BZP: Inwestycje w zwiększanie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na terenie Gminy Udanin
14.08.2025
2025/BZP 00377443/01
Gmina Udanin
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Inwestycje w zwiększanie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na terenie Gminy Udanin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Udanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390648109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 10
1.5.2.) Miejscowość: Udanin
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.zastocka@udanin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycje w zwiększanie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na terenie Gminy Udanin
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3901df27-3e32-4dfe-8ca4-5c45e38fb606
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025436/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Inwestycje w zwiększenie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na terenie Gminy Udanin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/udanin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/udanin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem „Platformy Zakupowej” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/udanin
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji obywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem „Platformy Zakupowej”, korzystając z przycisku „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie dotyczącej danego postępowania.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1320 z późn. zm.), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.
Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. Zalecany format: .pdf.
Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z „Platformy Zakupowej”, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z „Platformy Zakupowej” dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu „Platformy Zakupowej” znajdują się na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OS.271.1.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie potencjału zrównoważonej gospodarki wodnej na terenie Gminy Udanin.
OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA PICHOROWICE – UJAD GÓRNY
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń melioracji wodnych na terenie Gminy Udanin Konserwacja rowu R-Z3. Miejscem realizacji zadania są działki numer 144/2, 17/2 obręb Pichorowice oraz działka numer 413 obręb Ujazd Górny, gmina Udanin.
Zadanie obejmuje wykoszenie ręcznie porostów, krzaków oraz drzew piłą mechaniczną ze skarp, uporządkowanie terenu po dokonaniu wycinek, oczyszczenie z namułu wylotów drenarskich jednostronnych lub czołowych pojedynczych, wykonanie odmulenia całego rowu. Wymianę rur w przepustach na łącznej długości 99 metrów. Wykonanie 11 sztuk zastawek piętrzących oraz wymianę 11 sztuk wylotów drenarskich W-1 o średnicy 10 centymetrów.
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót.
OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA KONARY UL. OGRODOWA
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń melioracji wodnych na terenie Gminy Udanin Konserwacja rowu odwadniającego. Miejscem realizacji zadania są działki numer 261, 529, 248, obręb Konary, gmina Udanin.
Zadanie obejmuje wykoszenie ręcznie porostów, krzaków oraz drzew piłą mechaniczną ze skarp, uporządkowanie terenu po dokonaniu wycinek, oczyszczenie z namułu wylotów drenarskich jednostronnych lub czołowych pojedynczych, wykonanie odmulenia całego rowu. Wymianę rur w przepustach na łącznej długości 54 metrów. Wykonanie 27 sztuk zastawek piętrzących oraz wymianę 5 sztuk wylotów drenarskich W-1 o średnicy 10 centymetrów.
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót
OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA LUSINA
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń melioracji wodnych na terenie Gminy Udanin Konserwacja rowu R-Z3. Miejscem realizacji zadania są działki numer 536/2, 536/1 obręb Lusina, gmina Udanin.
Zadanie obejmuje wykoszenie ręcznie porostów, krzaków oraz drzew piłą mechaniczną ze skarp, uporządkowanie terenu po dokonaniu wycinek, oczyszczenie z namułu wylotów drenarskich jednostronnych lub czołowych pojedynczych, wykonanie odmulenia całego rowu. Wymianę rur w przepustach na łącznej długości 162 metrów. Wykonanie 27 sztuk zastawek piętrzących oraz wymianę 5 sztuk wylotów drenarskich W-1 o średnicy 10 centymetrów.
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót.