BZP: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia na 2 piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy Paderewskiego 2 w Oleśnicy.
11.08.2025
2025/BZP 00370773/01
GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia na 2 piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy Paderewskiego 2 w Oleśnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczenia na 2 piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy Paderewskiego 2 w Oleśnicy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bf0d426-a4a3-4c3a-a7cc-f1cc555771e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067021/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont pomieszczeń na 2 piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Paderewskiego 2 w Oleśnicy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy JOSEPHINE
https://josephine.proebiz.com/pl/, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl
W wyjątkowych sytuacjach komunikacja z Wykonawcami może nastąpić poprzez email:przetargi@zbk.olesnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komputer musi być podłączony do
Internetu. Dla sprawnego udziału w Systemie Josephine przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i elektronicznej
komunikacji w zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą
(https://firefox.com), Google Chrome (https://google.com/chrome) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą (https://microsoft.com/).
Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki sposób włączyć obsługę plików cookie w
przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test przeglądarki,
który znajduje się w sekcji SUPPORT w stopce JOSEPHINE.W zamówieniach publicznych, w których wymagany jest podpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spełniającym wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych.
Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług w poszczególnych państwach członkowskich UE.Wykonawca ma w środowisku oprogramowania JOSEPHINE możliwość dodać do swoich wiadomości dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita maksymalna objętość danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych `wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MT.481.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Remoncie pomieszczenia na 2 piętrze w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Paderewskiego 2 w Oleśnicy.
2. POMIESZCZENIE WĘZEŁ SANITARNY 2 PIĘTRO – TOALETA UCZNIOWSKA;
a) Remont toalety obejmuje m.in.
• Rozbiórkę istniejących okładzin ściennych i podłogowych,
• Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej oraz istniejącej armatury sanitarnej,
• Usunięcie tynku z części sufitu,
• Zabezpieczenie sufitów środkami przeciw grzybiczymi,
• nadbudowa istniejących ścian wydzielających kabin WC,
• zabudowa luksfera,
• wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego (60X60),
• malowanie ścian z przygotowaniem podłoża,
• wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych – krawędzie/narożniki okładzin ściennych wykończone listwą metalową ( bez ostrych krawędzi),
o parametry płytek podłogowych odpowiadające obiektom szkolnym (toalety) -min. R10 klasa antypoślizgowości
• montaż stolarki drzwiowej ( drzwi z kratką wentylacyjną, ościeżnica metalowa),
• wykonanie nawiewników w istniejących oknach PCV,
• wykonanie nowej instalacji wod. – kan. (zgodnie z przedmiarem)
• wykonanie instalacji elektrycznej
ZAKRES ROBÓT (ZGODNIE Z PRZEDMIAREM)
3. SALA DYDAKTYCZNA 2 – piętro
b) Remont Sali obejmuje m.in.
• rozbiórkę istniejących okładzin podłogowych wraz z utylizacją,
• demontaż istniejących ścianek wydzielających wraz z ich utylizacją,
• usunięcie tynku z sufitu, na części jednego filara/słupa między oknami oraz częściowo nad 2 oknami,
• zabudowa istniejących luksferów,
• podział pomieszczenia ścianką g-k oraz zabudowa otworu drzwiowego w systemie g-k - wzmocnioną płytą OSB,
• zabezpieczenie sufitów środkami przeciw grzybiczymi,
• wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego (60x60),
• malowania ścian z przygotowaniem podłoża,
• wykonanie nawiewników w istniejących oknach PCV,
• wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla Sali,
• położenie nowej okładziny podłogowej, , wykonanie instalacji elektrycznej,
o parametry wykładziny podłogowych odpowiadające obiektom szkolnym – wykładziny homogeniczne, klasa reakcji na ogień min. Bfl-s1
ZAKRES ROBÓT (ZGODNIE Z PRZEDMIAREM)
PODCZAS REMONTU POMIESZCZEŃ, W CELU ORGANIZACJI PRACY PLACÓWKI WYMAGANY JEST KONTAKT Z DYREKTOREM SZKOŁY.
Kolorystykę wykładzin podłogowych i formatu okładzin podłogowych i ściennych - uzgodnić
z dyrekcją szkoły.
Uwagi organizacyjne:
• Szkoła w miesiącu funkcjonuje od września w godzinach 7.00 - 20.00.
• Wszelkie prace o wysokim poziomie hałasu (m.in. przewierty, skucia płytek, kucie) mogą być realizowane po godzinie 14.00.
• Odpady budowlane należy usuwać poprzez rękaw budowlany z zabezpieczeniem terenu zewnętrznego.
• Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia w czasie remontu nowych wykładzin położonych w szkole w ciągu komunikacyjnym, przez który będzie noszony sprzęt, materiały budowlane itp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C) – 60%;
Kryterium 2: Okres gwarancji i rękojmi (G)– 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie prawnym:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
Należycie wykonał jedną robotę budowlaną o wartości 120 000,00 zł brutto
w budynkach użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnym wielorodzinnym lub budynku zamieszkania zbiorowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 uPzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 7) i pkt 4) uPzp.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000,00 zł;
2. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
Należycie wykonał jedną robotę budowlaną o wartości 120 000,00 zł brutto w budynkach użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnym wielorodzinnym lub budynku zamieszkania zbiorowego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Lista osób zatrudnionych - przed podspisaniem umowySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzpz obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Ustęp 1 powyżej stosuje się. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniem zamówienia,został określony w rozdziale VII ust. 1 SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych składanych na wezwanie Zamawiającego, określa rozdział VII ust. 5 SWZ