BZP: Kompleksowa organizację i przeprowadzenie kursów zawodowych w związku z realizacją projektu „Kariera od Nowa”, nr FEWP.06.10-IP.01-0076/24 współfinansowanego przez UE w ramach FEW 2021-2027
14.08.2025
2025/BZP 00377785/01
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizację i przeprowadzenie kursów zawodowych w związku z realizacją projektu „Kariera od Nowa”, nr FEWP.06.10-IP.01-0076/24 współfinansowanego przez UE w ramach FEW 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEZINACH
1.3.) Oddział zamawiającego: GOPS BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300768163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000-LECIA 8
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-874
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@brzeziny-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizację i przeprowadzenie kursów zawodowych w związku z realizacją projektu „Kariera od Nowa”, nr FEWP.06.10-IP.01-0076/24 współfinansowanego przez UE w ramach FEW 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04e53f84-de0c-4dcb-82da-17752d41bc59
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt: „Kariera od Nowa”, nr FEWP.06.10-IP.01-0076/24 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie 6.10 Aktywna integracja
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04e53f84-de0c-4dcb-82da-17752d41bc593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składając ofertę w postaci elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem platformy ezamowienia.gov.pl. dokumenty podpisane przez
osoby umocowane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.252.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie zawodowe „Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej” wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie zawodowe „Magazynier z obsługą wózka widłowego ze zmiennym wysięgiem oraz osobą podnoszoną wraz z ładunkiem” wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie zawodowe „Profesjonalny pracownik biurowy” wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie zawodowe „Kosmetyczka, stylistka paznokci z elementami wizażu” wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie zawodowe „Operator koparko – ładowarki – III klasa” wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie zawodowe „Operator koparki jednonaczyniowej klasa I” wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie zawodowe „Spawanie metodą MAG 135 oraz TIG 141” wraz z przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego kwalifikacje zawodowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert podanymi poniżej. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym zakresie Zamawiający wymaga aby zamówienie było realizowane przez Wykonawcę, który posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2025r., poz. 214.),zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi organizacji kursów zawodowych.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie Wykładowcą skierowanym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniającym następujące wymagania:
Część 1:
Wykształcenie:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. pielęgniarstwo, fizjoterapia, praca socjalna, pedagogika specjalna, psychologia, gerontologia, medycyna)
lub
Wykształcenie średnie medyczne (np. opiekun medyczny, opiekun osoby starszej) oraz ukończone kursy specjalistyczne w zakresie opieki nad osobami starszymi lub niepełnosprawnymi.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z osobami starszymi lub niepełnosprawnymi, np. w placówkach opiekuńczych, domach pomocy społecznej, hospicjach, szpitalach, organizacjach pozarządowych itp.
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane). Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia, tj. opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej.
Część 2:
Wykładowca 1:
Wykształcenie:
Wykształcenie wyższe techniczne (np. logistyka, zarządzanie magazynem, transport, inżynieria produkcji, ekonomiczne)
lub
Wykształcenie średnie techniczne i ukończony kurs kwalifikacyjny w zakresie logistyki lub magazynowania.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowiskach związanych z gospodarką magazynową, logistyką lub zarządzaniem magazynem.
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane). Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych z zakresu magazynowania/logistyki.
Wykładowca 2:
Uprawnienia:
Uprawnienia UDT (wydane przez Urząd Dozoru Technicznego) do prowadzenia szkoleń oraz obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych ze zmiennym wysięgiem oraz z możliwością podnoszenia osoby wraz z ładunkiem,
Aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne UDT do obsługi odpowiednich typów wózków.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z wózkami widłowymi (w tym ze zmiennym wysięgiem) w warunkach magazynowych, logistycznych lub produkcyjnych.
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane) w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu. Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych z obsługi wózków widłowych.
Funkcje Wykładowców od 1 do 2 można łączyć.
Część 3:
Wykształcenie wyższe (co najmniej licencjackie) w dziedzinie administracji, zarządzania, ekonomii, prawa, filologii, psychologii, pedagogiki, informatyki lub innych kierunków pokrewnych do tematyki szkolenia,
lub
Wykształcenie średnie oraz ukończony kurs kwalifikacyjny lub zawodowy z zakresu administracji, pracy biurowej, organizacji pracy biura lub obsługi klienta.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z pracą biurową, administracyjną, sekretarską lub recepcyjną (np. pracownik biura, sekretarka, asystent biura, referent administracyjny, specjalista ds. obsługi klienta, referent ds. kadr, itp.).
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane). Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych o tematyce dot. zakresu: organizacji pracy biura, dokumentacji biurowej i archiwizacji, obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej, lub obsługi programów biurowych (pakiet MS Office, poczta elektroniczna, CRM),
Część 4:
Wykształcenie:
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe w zawodzie kosmetyczki, technika usług kosmetycznych, wizażysty lub pokrewnym,
lub
ukończone kursy doskonalące w zakresie kosmetyki, stylizacji paznokci lub wizażu potwierdzone odpowiednimi certyfikatami lub zaświadczeniem.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu usług kosmetycznych, stylizacji paznokci lub makijażu (np. w salonie kosmetycznym, gabinecie urody, jako freelancer lub instruktor zawodu).
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane). Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych z obszaru kosmetyki, stylizacji paznokci, pielęgnacji twarzy i ciała, lub wizażu.
Część 5:
Wykształcenie:
Wykształcenie co najmniej średnie techniczne (preferowane kierunki: budownictwo, mechanizacja robót budowlanych, maszyny budowlane),
lub
Wykształcenie zasadnicze zawodowe w zawodzie operatora maszyn budowlanych, uzupełnione kursem pedagogicznym lub przygotowaniem instruktorskim.
Uprawnienia:
Aktualne uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora operatorów maszyn roboczych budowlanych (koparko–ładowarek kl. III – wszystkie) nadane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego (IMBiGS),
lub
Zaświadczenie kwalifikacyjne dla instruktora nadane przez ośrodek posiadający akredytację IMBiGS lub inny uprawniony podmiot zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku operatora koparko–ładowarki klasy III (wszystkie typy),
lub
Minimum 2 lata doświadczenia w charakterze instruktora praktycznej nauki zawodu w zakresie obsługi maszyn roboczych budowlanych.
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane). Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych z obszaru szkoleń dla operatorów maszyn roboczych, w tym koparko–ładowarek klasy III lub cyklach szkoleniowych przygotowujących do egzaminu przed komisją kwalifikacyjną w IMBiGS.
Część 6:
Wykształcenie:
wykształcenie co najmniej średnie techniczne, preferowane kierunki: budownictwo, mechanizacja robót budowlanych, inżynieria mechaniczna,
lub
Wykształcenie zawodowe (np. operator maszyn budowlanych) w połączeniu z przygotowaniem pedagogicznym lub instruktorskim (kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu lub równoważny).
Uprawnienia:
Aktualne uprawnienia instruktora w zakresie operatorów koparek jednonaczyniowych klasy I, wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego (IMBiGS)
lub
Zaświadczenie o wpisie na listę instruktorów maszyn roboczych budowlanych prowadzoną przez IMBiGS lub inny uprawniony podmiot.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku operatora koparki jednonaczyniowej klasy I lub co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń zawodowych lub kursów w zakresie obsługi maszyn roboczych budowlanych.
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane). Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych przygotowujących uczestników do egzaminu zewnętrznego przed komisją kwalifikacyjną IMBiGS.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,- dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy,
- Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego,2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W związku z powyższym do oferty składanej zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, z którego
powinien wynikać zakres umocowania;
3) w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-22 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Warunki udziału w postępowaniu ciąg dalszy (z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w komórce):zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi organizacji kursów zawodowych.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie Wykładowcą skierowanym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniającym następujące wymagania:
Część 7:
Uprawnienia:
Aktualne certyfikaty spawalnicze (kwalifikacje spawacza) dla metod 135 (MAG) i 141 (TIG), wydane przez jednostkę certyfikującą zgodnie z PN-EN ISO 9606-1 (np. Instytut Spawalnictwa, TÜV, UDT-CERT, IS, DNV, Lloyd's itp.),
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy jako spawacz metodą MAG 135 oraz TIG 141 w warunkach przemysłowych lub rzemieślniczych,
lub
minimum 2 lata doświadczenia jako instruktor lub wykładowca w zakresie spawania ww. metodami.
Przez pojęcie „2-letniego doświadczenia zawodowego” Zamawiający rozumie min. 24 miesięczne zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków zawodowych (bez względu na stosunek prawny w ramach, którego obowiązki te były wykonywane). Przez zaangażowanie w danym miesiącu rozumie się wykonywanie w danym miesiącu jakichkolwiek obowiązków zawodowych w zakresie prowadzenia szkoleń z zakresu wskazanego w niniejszym Zamówieniu.
Doświadczenie dydaktyczne:
Realizacja co najmniej pięciu szkoleń / kursów zawodowych z zakresu spawania, MAG 135 lub TIG 141.