BZP: Nowogardzka Przystań – zielona infrastruktura wodna
14.08.2025
2025/BZP 00376033/01
GMINA NOWOGARD
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nowogardzka Przystań – zielona infrastruktura wodna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 513201351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowogardzka Przystań – zielona infrastruktura wodna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f1a6b0-4b22-4948-b3bd-9964bad99555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00672688/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 "Nowogardzka Przystań- zielona infrastruktura wodna"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11569663.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu platformazakupowa.pl Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1156966
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje opisane w
rozdziale 12 SWZ - Informacje o sposobie komunikowania się przez Zamawiającego z Wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (zwanego dalej RODO), informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Nowogard, reprezentowana przez Burmistrza Nowogardu, adres: Plac Wolności
1, 72-200 Nowogard, tel. 91 39 26 200, email: sekretariat@nowogard.pl.
2. 2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Urząd Miejski w Nowogardzie, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, tel. 91 39 26 201,
e-mail: rodo@nowogard.pl.
3.Dane osobowe przetwarzane są:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - w celu realizacji umów, których stroną jest osoba, której dane dotyczą
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
władzy publicznej powierzonej administratorowi
4. Dane osobowe należące do kategorii szczególnych danych osobowych wymienionych w art. 9 ust. 1 RODO przetwarzane są
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO - do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w
dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. d) RODO- dla ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, a
osoba, której dane dotyczą, jest fizycznie lub prawnie niezdolna do wyrażenia zgody
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. g) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem
publicznym na podstawie przepisów prawa
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO- gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym lub
statystycznych na podstawie przepisów prawa
5. Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.
6. Dane będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
7.Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie
przepisów prawa.
8. W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę przepisami prawa podanie ich jest
obowiązkowe, w pozostałych przypadkach dobrowolne, jednak ich nie podanie może skutkować brakiem możliwości realizacji umów
wniosków itp.
9. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.24.2025.AA.MT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa pochylni do wodowania łodzi (slipu) na Jeziorze Nowogardzkim wraz
z infrastrukturą towarzyszącą.
Teren inwestycji położony jest w Nowogardzie, na działkach o numerach ewidencyjnych 120/5, 122/6, 123/1 obręb 3 Miasta Nowogard. Działka o numerze 120/5 stanowi wody płynące Jezioro Nowogardzkie i jest częścią obwodu rybackiego. Działki nr 122/6. 123/1 stanowią tereny o różnej klasie użytkowania. W ramach inwestycji planuje się wykonanie pochylni do wodowania łodzi (slipu) na Jeziorze Nowogardzkim wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Ponadto w ramach inwestycji planuje się wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych w miejscu istniejącego placu o nawierzchni bitumicznej oraz drogi dojazdowej do ujęcia wody.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży
45242200-7 - Roboty budowlane w zakresie basenów jachtowych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262426-3 - Roboty przy wbijaniu pali
45111250-5 - Badanie gruntu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium :
1) Cena – znaczenie: 60%
2) Okres gwarancji: 40%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
1) Kryterium „Cena”
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
2) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w tym kryterium dokonana będzie na podstawie danych zawartych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji, z zastrzeżeniem, iż minimalny (wymagany) okres liczony od daty odbioru ostatecznego wynosi 48 miesięcy. Do punktacji Zamawiający przyjmuje okres gwarancji od 48 do 72 miesięcy. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 72 miesięcy Zamawiający dokona oceny jak za okres gwarancji 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 48 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w danym kryterium oceny ofert, wg następującego wzoru :
Ilość punktów za Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej/ okres gwarancji najdłuższej x 100 pkt x 40%
Punkty zostaną przyznane tylko wtedy, gdy Wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże w „Formularzu oferty” okres gwarancji wyrażony w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje termin gwarancji równy lub krótszy niż 48 miesiące i nie przyzna punktów w tym kryterium.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa stałego pomostu do cumowania łódek na Jeziorze Nowogardzkim,
Wykonanie przystani z 4 odnogami cumowniczymi do cumowania statków na działce ewidencyjnej nr 120/5, obręb 0003 Nowogard-3 w Nowogardzie, gmina Nowogard, powiat goleniowski, woj. zachodniopomorskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży
45242200-7 - Roboty budowlane w zakresie basenów jachtowych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262426-3 - Roboty przy wbijaniu pali
45111250-5 - Badanie gruntu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium :
1) Cena – znaczenie: 60%
2) Okres gwarancji: 40%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
1) Kryterium „Cena”
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
2) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w tym kryterium dokonana będzie na podstawie danych zawartych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji, z zastrzeżeniem, iż minimalny (wymagany) okres liczony od daty odbioru ostatecznego wynosi 48 miesięcy. Do punktacji Zamawiający przyjmuje okres gwarancji od 48 do 72 miesięcy. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 72 miesięcy Zamawiający dokona oceny jak za okres gwarancji 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 48 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w danym kryterium oceny ofert, wg następującego wzoru :
Ilość punktów za Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej/ okres gwarancji najdłuższej x 100 pkt x 40%
Punkty zostaną przyznane tylko wtedy, gdy Wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże w „Formularzu oferty” okres gwarancji wyrażony w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje termin gwarancji równy lub krótszy niż 48 miesiące i nie przyzna punktów w tym kryterium.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Remont oraz rozbudowa mola na Jeziorze Nowogardzkim.
Inwestycja realizowana będzie na działkach nr 120/5 i 121 obręb 3 Miasta Nowogard, swym zakresem obejmuje teren plaży miejskiej, na której zlokalizowany jest istniejący pomost stały. Zadanie realizowane będzie w formule”zaprojektuj i wybuduj”.
