BZP: Doposażenie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego „Bory Tucholskie” - Roboty Budowlane
14.08.2025
2025/BZP 00377536/01
Park Narodowy "Bory Tucholskie"
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Doposażenie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego „Bory Tucholskie” - Roboty Budowlane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Bory Tucholskie"
1.3.) Oddział zamawiającego: PNBT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221580414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 33
1.5.2.) Miejscowość: Charzykowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-606
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 39 88 397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnbt.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pnbt.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego „Bory Tucholskie” - Roboty Budowlane
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-372911b6-318b-409f-bb7e-160cb4ef5275
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092492/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont drewnianej kładki spacerowej przy jeziorze Gacno Wielkie.
1.1.3 Odtworzenie istniejących drewnianych ogrodzeń.
1.1.4 Odtworzenie istniejącej kładki spacerowej przy „pętli Lipnickiego”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-372911b6-318b-409f-bb7e-160cb4ef52753.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający informuje, iż postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 poz. 1513). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docz, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Rozdziale XX ust. 1 SWZ składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Park Narodowy „Bory Tucholskie”
z siedzibą w Charzykowach, kod pocztowy 89-606, ul. Długa 33, reprezentowany przez Dyrektora.
Dane kontaktowe Administratora: tel. 52 3988397, e-mail: sekretariat@pnbt.com.pl.
2. Na podstawie obowiązujących przepisów Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych.
Dane kontaktowe Inspektora : tel. 52 3988397, e-mail: iodo@pnbt.com.pl.
3. Państwa dane mogą być przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze wyboru wykonawcy i dalej w związku z realizacją umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego jakim jest wystawienie faktury. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO (niezbędność do wykonania umowy lub
do podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy oraz konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
4. Odbiorcami danych mogą być :
• podmioty, którym PNBT udostępnia dane, w tym na podstawie stosownych umów tj. dostawcy usług IT, poczta, bank, serwis oprogramowania, serwis systemu monitoringu wizyjnego,
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18 , art. 74 oraz 38 ustawy Pzp. oraz inne podmioty przewidziane przepisami prawa.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji celu określonego w pkt. 3 z uwzględnieniem przepisów prawa (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz przepisów wewnętrznych obowiązujących w PNBT (Instrukcja kancelaryjna, jednolity rzeczowy wykaz akt oraz instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego).
6. Przysługuję Państwu prawo dostępu do treści swoich danych ich kopii, poprawiania danych, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
a także prawo sprzeciwu i prawo do przenoszenia danych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wystawienia faktury.
8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz nie będą przetwarzane
w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
9. Przysługuję Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego
do przetwarzania danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00).
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwa obowiązku informacyjnym wynikającym
z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AD-3600-9/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Odtworzenie istniejących drewnianych ogrodzeń.
1) Odtworzenie istniejących drewnianych ogrodzeń:
1. przy dębie "Bartuś" o dł. ok. 110 mb,
2. na zejściu na drewnianą kładkę nad jeziorem Kacze Oko o dł. ok. 17 mb,
3. w miejscu postoju pojazdów "Strużka" o dł. ok. 36 mb,
4. w miejscu postoju Klosnowo o dł. ok. 43 mb,
5. przy żelaznym mostku o dł. ok. 46 mb,
6. przy wydmie o dł. ok. 206 mb,
7. przy jeziorze Gacno Wielkie o dł. ok. 55 mb.
1) Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest Bachorze oddz.: 88b, 88g, 89a, 99a, 109b, 120a, Drzewicz oddz. 84l, Dębowa Góra oddz. 143a, 160m.
2) Zadanie polega na odtworzeniu stanu pierwotnego i użytkowego drewnianych ogrodzeń.
3) Zamówienie obejmuje następujący zakres rzeczowy:
Drewniane ogrodzenia o wysokości ok. 80 cm nad ziemią (z uwagi na nierówności terenu wysokość ogrodzenia może się różnić na danej jego długości).
