BZP: Remont pomieszczeń Zakładu Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego pod instalację i montaż akceleratorów wysokoenergetycznych Evo firmy Elekta w trybie zaprojektuj i wybuduj.
12.08.2025
2025/BZP 00371841/01
Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Zakładu Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego pod instalację i montaż akceleratorów wysokoenergetycznych Evo firmy Elekta w trybie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Zakładu Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego pod instalację i montaż akceleratorów wysokoenergetycznych Evo firmy Elekta w trybie zaprojektuj i wybuduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b162002-96a6-4f20-9e39-42b83b3dfa57
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097935/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont pomieszczeń Zakładu Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dr A.Sokołowskiego w Wałbrzychu pod instalację i montaż akceleratorów liniowych wysokoenergetycznych Evo firmy Elekta
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11407273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupo-wa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla mi-nimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria plat-formazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje się w Instrukcji dla wykonawców platfor-mazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja mię-dzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazaku-powa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za po-średnictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zama-wiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośred-nictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfi-kacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresa-tem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednic-twem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomo-ści bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system po-wiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stro-nie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
........więcej w SWZ..........
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że: Remont pomieszczeń Zakładu Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu pod instalację i montaż akceleratorów liniowych wysokoenergetycznych Evo firmy Elekta w trybie zaprojektuj i wybuduj – Zp/40/TP/25 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1.Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Remont pomieszczeń Zakładu Radioterapii Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu pod instalację i montaż akceleratorów liniowych wysokoenergetycznych Evo firmy Elekta w trybie zaprojektuj i wybuduj – Zp/40/TP/25 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024r. poz. 1320). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
1. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
2. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.
........więcej w SWZ..........
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/40/TP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
W funkcjonującym obiekcie są następujące grupy funkcjonalne:
Parter
Pomieszczenia gospodarczo-techniczne
1 piętro:
Pomieszczenia Zespołu Akceleratorów (2 bunkry)
Pomieszczenia sterowni oraz kabin
Pomieszczenia techniczne
Pomieszczenia wszystkich jednostek funkcjonalnych muszą być zgodne z obowiązującymi na dzień sporządzania dokumentacji projektowej przepisami prawa. Zgodność z przepisami należy potwierdzić między innymi poprzez uzgodnienie z właściwymi rzeczowo Instytucjami (KM PSP, Sanepid) lub Rzeczoznawcami (jeśli będzie niezbędne). W razie konieczności dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach zmiany funkcjonalne dotyczące rozwiązań technologii medycznej wynikających z w/w uzgodnień oraz uzgodnień z dostawcą urządzeń i technologii medycznej
PARTER
1.Zaplecze techniczno-gospodarcze
-pomieszczenia techniczne: węzeł cieplny
2.Pomieszczenia techniczne
Pomieszczenie węzła cieplnego zostanie dostosowane do ewentualnej rozbudowy układu ciepła technologicznego (opcja wg opisu części branżowej)
1 PIĘTRO
Pracownie Akceleratorowe
Przedmiotowa Pracownia (każda) podzielona na 2 części funkcjonalne:
- część „ogólnodostępną” w ramach której zostaną odbywać się będzie obsługa pacjenta przed zabiegiem terapeutycznym
- część „wewnętrzną” w ramach której prowadzone będą procedury związane z przygotowaniem i naświetlaniem pacjenta.
Pomieszczenia zespołu Pracowni Akceleratorowej poprzedzone poczekalnią/komunikacją z miejscem na odzież wierzchnią oraz kabinami przelotowymi
W części „wewnętrznej” zaplanowano: sterownie
Z uwagi na dostawę akceleratorów terapeutycznych w ramach innego postepowania, wszelkie rozwiązania techniczne muszą zostać doprecyzowane na etapie projektowym i uwzględniać wymagania dla zamówionych urządzeń w tym: układ i wielkość kanałów posadzkowych, obciążenia na posadzkę, wielkość pracowni, wielkość sterowni zgodnie z wymaganiami dostarczanego urządzenia. Ponadto należy uwzględnić drogi wprowadzenia urządzeń, których gabaryty i ciężar należy uwzględnić przy projektowaniu przegród i stropu.
