BZP: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Pasłęku.
12.08.2025
2025/BZP 00373048/01
URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Pasłęku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Pasłęku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b7a02a-510a-4288-86b5-cc4e16a79921
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013416/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Pasłęku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.paslek.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.24.2025.ŁZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Pasłęku.
2. Określenie przedmiotu zamówienia publicznego: Hala sportowa wraz z częścią socjalną o wymiarach 47,00m x 32,50m i wysokości 9,676m, połączona łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły na działkach nr 416 i 447 obręb 0001 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Hala wykonana w technologii tradycyjnej, budynek piętrowy, niepodpiwniczony, o dachu dwuspadowym o kącie pochylenia 6° nad halą sportową oraz o dachu płaskim o kącie pochylenia 2° nad częścią socjalną. Poszycie dachu nad salą gimnastyczną z płyty warstwowej gr. 16 cm a nad częścią socjalną o poszyciu z papy termozgrzewalne. Hala posadowiona na stopach i ławach fundamentowych. Przedmiot zamierzenia budowlanego obejmuje:
1) rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych
2) rozbiórka kolidujących obiektów blaszanych,
3) wycinkę 2 drzew kolidujących z projektowanym budynkiem oraz nasadzenie drzew określonych w decyzji w ilości 6 szt,
4) budowa hali sportowej wraz z częścią socjalną i łącznikiem ,
5) budowa instalacji wewnętrznych budynku,
6) przebudowa istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w zakresie wymaganym do podłączenia projektowanego budynku,
7) budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z zasileniem jej z istniejącego przyłącza zlokalizowanego na działce objętej opracowaniem,
8) budowę hydrantu zewnętrznego Dn80,
9) budowa miejsc postojowych o wym. 2,5m x 5,0m oraz miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,6m x 5,0m oraz dwóch stacji ładowania pojazdów,
10) budowa opaski wokół budynku o szer. 1,0m,
11) budowa nowych placów utwardzonych do celów dojazdowych oraz dróg pożarowych.
12) w ramach inwestycji zjazd zostanie przebudowany, przebudowa będzie polegała na poszerzeniu zjazdu do szerokości 4,25 m.
13) zakup i montaż wyposażenia hali sportowej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w związku z tym prace należy prowadzić z uwzględnieniem terminów niezbędnych do uzyskania opinii KM PSP w Elblągu i PPIS w Elblągu oraz stosownej decyzji PINB w Elblągu.
4. Zakres rzeczowy opracowania zgodnie z załączoną dokumentacją opracowaną przez Pracownię Projektowo - Inżynierską mgr inż. Łukasz Wiśniewski z siedzibą Mokre, ul. Siwa 7, 86-302 Grudziądz
5. Szczegóły opracowania określono w dokumentacji stanowiącej dodatki wymienione w § XXIII SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty – 60%
2) Okres wydłużenia rękojmi – 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużenia rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie zamówienia tj.:a) zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. trzy zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej wraz z instalacjami wewnętrznymi o powierzchni użytkowej min. 100 m2 o wartości min. 1 000 000,00 PLN (brutto) każde, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
b) będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) tj.:
• kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) – o specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, to jest posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która może pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych,
• kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami teletechnicznymi, który może pełnić funkcję kierownika robót teletechnicznych.