BZP: Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części - część 1
14.08.2025
2025/BZP 00377533/01
MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części - część 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ZAMKOWE W MALBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamek Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starościńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552670802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.malbork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części - część 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19ea6fa7-35b4-4284-a658-c1bfae3a4067
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026947/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części – część 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć zgodnie z wymogami określonymi w SWZ w szczególności w Dziale I, VII, IX SWZ.
2. Instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej (platformazakupowa.pl) określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn zamek_malbork w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji dostępnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Przedmiotowe środki dowodowe (próbki), opisane w ust. 6 Działu VI oraz ust. 4 Działu XIV SWZ, winny być złożone z zachowaniem nieprzekraczalnego
terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. terminu o którym mowa w ust. 1 Działu X:
1) Złożenie próbek do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
2) Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork - sekretariat muzeum).
3) Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (koperta, paczka) uniemożliwiającym zapoznanie się z ich zawartością bez uszkodzenia tego opakowania.
4) Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork. PRÓBKI do oferty składanej w postępowaniu, którego przedmiotem jest: „Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części – część 1” - NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM: … roku przed godz. 10:00.
5) Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XIX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe regulacje w zakresie RODO zostały określone w Dziale XIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2611.24.2025.da
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa wykonania i dostawy asortymentu do sklepów Muzeum Zamkowego w Malborku w podziale na cztery części – część 1” w ilościach i rodzajach wskazanych w zestawieniu poniżej.
2. Przedmiot usługi musi:
1) spełniać łącznie wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego, w dokumentacji przetargowej,
2) spełniać wymagane normy, posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane),
3) być I gatunku, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych,
4) być estetyczny, precyzyjnie (starannie) wykonany,
5) być wykonany techniką odpowiednią dla materiału, na którym będzie dokonany nadruk,
6) być dopuszczony do obrotu na terenie UE,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1 do SWZ tj. projekcie umowy i w załączniku nr 1 do umowy tj. opis przedmiotu zamówienia, zwanym dalej OPZ.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w załącznikach do SWZ tj. projekcie umowy lub opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30192130-1 - Ołówki
30192121-5 - Długopisy kulkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całego przedmiotu zamówienia. Podane w OPZ ilości są objęte maksymalnymi ilościami przewidzianymi do dostawy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zapotrzebowania do 50% zamówienia wycenionego przez Wykonawcę w formularzu oferty, zarówno w zakresie poszczególnych pozycji, jak i całego wolumenu zamówienia,2) w sytuacji opisanej w pkt. 1) powyżej Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości przedmiotu zamówienia,
a Wykonawca nie będzie rościł wykonania całości przedmiotu zamówienia.
6. Regulacje związane z prawem opcji w tym możliwości z jego skorzystania zostało opisane w § 1 projektu umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług na podstawie art. 305 pkt. 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP, na poniższych zasadach:
a) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień do 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. produkcji i dostawie ołówków i długopisów (zwanych „asortymentem”) wskazanych w specyfikacji materiałowo – technicznej przedmiotu zamówienia opisanej w pkt. 5 Opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do umowy,
b) udzielanie przedmiotowego zamówienia, o którym mowa powyżej może nastąpić gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia / przedłużenia zamówienia podstawowego (w tym m.in. wyczerpanie zamówienia podstawowego przed upływem 6 miesięcy lub brak wyboru kolejnego Wykonawcy lub przedłużająca się kolejna procedura o udzielenie zamówienia publicznego) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel,
c) zamówienia, o których mowa powyżej mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy PZP.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W niniejszym postępowaniu żąda się przedmiotowych środków dowodowych.2. Na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria opisane w Dziale XIV ust. 4 SWZ i opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, niżej opisany przedmiotowy środek dowodowy tj.
1) Próbka nr 1 – ołówek drewniany z gumką, który posiada:
a) łączenie gumki metalową obrączką w kolorze dopasowanym do projektu,
b) zadruk full color 360 stopni,
c) kształt okrągły zatemperowany.
2) Próbka nr 2 – długopis, który posiada:
a) na górze końcówkę do obsługi ekranów dotykowych w kolorze dopasowanym do korpusu długopisu,
b) pokryty gumowaną powłoką typu soft Touch,
c) zadruk logo i napis.
3. Oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jeżeli:
1) Wykonawca nie dostarczy którejkolwiek z próbki (przedmiotowego środka dowodowego) np. próbki nr 1 i/lub nr 2.
4. Próbki składane są jako przedmiotowy środek dowodowy, który służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert i w tym wypadku zastosowanie ma art. 107 ust. 3 ustawy PZP. W związku z tym nie dopuszcza się możliwości wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wspomnianych środków dowodowych, co oznacza, że w przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty próbek (próbki nr 1 i/lub próbki nr 2), lub złożone przez niego próbki są niekompletna jego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca wraz z ofertą (formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ) składa:1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy).
4) Przedmiotowe środki dowodowe (próbki) - Uwaga! Próbki, składane są z wyłączeniem środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dziale X ust. 3 niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym wspólnicy spółki cywilnej) do oferty dołącza/ją oświadczenie składane z art. 125 ust. 1 ustawy PZP tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisany został w § 9 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_malbork
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-25 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 pkt. 1 – 6 ustawy PZP.2.Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę wobec którego zachodzi co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu negocjacji:
1) zgodnie z art. 281 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający informuje, że nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji stosując kryteria oceny ofert określone w Dziale XIV SWZ,
2) wszyscy Wykonawcy, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty, zostaną równocześnie poinformowani, o Wykonawcach których:
a) oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji (zgodnie z kryteriami określonymi i opisanymi w Dziale XIV SWZ),
b) których oferty zostały odrzucone,
- ze wskazaniem uzasadnienia faktycznego i prawnego;
3) w zaproszeniu do negocjacji Zamawiający wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści oferty;
4) negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem;
5) poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych, wskazując co najmniej:
a) nazwę oraz adres Zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania,
b) sposób i termin składania ofert dodatkowych oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone,
c) oraz termin otwarcia tych ofert.
4. Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców.
5. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcami.
6. Zamawiający wyznaczy termin na złożenie ofert dodatkowych z uwzględnieniem czasu potrzebnego na przygotowanie tych ofert, z tym, że termin ten nie będzie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
7. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
8. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie w jakim złożył on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert
wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
9. Za najkorzystniejsze zostaną uznane oferty z największą liczba punktów, tj. przedstawiające najkorzystniejszy bilans ocenianych kryteriów. Punkty będą przyznawane do dwóch miejsc po przecinku.