BZP: Zabudowa pudeł dwóch wagonów wąskotorowych realizowana w ramach rewitalizacji Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie, w podziale na 3 części.
14.08.2025
2025/BZP 00377450/01
Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zabudowa pudeł dwóch wagonów wąskotorowych realizowana w ramach rewitalizacji Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie,
w podziale na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Zespół Świętokrzyskich i Nadnidziańskich Parków Krajobrazowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łódzka 244
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-655
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48413455880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kielce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabudowa pudeł dwóch wagonów wąskotorowych realizowana w ramach rewitalizacji Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie,
w podziale na 3 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ee0b79-38f2-4e7d-a0ce-361df869eded
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042506/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zabudowa pudeł dwóch wagonów wąskotorowych, realizowana w ramach rewitalizacji Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,206807,713eef17127ee93ecf563261919b30f8.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,206807,713eef17127ee93ecf563261919b30f8.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjne w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK-K.384.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zabudowa pudła wagonu krytego Kddxh (S 00-0092045170-7).
W ramach przedsięwzięcia przewidziane jest wykonanie dachu wagonu, wykonanie poszycia ścian pudła wagonu, wykonanie podłogi wagonu, przygotowanie miejsca do przewozu osoby ze specjalnymi potrzebami na wózku inwalidzkim;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnej usługi/roboty budowlanej (zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy (tj. Wykonawcy zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
Zamówienie będzie polegało na remoncie czterech wagonów kolejowych, tj. wykonanie pudła, dachu, podłogi wagonu z dostosowaniem do przewozu osoby ze specjalnymi potrzebami na wózku inwalidzkim wraz z ich wyposażeniem. Podstawowym warunkiem udzielenia zamówienia jest fakt należytej i terminowej realizacji robót przez dotychczasowego Wykonawcę. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie procedury przewidzianej dla zamówień z wolnej ręki. Zawarcie umowy poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami. Wykonawca przystępując do postępowania będzie musiał wykazać spełnienie określonych przez Zamawiającego warunków udziału, przedstawiając w tym celu stosowne oświadczenie. Wykonawca realizując zamówienie, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zapewni nie gorszy niż w zamówieniu podstawowym standard wykonania usług/ robót, a także zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania nowego zamówienia. Warunkiem realizacji zamówienia jest posiadanie środków na finansowanie przez Zamawiającego. Przewidywana wartość zamówienia – 520 500,00 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zabudowa pudła wagonu krytego pocztowo – bagażowego Ftxh (00-009240371-6). W ramach przedsięwzięcia przewidziane jest:
wykonanie dachu wagonu, wykonanie poszycia ścian pudła wagonu, wykonanie podłogi wagonu, przygotowanie miejsca do przewozu osoby ze specjalnymi potrzebami na wózku inwalidzkim;
4.2.6.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnej usługi/roboty budowlanej (zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy (tj. Wykonawcy zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
Zamówienie będzie polegało na remoncie czterech wagonów kolejowych, tj. wykonanie pudła, dachu, podłogi wagonu z dostosowaniem do przewozu osoby ze specjalnymi potrzebami na wózku inwalidzkim wraz z ich wyposażeniem. Podstawowym warunkiem udzielenia zamówienia jest fakt należytej i terminowej realizacji robót przez dotychczasowego Wykonawcę. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie procedury przewidzianej dla zamówień z wolnej ręki. Zawarcie umowy poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami. Wykonawca przystępując do postępowania będzie musiał wykazać spełnienie określonych przez Zamawiającego warunków udziału, przedstawiając w tym celu stosowne oświadczenie. Wykonawca realizując zamówienie, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zapewni nie gorszy niż w zamówieniu podstawowym standard wykonania usług/ robót, a także zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania nowego zamówienia. Warunkiem realizacji zamówienia jest posiadanie środków na finansowanie przez Zamawiającego. Przewidywana wartość zamówienia – 520 500,00 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Wykonanie siedzisk wagonowych. W ramach przedsięwzięcia przewidziane jest wykonanie drewnianych siedzisk wagonowych: siedziska z metalową konstrukcją - 22 szt., siedziska pojedyncze - 14 szt., siedziska podwójne oraz siedziska podwieszane 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50222000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50224000-1 - Przywracanie do stanu użytkowego taboru kolejowego
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnej usługi/roboty budowlanej (zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu Wykonawcy (tj. Wykonawcy zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
Zamówienie będzie polegało na remoncie czterech wagonów kolejowych, tj. wykonanie pudła, dachu, podłogi wagonu z dostosowaniem do przewozu osoby ze specjalnymi potrzebami na wózku inwalidzkim wraz z ich wyposażeniem. Podstawowym warunkiem udzielenia zamówienia jest fakt należytej i terminowej realizacji robót przez dotychczasowego Wykonawcę. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie procedury przewidzianej dla zamówień z wolnej ręki. Zawarcie umowy poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami. Wykonawca przystępując do postępowania będzie musiał wykazać spełnienie określonych przez Zamawiającego warunków udziału, przedstawiając w tym celu stosowne oświadczenie. Wykonawca realizując zamówienie, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zapewni nie gorszy niż w zamówieniu podstawowym standard wykonania usług/ robót, a także zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania nowego zamówienia. Warunkiem realizacji zamówienia jest posiadanie środków na finansowanie przez Zamawiającego. Przewidywana wartość zamówienia – 520 500,00 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
- informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego
aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani
nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o
których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą,
złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał
dotyczyć.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków; W przypadku wskazania przez
wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych
samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów,
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1. ustawy PZP. (...)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone
do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy
wykonują roboty budowlane/usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Ustala się następujące zasady dotyczące udzielania zaliczki:1.1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
1.2. Zaliczka zostanie udzielona jednorazowo w wysokości do 20% wynagrodzenia brutto określonego w umowie.
1.3. Jeżeli zaliczka jest przeznaczona na płatności dla Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, przy rozliczeniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dowodu zapłaty zaliczki lub wynagrodzenia Podwykonawcy.
1.4. Warunkiem udzielenia zaliczki jest wystąpienie przez Wykonawcę z wnioskiem o zaliczkę.
1.5. Zaliczka będzie zwrócona poprzez potrącenie dokonane przez Zamawiającego
z pierwszej płatności doręczonej faktury VAT/rachunku na rzecz Wykonawcy
w wysokości udzielonej zaliczki.
1.6. Jeżeli zaliczka nie zostanie rozliczona przed ostatecznym rozliczeniem wykonanych prac, wypowiedzeniem umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, cała wartość udzielonej, a niespłaconej zaliczki stanie się natychmiast wymagalna i płatna Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do zwrotu nierozliczonej części zaliczki.
1.7. Zamawiający nie przewiduje konieczności zabezpieczenia zaliczki do dnia rozliczenia zaliczki.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 6 do SWZ - Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pk-kielce.logintrade.net/zapytania_email,206807,713eef17127ee93ecf563261919b30f8.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 0
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawcówSEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek zokoliczności wskazanych w art. 7. ust. 1. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r.
poz.
514):
I. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (PZP) wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3.
II. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. I.
III. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. I, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy,
odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
IV. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. I jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
V. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
VI. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. I, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze
pieniężnej.
VII. Karę pieniężną, o której mowa w ust. VI, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości
do 20 000 000 zł.
VIII. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. VI, stanowią dochód budżetu państwa.