENCJAMI DOSTĘPOWYMI DLA UŻYTKOWNIKÓW:
a) Serwery:
- karty katalogowe/datasheety serwera i kluczowych komponentów,
- publiczny wynik testu SPECrate2017_int_base
- potwierdzenie „Certified for Windows” (zrzut z Microsoft Server Catalog lub link)
b) Macierz:
- karty katalogowe/datasheety macierzy i kluczowych podzespołów
2) SERWER Z OPROGRAMOWANIEM:
- karty katalogowe/datasheety oferowanego serwera i kluczowych podzespołów
- publiczny wynik testu SPECrate2017_int_base
- potwierdzenie „Certified for Windows” (zrzut ekranu lub link do Windows Server Catalog)
3) PUNKTY DOSTĘPOWE ORAZ URZĄDZENIA DO ZARZĄDZANIA SIECIĄ:
a) PUNKTY DOSTĘPOWE
- karty katalogowe/datasheety oferowanych punktów dostępowych.
b) URZĄDZENIA DO ZARZĄDZANIA SIECIĄ ORAZ KAMERAMI MONITORINGU
- karty katalogowe/datasheety oferowanych punktów dostępowych
4) URZĄDZENIA ZASILANIA AWARYJNEGO UPS:
a) URZĄDZENIA ZASILANIA AWARYJNEGO – TYP I
- karty katalogowe/datasheety oferowanego UPS
b) URZĄDZENIA ZASILANIA AWARYJNEGO – TYP II
- karty katalogowe/datasheety oferowanego UPS
c) WYMIENNY MODUŁ BATERYJNY DO UPS APC SUA2200RMI2U lub równoważnego urządzenia
- karty katalogowe/datasheety oferowanego UPS.
5) SERWERY PAMIĘCI MASOWEJ NAS:
a) SERWER NAS TYP I Z DYSKAMI
- karty katalogowe/datasheety oferowanego serwera NAS i dysków,
- publiczny wynik benchmarku PassMark lub SPEC CPU2017 dla procesora zastosowanego w serwerze.
b) SERWER NAS TYP II Z DYSKAMI
- karty katalogowe/datasheety oferowanego serwera NAS i dysków,
- publiczny wynik benchmarku PassMark lub SPEC CPU2017 dla procesora zastosowanego w serwerze.
c) SERWER NAS TYP III Z DYSKAMI
- karty katalogowe/datasheety oferowanego serwera NAS i dysków,
- publiczny wynik benchmarku PassMark lub SPEC CPU2017 dla procesora zastosowanego w serwerze.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymienione w SEKCJI V w pkt 5.8.) niniejszego ogłoszenia.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) Informację o parametrach technicznych oferowanego sprzętu komputerowego – Załącznik nr 2 do SWZ,
2) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2. i 12.3. IDW – Załącznik nr 3 do SWZ,
3) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.3. i 12.4. IDW – Załącznik nr 4 do SWZ,
4) Przedmiotowe środki dowodowe wymienione w SEKCJI V w pkt 5.8.) niniejszego ogłoszenia,
5) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, jak również w odniesieniu do Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie,
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. 5).