BZP: Świadczenie usług prowadzenia specjalistycznych zajęć w Przedszkolu nr 1 we Władysławowie w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
12.08.2025
2025/BZP 00372203/01
Gmina Władysławowo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług prowadzenia specjalistycznych zajęć w Przedszkolu nr 1 we Władysławowie w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług prowadzenia specjalistycznych zajęć w Przedszkolu nr 1 we Władysławowie w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a032d123-8457-4b35-94e1-ae15c7b8c2d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074229/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Świadczenie usług prowadzenia specjalistycznych zajęć w Przedszkolu nr 1 we Władysławowie w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej nr umowy o dofinansowanie FEPM.05.07-IZ.00.0047/23-00, tytuł projektu: Odkrycia, rozwój, zabawa - Przedszkole Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/225284/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024r., poz. 1513 ze zm.).
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/225284/notice/public/details w zakładce „Korespondencja” lub na adres e-mail: zamowienia@wladyslawowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
• rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta,
• uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze,
• zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę,
• przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Szczegółowe postanowienia zawiera Rozdział XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WŁADYSŁAWOWO;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wladyslawowo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• upoważnieni pracownicy Gminy Władysławowo oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Władysławowo prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/225284/notice/public/details
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Szczegółowe postanowienia zawiera Rozdział II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.ZPFZ.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym wyrównujących szanse edukacyjne w zakresie stwierdzonych deficytów w Przedszkolu Publicznym nr 1 we Władysławowie (ul. Drogowców 1, 84-120 Władysławowo) w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik A oraz Załącznik nr 5 Wzór umowy do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia, wyrażone w pełnych miesiącach – waga 40%
Przez kryterium doświadczenie zawodowe rozumie się liczone w pełnych miesiącach doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie wymaganym w SWZ. Uwaga „Pełny miesiąc” liczy się za dni trzydzieści.
Punkty przyznawane za kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” będą przyznawane w następujący sposób:
12 miesięcy - 0 pkt
13 - 24 miesięcy - 20 pkt
25 i więcej miesięcy - 40 pkt
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca określa minimalne doświadczenie (12 miesięcy), a w kryterium „doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia” Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia mniejsze niż jeden rok, zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie zająć logopedycznych
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci w wieku
przedszkolnym wyrównujących szanse edukacyjne w zakresie stwierdzonych deficytów w Przedszkolu Publicznym nr 1 we
Władysławowie (ul. Drogowców 1, 84-120 Władysławowo) w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole
Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik A oraz
Załącznik nr 5 Wzór umowy do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia, wyrażone w pełnych miesiącach – waga 40%
Przez kryterium doświadczenie zawodowe rozumie się liczone w pełnych miesiącach doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie wymaganym w SWZ. Uwaga „Pełny miesiąc” liczy się za dni trzydzieści.
Punkty przyznawane za kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” będą przyznawane w następujący sposób:
12 miesięcy - 0 pkt
13 - 24 miesięcy - 20 pkt
25 i więcej miesięcy - 40 pkt
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca określa minimalne doświadczenie (12 miesięcy), a w kryterium „doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia” Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia mniejsze niż jeden rok, zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie indywidualnych zajęć w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (SPECJALISTA I)
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci w wieku
przedszkolnym wyrównujących szanse edukacyjne w zakresie stwierdzonych deficytów w Przedszkolu Publicznym nr 1 we
Władysławowie (ul. Drogowców 1, 84-120 Władysławowo) w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole
Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik A oraz
Załącznik nr 5 Wzór umowy do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia, wyrażone w pełnych miesiącach – waga 40%
Przez kryterium doświadczenie zawodowe rozumie się liczone w pełnych miesiącach doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie wymaganym w SWZ. Uwaga „Pełny miesiąc” liczy się za dni trzydzieści.
Punkty przyznawane za kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” będą przyznawane w następujący sposób:
12 miesięcy - 0 pkt
13 - 24 miesięcy - 20 pkt
25 i więcej miesięcy - 40 pkt
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca określa minimalne doświadczenie (12 miesięcy), a w kryterium „doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia” Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia mniejsze niż jeden rok, zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie indywidualnych zajęć w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (SPECJALISTA II)
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci w wieku
przedszkolnym wyrównujących szanse edukacyjne w zakresie stwierdzonych deficytów w Przedszkolu Publicznym nr 1 we
Władysławowie (ul. Drogowców 1, 84-120 Władysławowo) w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole
Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik A oraz
Załącznik nr 5 Wzór umowy do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia, wyrażone w pełnych miesiącach – waga 40%
Przez kryterium doświadczenie zawodowe rozumie się liczone w pełnych miesiącach doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie wymaganym w SWZ. Uwaga „Pełny miesiąc” liczy się za dni trzydzieści.