Z uwagi na zainstalowanie w bunkrze nr 1 aparatu Siemens istnieje konieczność usunięcia stalowej ramy zainstalowanej w posadzce oraz wykonania prac dostosowawczych obejmujących przygotowanie posadowienia oraz wycinanie w posadzce zagłębień i kanałów dla zainstalowania aparatu Elekta Evo. w bunkrze nr2 istniejący aparat elekta, będzie wymagał wykonania (wycinania) dodatkowych kanałów instalacyjnych
Wytyczne instalacyjne dla Pomieszczenia Pracowni Akceleratorowej i pomieszczenia sterowni będą wynikały z wymagań dostarczanego akceleratora terapeutycznego.
Zespół pomieszczeń musi być zgodny z wymogami zawartymi w:
Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi.
Obwieszczeniu Ministra Zdrowia z dn. 17.01.2022 r. ws. szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą
Ochrona radiologiczna
Pomieszczenia zespołu każdej Pracowni Akceleratorowej będą przedmiotem projektu ochrony radiologicznej sporządzonym na etapie Projektowania, w którym zostanie wskazany rodzaj i zakres osłon radiologicznych.
Oczekuje się, że pomieszczenie Pracowni, pomieszczenie sterowni będą wykonane z doprowadzeniem instalacji wentylacyjnych, chłodzących, elektrycznych.
Układ osłon projektowanego pomieszczenia stanowić istniejący bunkier, który na etapie projektowym zostanie zweryfikowany pod względem ochrony radiologicznej i ewentualnie dodatkowo „dosłonięty”
Kompletne osłony radiologiczne pracowni składać się będą z ścian i stropu, oraz ewentualnych dodatkowych osłon przepustów instalacyjnych oraz z systemu drzwi osłonowych prowadzących do pomieszczenia. Należy je wykonać zgodnie wytycznymi niniejszego opracowania oraz zgodnie z projektem ochrony radiologicznej opracowanym dla pracowni dostosowanym do potrzeb dostarczanego urządzenia. Przewiduje się wymianę istniejących drzwi osłonnych na automatyczne, uchylne prowadzące do pracowni akceleratora
Wytyczne branżowe ochrony radiologicznej
Wentylacja.
Warunki środowiskowe w pracowni akceleratorowej muszą być zgodne z wymogami stawianymi przez producenta i ogólnymi normami przedmiotowymi obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony radiologicznej wydajność systemu wentylacyjnego musi zapewniać w pomieszczeniu terapeutycznym nie mniej niż 6 wymian powietrza na godzinę, chyba że producent zainstalowanego źródła promieniowania jonizującego wymaga częstszej wymiany powietrza.
Instalacja wodno – kanalizacyjna.
System instalacji wodno-kanalizacyjnej związany z niezbędnym chłodzeniem akceleratora musi być zgodny z wymaganiami dostarczanego akceleratora terapeutycznego.
Systemy zabezpieczeń i sygnalizacji.
Osłonowe drzwi wejściowe do pomieszczenia terapeutycznego posiadać muszą wyłącznik krańcowy całkowitego zamknięcia drzwi, blokujący uruchomienie wysokiego napięcia akceleratora, warunkującego emisję wiązki akceleratora, co jest równoznaczne z przerwaniem emisji w momencie otworzenia drzwi.
Pomieszczenie terapeutyczne i przylegająca do niego sterownia wyposażone w system sygnalizacji świetlnej, wyłączniki awaryjne (EMERGENCY OFF I EMERGENCY STOP), system obserwacji TV oraz system interfonii pomieszczenie terapeutyczne - sterownia.
Nad drzwiami od strony sterowni jest zainstalowana ostrzegawcza sygnalizacja świetlna:
-sygnalizująca stan emisji wiązki akceleratora,
W pomieszczeniu terapeutycznym na ścianach zainstalowane wyłączniki awaryjne (EMERGENCY STOP), służące do awaryjnego ZATRZYMANIA URZĄDZENIA Oznakowanie pracowni akceleratorowej winno być zgodne z obowiązującymi przepisami.
System wewnętrznego nadzoru pracowni
System wewnętrznego nadzoru pracowni integruje poszczególne elementy wykonawcze/sterujące, które są niezależne od siebie, w jeden spójny system. Dane systemu prezentowane powinny być za pomocą dotykowego monitora, kafelkowy interfejs aplikacji z podziałem na podsystemy.
