BZP: Pełnienie Wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania p.n.: Inwestycja nr 1 (objęta post. przetar. o sygn.. nr 13/25/ZP/TPbN) oraz Inwestycja nr 2 (znak sprawy 17/25/ZP/PN)
14.08.2025
2025/BZP 00377477/01
MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie Wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania p.n.: Inwestycja nr 1 (objęta post. przetar. o sygn.. nr 13/25/ZP/TPbN) oraz Inwestycja nr 2 (znak sprawy 17/25/ZP/PN)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 102
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie Wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania p.n.: Inwestycja nr 1 (objęta post. przetar. o sygn.. nr 13/25/ZP/TPbN) oraz Inwestycja nr 2 (znak sprawy 17/25/ZP/PN)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e837793b-1014-422f-a186-58143e5877a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D 1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11406353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja z wykonawcami odbywała się na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. XXI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdz. XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/25/ZP/TPbN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w zakres, którego wchodzi:
a) Inwestycja nr 1 (objęta postępowaniem przetargowym o sygn.. nr 13/25/Zp/TPbN) – obejmująca swoim zakresem:
1) „Przebudowę II piętra bloku leczniczego na oddział chemioterapii”.
2) „Przebudowę pomieszczeń apteki na pracownię cytostatyków wraz z przeniesieniem biur do pomieszczeń sutereny”;
3) „Dostawa i montaż Dygestorium”;
4) „Dostawa i montaż loży laminarnych do cytostatyków – 2 sztuki”;
5) „Przeniesienie biur ZDO w miejsce pomieszczeń działu Higieny i Żywienia” ;
6) „Przeniesienie biur działu Higieny i Żywienia”.
b) Inwestycja nr 2 (objęta postępowaniem przetargowym, znak sprawy 17/25/ZP/PN) - obejmująca swoim zakresem:
1) Zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu „Dostawę i montaż urządzenia do Tomografii Komputerowej wraz z przebudową pomieszczeń biurowych ZDO na pracownię tomografu”
2. Szczegółowy zakres zadania stanowi PFU załącznik nr 2 do SWZ.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena brutto 60 %
Doświadczenie Projektanta w specjalności architektonicznej, o którym mowa w pkt 2.4 a) 20 %
Doświadczenie inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno - budowalnej, o którym mowa w pkt 2.4 f) 10 %
Doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej, o której mowa w pkt. 2.4g) 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta w specjalności architektonicznej, o którym mowa w pkt 2.4 a)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowalnej, o którym mowa w pkt 2.4 f)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru branży sanitarnej, o której mowa w pkt. 2.4 g)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania
w specjalności architektonicznej oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie zaprojektowania lub sprawdzenia co najmniej jednego projektu dotyczącego roboty budowlanej w zakresie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie zawodowe musi obejmować pełen okres procesu budowy, tzn. od daty przekazania terenu budowy wykonawcy robót budowlanych do dnia zakończenia czynności odbioru końcowego robót;
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe
w zakresie zaprojektowania lub sprawdzenia co najmniej jednego projektu dotyczącego roboty budowlanej w zakresie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej
8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie zaprojektowania lub sprawdzenia co najmniej jednego projektu dotyczącego roboty budowlanej w zakresie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
d) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych; oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie zaprojektowania lub sprawdzenia co najmniej jednego projektu dotyczącego roboty budowlanej w zakresie zaprojektowania lub sprawdzenia co najmniej jednego projektu dotyczącego roboty budowlanej w zakresie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
e) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania
w specjalności telekomunikacyjnej, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie zaprojektowania lub sprawdzenia co najmniej jednego projektu dotyczącego roboty budowlanej w zakresie zaprojektowania lub sprawdzenia co najmniej jednego projektu dotyczącego roboty budowlanej w zakresie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
f) jedną osobą (Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną dotyczącą obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
g) jedną osobą (Inspektor nadzoru branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych; oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną dotyczącej obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
h) jedną osobą (Inspektor nadzoru branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną dotyczącej obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
i) jedną osobą (Inspektor branży telekomunikacyjnej) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną dotyczącej obiektu użyteczności publicznej
o wartości co najmniej 8 mln zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Pzp - załącznik nr 9 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz osób i usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy.2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia i powinna być sporządzona na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą – formularzem ofertowym - Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia oraz podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp składane na formularzu oświadczenia należy złożyć w formie elektronicznej, albo podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy;
2) zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy; (załącznik nr 8 do SWZ).
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożone na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwo – zgodnie z którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy;
5) pełnomocnictwo – w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – jeżeli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Jeżeli Umowa będzie realizowana przez okres dłuższy niż 12 miesięcy, strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego lub podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie netto pozostanie w wysokości określonej w ust. 1. W takiej sytuacji zmiana cen następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy.2. Jeżeli Umowa będzie realizowana przez okres dłuższy niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1773 z późn. zm.).
3. Strony mogą wnioskować o zmianę wysokości wynagrodzenia (poprzez jego odpowiednio obniżenie lub podwyższenie) w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów nie-zbędnych do realizacji Umowy, z zachowaniem poniższych warunków: szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 3 do SWZ
4. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Poza podstawami zmiany umowy określonymi w przepisach prawa powszechnie obowiązującego lub w innych postanowieniach Umowy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie o dofinansowanie nr KPOD.07.02-IP.10-0198/24/KPO/2362/2025/81 Projektu pn. „Remont pomieszczeń oraz zakup wyposażenia i urządzeń medycznych celem realizacji świadczeń w zakresie diagnostyki i leczenia onkologicznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Megrez Sp. z o.o.” realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”. Inwestycja D1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”.
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej;
5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy dla jednoznacznej interpretacji jej postanowień – przy uwzględnieniu celu umowy i wzajemnych zobowiązań stron;
6) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
7) przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w tym w kodeksie postępowania administracyjnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego - Platformy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 08:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy PZP może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.Zamówienie winno zostać zrealizowane do dnia 30.06.2026 r., z tym zastrzeżeniem, że okres realizacji zamówienia może zostać przedłużony w przypadku niezakończenia w tym terminie realizacji inwestycji względem, których Wykonawca realizować będzie obowiązki inspektora nadzoru, na warunkach i w sposób określony we wzorze umowy oraz z zastrzeżeniem wskazanych we wzorze umowy obowiązków udziału Wykonawcy w czynnościach wykonywanych przez Wykonawcę w okresie rękojmi lub gwarancji na roboty budowlane wykonane w ramach w/w inwestycji.
Określenie przy pomocy daty dziennej terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynika ze sposobu finansowania inwestycji oraz konieczności rozliczenia projektu przez Zamawiającego