BZP: utwardzenie nawierzchni kostka brukową betonową na działce nr 45/2 obr.12 miasta Stargard wraz z wykonaniem 5 zjazdów zwykłych –dojazd do budynków przy ul. Jagiellońskiej 2ABCDE
14.08.2025
2025/BZP 00376247/01
STARGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
utwardzenie nawierzchni kostka brukową betonową na działce nr 45/2 obr.12 miasta Stargard wraz z wykonaniem 5 zjazdów zwykłych –dojazd do budynków przy ul. Jagiellońskiej 2ABCDE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STARGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811192960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ANDRZEJA STRUGA, nr 29
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
utwardzenie nawierzchni kostka brukową betonową na działce nr 45/2 obr.12 miasta Stargard wraz z wykonaniem 5 zjazdów zwykłych –dojazd do budynków przy ul. Jagiellońskiej 2ABCDE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd6a46e2-fe5c-4699-83e8-85aeb1dd3e63
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tbs.stargard3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs.stargard
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej OpenNexus https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje lub
https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W oparciu o art. 13 i 14 RODO oraz wytyczne Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w zakresie realizacji obowiązku informacyjnego wobec osób wyznaczonych do reprezentacji i kontaktu w sprawach zawierania i realizacji umów, przedkładamy informację o przetwarzaniu danych tychże osób:
1) Administratorem danych osób wskazanych powyżej jest Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. (zwane STBS lub Administratorem) z siedzibą przy ul. Andrzeja Struga 29, 73-110 Stargard, telefon: 91 819 24 20; fax: 91 577 15 35; www.tbs.stargard.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem poczty elektronicznej iod@tbs.stargard.pllub siedziby Administratora (patrz pkt 1).
3) Dane osobowe przetwarzane są w celu:
a) podjęcia działań związanych z zawarciem i realizacją umowy- podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawno-podatkowych oraz obowiązku ich archiwizacji - podstawa prawna: art. 6 ust. 1it. c RODO.
4) W przypadku zawarcia umowy, dane osobowe będą przechowywane najpierw przez okres jej realizacji, następnie dla celów podatkowych przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym zakończono realizację umowy; dla celów realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawnych przez czas niezbędny dla realizacji tych obowiązków, w tym m.in. w celu realizacji obowiązku ich archiwizacji u Administratora przez okres przyjęty u Administratora w Instrukcji Kancelaryjnej. W przypadku gdy nie dojdzie do zawarcia umowy, dane będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z obowiązku ich archiwizacji u Administratora - zgodnie z przyjętymi zasadami
w Instrukcji Kancelaryjnej.
5) Administrator otrzymał dane osobowe od osób wyznaczonych u kontrahenta do realizacji zadań związanych z zawieraniem umów - podanie danych jest niezbędne do podjęcia u Administratora czynności związanych z zawarciem umowy a ich niepodanie uniemożliwi realizację tychże czynności.
6) Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom wyznaczonym u Administratora do zadań związanych z realizacją umowy, przy czym z tymi podmiotami zawarte są umowy powierzenia lub udostępniania danych lub podmiotom uprawnionym z mocy prawa.
7) Osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, przenoszenia, wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, usunięcia - o ile przepisy szczególne nie wykluczają realizacji tego prawa. Prawa te mogą być realizowane bezpośrednio
u Administratora np. poprze wysyłanie wiadomości na adres iod@tbs.stargard.pl. W przypadku uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2.
8) Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, ani nie dokonuje profilowania z wykorzystaniem przekazanych danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W oparciu o art. 13 i 14 RODO oraz wytyczne Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w zakresie realizacji obowiązku informacyjnego wobec osób wyznaczonych do reprezentacji i kontaktu w sprawach zawierania i realizacji umów, przedkładamy informację o przetwarzaniu danych tychże osób:
1) Administratorem danych osób wskazanych powyżej jest Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. (zwane STBS lub Administratorem) z siedzibą przy ul. Andrzeja Struga 29, 73-110 Stargard, telefon: 91 819 24 20; fax: 91 577 15 35; www.tbs.stargard.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem poczty elektronicznej iod@tbs.stargard.pllub siedziby Administratora (patrz pkt 1).
3) Dane osobowe przetwarzane są w celu:
a) podjęcia działań związanych z zawarciem i realizacją umowy- podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
b) realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawno-podatkowych oraz obowiązku ich archiwizacji - podstawa prawna: art. 6 ust. 1it. c RODO.
4) W przypadku zawarcia umowy, dane osobowe będą przechowywane najpierw przez okres jej realizacji, następnie dla celów podatkowych przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym zakończono realizację umowy; dla celów realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawnych przez czas niezbędny dla realizacji tych obowiązków, w tym m.in. w celu realizacji obowiązku ich archiwizacji u Administratora przez okres przyjęty u Administratora w Instrukcji Kancelaryjnej. W przypadku gdy nie dojdzie do zawarcia umowy, dane będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z obowiązku ich archiwizacji u Administratora - zgodnie z przyjętymi zasadami
w Instrukcji Kancelaryjnej.