System wewnętrznego nadzoru pracowni zarządza następującymi elementami:
1. Integracja z sterowaniem osłony/drzwiami pracowni
• połączenie systemu za pomocą protokołu MODBUS TCP/PROFINET/ CAN BUS;
• wymiana wszystkich informacji o parametrach pracy drzwi wraz z błędami;
• zmiana parametrów pracy drzwi z odpowiedniego poziomu dostępu;
• pełne sterowanie drzwi z poziomu fizycznych przycisków jak i dotykowego monitora;
2. Integracja systemu monitoringu pracowni:
• wyświetlanie na dotykowym monitorze widoku z zainstalowanych kamer;
• widok jest tylko wyświetlany nie podlega zapisowi;
• integracja kamer poprzez protokół RTSP;
3. Integracja systemu klimatyzacji:
• podłączenie układu klimatyzacji poprzez protokół MODBUS TCP/RS485 , KNX;
• wymiana danych o temperaturze w pomierzeniu, zadanej i statusie pracy;
• pełne sterowanie klimatyzacją na panelu dotykowym;
4. Integracja oświetlenia pracowni i sterowni:
• połączenie sterowania oświetlenia głównego/dekoracyjnego (efekt „niebo” na suficie oraz inne) do systemu za pomocą bramki DALI, DMX - Modbus TCP;
• sterowanie i prezentacja widoku oświetlenia na monitorze dotykowym z podziałem na niezależne sekcje oświetlenia;
5. Integracja systemu audio :
• integracja z systemem poprzez komendy API;
• sterowanie systemem audio bunkra na monitorze dotykowym;
6. Integracja z system wentylacji pomieszczeń oraz chłodzenia aparatu;
• połączenie systemów poprzez protokół MODBUS TCP/RS485;
• wymiana wszystkich informacji dotyczących pracy urządzeń wspomagających pracę pracowni, aparatu;
• sterowanie wybranymi parametrami z odpowiedniego poziomu dostępu na monitorze dotykowym;
7. System powinien wyświetlać wszystkie informacje o błędach poszczególnych systemów:
• na dotykowym monitorze;
• wysyłane informacji o błędzie na mail/sms - bramka GSM;
• zapisuje do lokalnej bazy na komputerze sterującym;
8. Zdalny nadzór i serwis poprzez bramkę VPN do systemu. Zdalny dostęp umożliwia podłączenie się do wszystkich zainstalowanych urządzeń wspomagających integrację, na żądanie (przełącznik on-off) i pełna kontrolę nad nimi - rekonfiguracja;
9. W systemie powinna być zainstalowana dodatkowa opcja I/O do połączenia krytycznych czujników w pracowni i sterowni - zalania, temperatury, krotności wymian powietrza;
Wszystkie występujące anomalnie z tych czujników prezentowane są na monitorze dotykowym i dodatkowo wysyłane na mail/sms.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1a do SWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy
2) Załącznik nr 1b do SWZ - Inwentaryzacja budynku
3) Załącznik nr 1c do SWZ - Koncepcja załącznik graficzny
4) Załącznik nr 1d do SWZ - Zestawienia wyposażenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena - C:
Ocena wskazanego kryterium nastąpi w oparciu o informacje wskazane w Formularzu ofer-ty Wykonawcy zgodnie z poniższym wzorem:
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Liczba punktów dla pozostałych ofert zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem :
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie
W ramach kryteriów: okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający dokona oceny zgodnie z de-klaracjami wykonawcy zawartymi w Formularzu oferty oraz wartościami wskazanymi w tabeli powyżej.
Łączna punktacja oferty (S) zostanie obliczona w następujący sposób:
S = C + TG
gdzie:
S- ilość punktów oferty ocenianej
- C - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium Ceny
TG - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium Termin rękojmi i gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598)), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne
warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał 1 realizację robót, których przedmiotem było wykonanie robót remontowych na kwotę 1 000 000,00 zł wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dotyczącym osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże dysponowanie osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), posiadających następujące kwalifikacje: co najmniej jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika robót posiadającą uprawnienia konstrukcyjno – budowlane.
W przypadku, gdzie Zamawiający wskazuje, że Wykonawca lub personel Wykonawcy ma posiadać uprawnienia budowlane dopuszcza również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.:
1. Wykaz robót budowlanych (załącznik nr 8 do SWZ), oraz dowody poświadczające, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał 1 robotę, której przedmiotem było wykonanie robót remontowych na kwotę min. 1 000 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego.
2. Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia konstrukcyjno – budowlane, skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – stanowi załącznik nr 9.
3.Sytuacja ekonomiczna:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1-2 ustawy Pzp zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-29 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140727
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta musi zawierać:1. Wypełniony wzór oferty załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 7 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
6. Oświadczenie z wizji lokalnej - stanowi załącznik nr 10 do SWZ.