4) Zadanie obejmuje następujący zakres prac:
a. Roboty rozbiórkowe
a) Rozebranie poręczy drewnianych,
b) Rozebranie zastrzałów,
c) Rozebranie słupów drewnianych ø 15 cm,
d) Ręczne przeniesienie materiałów z demontażu do drogi dojazdowej,
e) Wywiezienie materiału z terenu rozbiórki,
f) Utylizacja materiału.
b. Roboty montażowe
a) Ręczne doniesienie materiałów z drogi dojazdowej
b) Montaż słupów poręczowych ø 15 cm
c) Montaż poręczy z tarcicy nasyconej.
d) Montaż zastrzałów z tarcicy nasyconej.
4.2.5.) Wartość części: 156700,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-04
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował ceną oferty oraz okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Remont drewnianej kładki spacerowej przy jeziorze Gacno Wielkie.
1) Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest Dębowa Góra oddz. 143a.
2) Zadanie polega na odtworzeniu stanu pierwotnego i użytkowego drewnianej kładki spacerowej o łącznej długości ok. 121 m.
3) Zadanie obejmuje następujący zakres rzeczowy:
a. Wymianę wejścia na drewniana kładkę o długości ok. 24 m z poręczami.
b. Wymianę kładki w kształcie „uszu słonia” („serca”), rozpościerająca, się nad taflą wody. Lewe „ucho” o długości ok. 35 m, prawe „ucho” o długości ok. 62 m.
4) Zadanie obejmuje następujący zakres prac:
a. Roboty rozbiórkowe
a) Rozebranie drewnianych podłóg,
b) Rozebranie poręczy drewnianych,
c) Rozebranie słupów drewnianych ø 20 cm,
d) Rozebranie słupów drewnianych ø 15 cm,
e) Rozebranie drewnianych legarów,
f) Ręczne przeniesienie materiałów z demontażu do drogi dojazdowej
g) Wywiezienie materiału z terenu rozbiórki
h) Utylizacja materiału
b. Roboty montażowe
a) Ręczne doniesienie materiałów z drogi dojazdowej
b) Montaż słupów poręczowych ø 20 cm
c) Montaż słupów poręczowych ø 15 cm
d) Podwaliny z tarcicy nasyconej,
e) Płatwie z tarcicy nasyconej,
f) Podłogi na gotowym belkowaniu z desek,
g) Montaż poręczy z tarcicy nasyconej.
h) Montaż zastrzałów z tarcicy nasyconej.
4.2.5.) Wartość części: 273701,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-04
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował ceną oferty oraz okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 3: Odtworzenie istniejącej drewnianej kładki spacerowej przy pętli „Lipnickiego”.
1) Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest Drzewicz oddz. 84a, 84g.
2) Zadanie polega na odtworzeniu stanu pierwotnego i użytkowego drewnianej kładki spacerowej o łącznej długości ok. 133 m, oraz platformy widokowej o łącznej powierzchni ok. 9 m2.
3) Zadanie obejmuje następujący zakres rzeczowy:
a. Wymianę platformy widokowej o powierzchni ok. 9 m2 z poręczami.
b. Wymianę kładki spacerowej o łącznej długości ok. 133 m.
4) Zadanie obejmuje następujący zakres prac:
a. Roboty rozbiórkowe:
a) Rozebranie drewnianych podłóg,
b) Rozebranie poręczy drewnianych,
c) Rozebranie słupów drewnianych ø 20 cm,
d) Rozebranie drewnianych legarów,
e) Ręczne przeniesienie materiałów z demontażu do drogi dojazdowej
f) Wywiezienie materiału z terenu rozbiórki
g) Utylizacja materiału
b. Roboty montażowe:
a) Ręczne doniesienie materiałów z drogi dojazdowej
b) Montaż słupów ø 20 cm
c) Podwaliny z tarcicy nasyconej,
d) Płatwie z tarcicy nasyconej,
e) Podłogi na gotowym belkowaniu z desek,
f) Montaż poręczy z tarcicy nasyconej.
4.2.5.) Wartość części: 5236,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-04
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował ceną oferty oraz okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Część I - 2.300,00 PLN,
Część II - 4.100,00 PLN,
Część III - 800,00 PLN.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Nie
Część 2 : Nie
Część 3 : Nie