5) Administrator otrzymał dane osobowe od osób wyznaczonych u kontrahenta do realizacji zadań związanych z zawieraniem umów - podanie danych jest niezbędne do podjęcia u Administratora czynności związanych z zawarciem umowy a ich niepodanie uniemożliwi realizację tychże czynności.
6) Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom wyznaczonym u Administratora do zadań związanych z realizacją umowy, przy czym z tymi podmiotami zawarte są umowy powierzenia lub udostępniania danych lub podmiotom uprawnionym z mocy prawa.
7) Osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do danych, żądania ich sprostowania, przenoszenia, wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, usunięcia - o ile przepisy szczególne nie wykluczają realizacji tego prawa. Prawa te mogą być realizowane bezpośrednio
u Administratora np. poprze wysyłanie wiadomości na adres iod@tbs.stargard.pl. W przypadku uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Stawki 2.
8) Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, ani nie dokonuje profilowania z wykorzystaniem przekazanych danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TT/ZP-11/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z utwardzeniem nawierzchni kostka brukową betonową - w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową, a w tym:
a) korytowanie,
b) warstwa mrozoodporna z gruntu stabilizowanego cementem
c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
d) podsypka cementowo-piaskowa ,
e) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej,
f) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz w dokumentach zamówienia.
g) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu podlegającego uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zatwierdzeniu przez Starostę Stargardzkiego. Koszty związane z wykonaniem, uzgodnieniem, zatwierdzeniem oraz wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu ponosi wybrany Wykonawca robót (wykonanie własnym kosztem i staraniem - w ramach zamówienia - wszystkich prac wynikających z projektu tymczasowej organizacji ruchu), wykonawca nie ponosi opłat związanych z zajęciem pasa drogowego
h) opracowanie powykonawczego operatu geodezyjnego.
2) wykonanie wszelkich innych, niewymienionych powyżej, czynności, robót i prac niezbędnych (koniecznych) do wykonania dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu, a w tym uzyskania zakładanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego realizowanego obiektu, w tym również robót, których konieczność wykonania ujawniona zostanie dopiero w trakcie realizacji zamówienia - roboty te również objęte są przedmiotem zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kolejności
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 96
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba miesięcy gwrancji
4.3.6.) Waga: 4
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność techniczna (doświadczenie). O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch robót polegających na utwardzeniu nawierzchni kostką brukową betonową o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda;3) Zdolność zawodowa.O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (kierownika robót), posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami drogowymi z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami drogowymi
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót , wykaz osób
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 7 000,00 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4) Zdolność techniczna Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający określa szczególny sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunków udziału w postępowaniu. Warunek zdolności technicznej (doświadczenia) nie podlega sumowaniu – oznacza to, że co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) musi wykazać się samodzielnie realizacją wymaganych zamówień co do ilości, zakresu i wartości. Warunek zdolności technicznej nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie wymaganych ilości robót, ale żaden z nich nie wykonał samodzielnie wszystkich wymaganych robót. Zamawiający uznaje za dostatecznie doświadczonego jedynie tego Wykonawcę, który co najmniej dwukrotnie zrealizował robotę opisaną jako warunek udziału w postępowaniu.Spełnienie warunku doświadczenia przez jednego uczestnika konsorcjum oznacza spełnienie warunku przez całe konsorcjum. Warunek zdolności zawodowej będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą dysponowanie wymaganymi osobami. Możliwa jest zatem sytuacja, w której jeden z wykonawców wykazuje zdolność (doświadczenie) techniczną, a drugi wykonawca wykazuje spełnienie warunku zdolności zawodowej;6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania następujących zmian w umowie (szczegółowe regulacje w projekcie umowy):1) zmiana umowy na wniosek Wykonawcy dotyczący przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
2) zmiana umowy wynikająca z konieczności:
a) wykonania robót nie przewidzianych w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze);
b) wykonania robót w ilościach większych niż założonych w przedmiarze;
c) wprowadzenia robót zamiennych;
d) niewykonania robót zaniechanych,
3) zmiana umowy dotycząca uszczegółowienia rzeczywistego końcowego wynagrodzenia. W związku z przyjętym sposobem ustalania wynagrodzenia kosztorysem powykonawczym możliwe jest, że kwota wynagrodzenia końcowego będzie większa od kwoty wynikającej ze złożonej oferty i określonej w umowie. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy poprzez sprecyzowanie rzeczywistego końcowego wynagrodzenia;
4) w innych przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy.