BZP: Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej, w podziale na 4 części.
14.08.2025
2025/BZP 00377680/01
Gmina Miasta Jaworzna, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworznie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej,
w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Jaworzna, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6322010013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 9b
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326181840
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.jaworzno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej,
w podziale na 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1caaac20-cd4f-4a8b-9a13-95fab4f0c932
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064177/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej, w podziale na 4 części.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Nowy Wymiar Pieczy Zastępczej - wsparcie i rozwój usług systemu pieczy zastępczej, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.07.00 – Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie FESL.07.07 – Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1caaac20-cd4f-4a8b-9a13-95fab4f0c9323.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przez Platformę
e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: przetargi@mops.jaworzno.pl za wyjątkiem składania
i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez platformę e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Oferta, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp sporządza się z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz.U. z 2024, poz. 773).
3. Ze względów technicznych zamawiający rekomenduje stosowanie formatów .pdf, .doc, .docx lub .odt. W przypadku zastosowania innego formatu niż wynikające z powyższych przepisów, Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą. Zamawiający zaleca stosowanie plików o rozszerzeniu .pdf używając formatu kwalifikowanego podpisu PadES. W przypadku gdy Wykonawca chce załączyć dokument elektroniczny o rozszerzeniu innym niż ww. wtedy powinien podpisać dokument za pomocą formatu XadES.
4. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”.
6. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysyłane i odbierane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne:
1) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2) w przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie” lub w kafelku „FAQ” – „Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dostępna w Rozdziale XLII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Korepetycje z języka angielskiego.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z języka angielskiego.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec
i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania
w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się
z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z języka angielskiego wynosi: 528 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
1) Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b) nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c) wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a) dziennik zajęć,
b) listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a) ocenę efektów wsparcia,
b) liczbę przeprowadzonych godzin,
c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a) Działem Pieczy Zastępczej
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby
z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Korepetycje z języka polskiego.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z języka polskiego.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy
z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających
do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec
i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej
i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania
w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się
z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z języka polskiego wynosi: 96 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
1) Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a)pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b)nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c)wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d)przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a)dziennik zajęć,
b)listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a)ocenę efektów wsparcia,
b)liczbę przeprowadzonych godzin,
c)rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a)Działem Pieczy Zastępczej,
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b)terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych
i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby
z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego
z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Korepetycje z matematyki.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z matematyki.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b)status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c)status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z matematyki wynosi: 624 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
1) Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b)nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c) wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a) dziennik zajęć,
b) listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a)ocenę efektów wsparcia,
b) liczbę przeprowadzonych godzin,
c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a) Działem Pieczy Zastępczej,
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Korepetycje z fizyki.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z fizyki.
2) Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy
z każdym z uczestników projektu.
3) Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.
4) Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
5) Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec
i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona.
6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:
a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z fizyki wynosi: 192. Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.
3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna.
4. Zakres wsparcia.
Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:
a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,
b) nadrabianie zaległości edukacyjnych,
c wsparcie w odrabianiu prac domowych,
d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb.
5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.
1) Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:
a) dziennik zajęć,
b) listy obecności.
2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:
a) ocenę efektów wsparcia,
b) liczbę przeprowadzonych godzin,
c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.
3) Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:
a) Działem Pieczy Zastępczej,
b) uczestnikami projektu.
4) Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:
a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,
b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.
5) Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.
6) Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.
6. Warunki organizacyjne.
1) Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
2) Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.
7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.
1) Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby
z niepełnosprawnościami.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,
że dysponuje przynajmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia i która posiada:
Część 1 – Korepetycje z języka angielskiego.
minimum roczne doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.
Część 2 – Korepetycje z języka polskiego.
minimum roczne doświadczenie w nauczaniu języka polskiego dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.
Część 3 – Korepetycje z matematyki.
minimum roczne doświadczenie w nauczaniu matematyki dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.
Część 4 – Korepetycje z fizyki.
minimum roczne doświadczenie w nauczaniu fizyki dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych;
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunku określonego w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania – niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
a) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej w Rozdziale XXV ust. 1 pkt 1a składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Uwaga: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale XXV ust. 1 pkt 1a, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego brak podstaw do ich wykluczenia z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania – niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
a) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej, o których mowa w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4 niniejszej SWZ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz ze swoim oświadczeniem, o którym mowa w ust. 4 pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 SWZ.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania.
5.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja o możliwości składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (oferty wspólne).1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołącza Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3)W przypadku Wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.