Punkty przyznawane za kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” będą przyznawane w następujący sposób:
12 miesięcy - 0 pkt
13 - 24 miesięcy - 20 pkt
25 i więcej miesięcy - 40 pkt
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca określa minimalne doświadczenie (12 miesięcy), a w kryterium „doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia” Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia mniejsze niż jeden rok, zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prowadzenie indywidualnych zajęć w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju (SPECJALISTA III)
Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci w wieku
przedszkolnym wyrównujących szanse edukacyjne w zakresie stwierdzonych deficytów w Przedszkolu Publicznym nr 1 we
Władysławowie (ul. Drogowców 1, 84-120 Władysławowo) w ramach projektu „Odkrycia, rozwój, zabawa – Przedszkole
Publiczne nr 1 we Władysławowie to fajna sprawa!”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik A oraz
Załącznik nr 5 Wzór umowy do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-09-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia, wyrażone w pełnych miesiącach – waga 40%
Przez kryterium doświadczenie zawodowe rozumie się liczone w pełnych miesiącach doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie wymaganym w SWZ. Uwaga „Pełny miesiąc” liczy się za dni trzydzieści.
Punkty przyznawane za kryterium „doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” będą przyznawane w następujący sposób:
12 miesięcy - 0 pkt
13 - 24 miesięcy - 20 pkt
25 i więcej miesięcy - 40 pkt
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca określa minimalne doświadczenie (12 miesięcy), a w kryterium „doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia” Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia mniejsze niż jeden rok, zostanie odrzucona na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) WARUNEK dla Części 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą spełniającą następujące minimalne wymagania:
- posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompetencyjnych w przedszkolu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r. poz. 2102), oraz minimum dwunastomiesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i/lub szkolnym w charakterze osoby prowadzącej zajęcia korekcyjno-kompetencyjne, zdobyte w placówkach publicznych i/lub niepublicznych, takich jak przedszkola i/lub szkoły i/lub poradnie psychologiczno-pedagogiczne i/lub fundacje i/lub stowarzyszenia i/lub inne instytucje prowadzące działania edukacyjne i/lub terapeutyczne z dziećmi.
Uwaga: WARUNEK jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w ww. WARUNKU .
b) WARUNEK dla Części 2 :
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą spełniającą następujące minimalne wymagania:
- posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć logopedycznych w przedszkolu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r. poz. 2102) oraz minimum dwunastomiesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i/lub szkolnym na stanowisku logopedy zdobyte w placówkach publicznych i/lub niepublicznych, takich jak przedszkola i/lub szkoły i/lub poradnie psychologiczno-pedagogiczne i/lub fundacje i/lub stowarzyszenia i/lub inne instytucje prowadzące działania edukacyjne i/lub terapeutyczne z dziećmi.
Uwaga: WARUNEK jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w ww. WARUNKU .
c) WARUNEK dla Części 3 :
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą spełniającą następujące minimalne wymagania:
- posiadanie kwalifikacji do prowadzenia indywidualnych zajęć w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju w przedszkolu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r. poz. 2102) oraz minimum dwunastomiesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i/lub szkolnym w charakterze osoby prowadzącej zajęcia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, zdobyte w placówkach publicznych i/lub niepublicznych, takich jak przedszkola i/lub szkoły i/lub poradnie psychologiczno-pedagogiczne i/lub fundacje i/lub stowarzyszenia i/lub inne instytucje prowadzące działania edukacyjne i/lub terapeutyczne z dziećmi.
Uwaga: WARUNEK jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w ww. WARUNKU .
d) WARUNEK dla Części 4 :
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą spełniającą następujące minimalne wymagania:
- posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć logopedycznych w przedszkolu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r. poz. 2102) oraz minimum dwunastomiesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i/lub szkolnym w charakterze osoby prowadzącej zajęcia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, zdobyte w placówkach publicznych i/lub niepublicznych, takich jak przedszkola i/lub szkoły i/lub poradnie psychologiczno-pedagogiczne i/lub fundacje i/lub stowarzyszenia i/lub inne instytucje prowadzące działania edukacyjne i/lub terapeutyczne z dziećmi.
Uwaga: WARUNEK jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w ww. WARUNKU .
e) WARUNEK dla Części 5 :
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą spełniającą następujące minimalne wymagania:
- posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć logopedycznych w przedszkolu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r. poz. 2102) oraz minimum dwunastomiesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i/lub szkolnym w charakterze osoby prowadzącej zajęcia w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, zdobyte w placówkach publicznych i/lub niepublicznych, takich jak przedszkola i/lub szkoły i/lub poradnie psychologiczno-pedagogiczne i/lub fundacje i/lub stowarzyszenia i/lub inne instytucje prowadzące działania edukacyjne i/lub terapeutyczne z dziećmi.
Uwaga: WARUNEK jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w ww. WARUNKU .
4. Wykonawca składając oferty częściowe na kilka Części w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu może powołać się na tą samą osobę posiadającą wymagane uprawnienie oraz to samo doświadczenie zawodowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy