BZP: Świadczenie kompleksowej obsługi PR oraz komunikacyjnej wybranych projektów Fundacji
12.08.2025
2025/BZP 00373208/01
FUNDACJA ORŁY SPORTU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi PR oraz komunikacyjnej wybranych projektów Fundacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orlysportu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej obsługi PR oraz komunikacyjnej wybranych projektów Fundacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae6f4a8c-092f-468b-8b23-749cdb1b4464
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11588723.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1158872
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/orlysportu Wszelkie informacje o środkach komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą zostały opisane w Rozdziale I punkt 12. SWZ. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP.,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także
oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazują elektronicznie za pomocą platforma zakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) dostępną pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/orlysportu i formularza „Wyślij wiadomość dla zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej
danego postępowania (nie dotyczy składania ofert). Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta jest w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FOS.PN.10.2025.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowej obsługi PR oraz komunikacyjnej wybranych projektów Fundacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 79416000-3 - Usługi public relations
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na świadczeniu kompleksowej obsługi PR oraz komunikacyjnej na potrzeby Fundacji Orły Sportu. Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług opisanych w SWZ (patrz OPZ).
2. Całkowita wartość zamówienia podobnego nie przekroczy kwoty netto: 150 000,00 zł.
3. Zmawiający udzieli zamówienia po negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe.
4. Dla zamówień podobnych odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia. Cena, sposób i termin realizacji, a także postanowienia odnośnie kar umownych i inne istotne elementy umowy będą przedmiotem negocjacji z Wykonawcą, któremu zamówienie podobne może być udzielone
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Kryteriami oceny są:
Cena – waga 40a%
Doświadczenie zespołu dedykowanego do realizacji zamówienia – waga 30%
Jakość wykonania zamówienia – waga 30%
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% =1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu dedykowanego do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał
co najmniej dwie usługi polegające na przygotowaniu i realizacji działań PR, informacyjnych lub komunikacyjnych w mediach w obszarze CSR lub sportu lub skierowane do dzieci i młodzieży.
Pod pojęciem usługi Zamawiający rozumie jedną umowę zawartą z jednym podmiotem.
Wykonawca może wykazać się usługą o szerszym zakresie niż wskazany w warunku zamówienia, jednak usługa ta musi spełniać wymagania minimalne określone w niniejszym SWZ.;
2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
1) Account Manager: Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia osobę pełniącą funkcję Account Manager, która posiada minimum 5-letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowywania materiałów prasowych oraz prowadzenia kampanii PR i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem.
2) Project Manager: Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia osobę pełniącą funkcję Project Manager, która posiada 3-letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji kampanii PR i ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie organizacji obsługi prasowej wydarzeń.
3) Account Executive: Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia osobę pełniącą funkcję Account Executive, która posiada 2-letnie udokumentowane doświadczenie PR oraz komunikacji w mediach i ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie redakcji i dystrybucji materiałów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ. 2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców patrz SWZ. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby. 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie mają dla niego właściwe przepisy Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (D.U. z 2020 r. poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego - Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Koncepcję działania promocyjnego „przykładowe działanie”, musi ona zawierać:Przygotowane zadanie:
Prosimy o przygotowanie propozycji kampanii rekrutacyjnej promującej Program „Aktywna Szkoła”, skierowanej do uczniów klas 1-8 i nauczycieli szkół podstawowych w całej Polsce.
Czas realizacji – 3Q-4Q 2025 r.
Zadanie musi promować piłkę ręczną.
Koncepcja powinna zawierać:
Koncept kreatywny
Pomysł na nazwę akcji i krótki opis - cel, hasło przewodnie, forma aktywności.
Plan komunikacji akcji obejmujący:
Główne grupy docelowe i kluczowe komunikaty,
Sugerowane kanały komunikacji (online/offline),
Propozycje działań medialnych wraz z uzasadnieniem (narzędzia),
Propozycja zaangażowania szkół, uczniów, nauczycieli lub influencerów w mediach społecznościowych.
Prosty harmonogram działań – przybliżony ogólny harmonogram na jeden miesiąc.
Opis metody ewaluacji efektów akcji – jak zostanie zmierzony jej zasięg i skuteczność (KPI).
Koncepcja powinna być przygotowana w formie prezentacji ppt/pdf lub format równoważny do 25 slajdów.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem platformy wynosi do 2 GB.
Koncepcja musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Nie załączenie/brak podpisanej koncepcji skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w kryterium oceny ofert pn. Jakość wykonania zamówienia.
Koncepcja nie podlega uzupełnieniu.