Inwestycja obejmuje swym zakresem wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wszystkich branż, które będą wymagane ze względu na zakres opracowania, wykonanie odpowiednich badań, wykonanie robót budowlanych i oddanie wraz z pozwoleniem na użytkowanie obiektu mola.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży
45242200-7 - Roboty budowlane w zakresie basenów jachtowych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262426-3 - Roboty przy wbijaniu pali
45111250-5 - Badanie gruntu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium :
1) Cena – znaczenie: 60%
2) Okres gwarancji: 40%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
1) Kryterium „Cena”
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
2) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w tym kryterium dokonana będzie na podstawie danych zawartych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji, z zastrzeżeniem, iż minimalny (wymagany) okres liczony od daty odbioru ostatecznego wynosi 48 miesięcy. Do punktacji Zamawiający przyjmuje okres gwarancji od 48 do 72 miesięcy. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 72 miesięcy Zamawiający dokona oceny jak za okres gwarancji 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 48 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w danym kryterium oceny ofert, wg następującego wzoru :
Ilość punktów za Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej/ okres gwarancji najdłuższej x 100 pkt x 40%
Punkty zostaną przyznane tylko wtedy, gdy Wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże w „Formularzu oferty” okres gwarancji wyrażony w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje termin gwarancji równy lub krótszy niż 48 miesiące i nie przyzna punktów w tym kryterium.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Zagospodarowanie terenu fragmentu dz. nr 122/6 w Nowogardzie
Inwestycja realizowana będzie na części działki nr 122/6 obręb 0003 Nowogard przy ul. Promenada w Nowogardzie.. Teren znajdujący się z granicach inwestycji to nawierzchnia gruntowa – trawnik i chodnik z kostki betonowej. Teren jest zagospodarowany elementami małej architektury, tj.: ławki na kamiennym murku i kosz na śmieci.
W ramach realizacji zadania należy:
• wykonać chodnik z nawierzchni wodoprzepuszczalnej
• montaż owych elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci do segregacji odpadów, domku dla jeży i owadów
• wykonanie nasadzeń z krzewów owocujących i ozdobnie kwitnących
• wykonanie łąki kwietnej
• montaż toalety publicznej dwustanowiskowej, samoczyszczącej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży
45242200-7 - Roboty budowlane w zakresie basenów jachtowych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262426-3 - Roboty przy wbijaniu pali
45111250-5 - Badanie gruntu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium :
1) Cena – znaczenie: 60%
2) Okres gwarancji: 40%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
1) Kryterium „Cena”
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = najniższa cena ofertowa brutto/cena badanej oferty x 100 pkt x 60%
2) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w tym kryterium dokonana będzie na podstawie danych zawartych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji, z zastrzeżeniem, iż minimalny (wymagany) okres liczony od daty odbioru ostatecznego wynosi 48 miesięcy. Do punktacji Zamawiający przyjmuje okres gwarancji od 48 do 72 miesięcy. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 72 miesięcy Zamawiający dokona oceny jak za okres gwarancji 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 48 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w danym kryterium oceny ofert, wg następującego wzoru :
Ilość punktów za Okres gwarancji = okres gwarancji oferty badanej/ okres gwarancji najdłuższej x 100 pkt x 40%
Punkty zostaną przyznane tylko wtedy, gdy Wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże w „Formularzu oferty” okres gwarancji wyrażony w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje termin gwarancji równy lub krótszy niż 48 miesiące i nie przyzna punktów w tym kryterium.
3. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
7. W ofercie, o której mowa w ust. 6, Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli :
- Wykonawca wykaże że posiada na dzień złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartości min. 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
4) Zdolności techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektów hydrotechnicznych na wodach śródlądowych wraz z zagospodarowaniem terenu za kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) każda.
b) Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jedną osobą posiadającą uprawnienia uprawnienia do kierowania budową w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń
Część 2.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
3) nie podlegają wykluczeniu;
4) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli :
- Wykonawca wykaże że posiada na dzień złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartości min. 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
4) Zdolności techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektów hydrotechnicznych na wodach śródlądowych wraz z zagospodarowaniem terenu za kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) każda.
b) Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jedną osobą posiadającą uprawnienia uprawnienia do kierowania budową w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń
Część 3.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5) nie podlegają wykluczeniu;
6) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli :
- Wykonawca wykaże że posiada na dzień złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartości min. 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych).
4) Zdolności techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektów hydrotechnicznych na wodach śródlądowych wraz z zagospodarowaniem terenu za kwotę nie niższą niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) każda.
b) Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
b1) jedną osobą posiadającą uprawnienia uprawnienia do kierowania budową w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń
b2) jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń
Część 4.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
7) nie podlegają wykluczeniu;
8) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony, jeśli :
- Wykonawca wykaże że posiada na dzień złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartości min. 300.000,00 zł (trzysta tysięcy złotych).
4) Zdolności techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie roboty budowlanej polegającej na zagospodarowaniu terenów użyteczności publicznej za kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych) każda
b) Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
b1) jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
b2) jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 4 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VII. Podmiotowe środki dowodowe SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:Część 1 - 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych)
Część 2 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
Część 3 - 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych)
Część 4 – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
1. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Pekao S. A. I Oddział w Nowogardzie numer rachunku 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441 .Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
• nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Nowogard,
• określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
• kwotę gwarancji/poręczenia,
• termin ważności gwarancji/poręczenia,
• zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww warunki musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
2. Poleganie na zasobach podmiotu trzeciego
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji samego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany szczegółowo w załączniku nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1156966
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-03 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak