BZP: Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego – obszary: konecki, skarżyski, starachowicki
18.08.2025
2025/BZP 00379310/01
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego – obszary: konecki, skarżyski, starachowicki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413951660
1.5.8.) Numer faksu: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego – obszary: konecki, skarżyski, starachowicki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-242947a0-38ef-4790-8cce-d87ad588d722
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043001/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.169 Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach projektu „Świętokrzyska Edukacja Zawodowa” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet FESW.08 Edukacja na wszystkich etapach życia, Działanie FESW.08.04 Rozwój szkolnictwa branżowego. Decyzja nr FESW.08.04-IZ.00-0037/24.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,207251,48ee3958af013f62091f472bfb553826.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego
(dalej Platforma), dostępnej pod adresem: https://sejmik-kielce.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy opisane zostały w instrukcji użytkowników pn. „Wymagania techniczne”, „Rejestracja wykonawcy na platformie” oraz „Udział w trybie podstawowym bez negocjacji” na stronie: https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
2. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.
3. Złożenie oferty przez wykonawcę następuje poprzez prawidłowe jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem: https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
- w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej (np. e-mail) jest niedopuszczalne.
4. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452), tj. formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .zip, .7Z.
6. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
7. Wsparcie techniczne dla wykonawców zapewnia dział Helpdesk Logintrade: tel.: 71 7873534; e-mail: helpdesk@logintrade.net
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej „rozporządzenie”) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
9. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust 3 ustawy, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych, o których mowa w ust. 4 i 5, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
10. Oferty w tym, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Pełna informacja dotycząca wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej zawarta została w Rozdz. VI. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie obowiązku informacyjnego RODO zostały określone w Rozdz. II pkt 8 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie ograniczenia stosowania RODO zostały określone w Rozdz. II pkt 8 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.100.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Koordynatora Doradztwa Zawodowego w obszarze koneckim w ramach zadania „Efektywne i skuteczne doradztwo zawodowe”, stanowiącego element projektu pn. Świętokrzyska Edukacja Zawodowa, realizowanego na obszarze województwa świętokrzyskiego;
2. Celem działania Koordynatora Doradztwa Zawodowego jest stworzenie spójnego systemu doradztwa zawodowego w szkołach objętych wsparciem w ramach projektu, który ma służyć:
a) wspieraniu szkół w działaniach mających na celu optymalny rozwój edukacyjny i zawodowy uczniów;
b) inicjowaniu współpracy międzyszkolnej pomiędzy szkołami podstawowymi i ponadpodstawowymi;
c) wspieraniu uczennic/uczniów w odkrywaniu preferencji zawodowych i edukacyjnych;
d) przygotowywaniu uczennic/uczniów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia oraz opracowania indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej;
e) przygotowywaniu rodziców do efektywnego wspierania dzieci w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych;
f) inicjowaniu działań na rzecz włączania rodziców lub opiekunów prawnych do świadomego korzystania z doradztwa zawodowego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnych i zawodowych dzieci;
g) poznawaniu środowiska pracy oraz potrzeb pracodawców poprzez wizyty w zakładach pracy oraz spotkania z pracodawcami;
h) promowaniu wśród uczniów Zintegrowanej Strategii Kwalifikacji oraz Zintegrowanego Systemu Umiejętności;
i) promowaniu zawodów przyszłości zgodnie ze Strategią Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego 2030 i trendami rozwojowymi w świecie zawodów;
j) przełamywaniu stereotypów płciowych w wyborze zawodu.
3. Część I - świadczenie usług Koordynatora Doradztwa Zawodowego na obszarze koneckim obejmującym gminy: Fałków, Gowarczów, Końskie, Radoszyce, Ruda Maleniecka, Słupia Konecka, Smyków oraz Niepubliczne Technikum Zawodowe w Końskich Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie doradcy zawodowego (D) -
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Koordynatora Doradztwa Zawodowego – obszar skarżyski w ramach zadania „Efektywne i skuteczne doradztwo zawodowe”, stanowiącego element projektu pn. Świętokrzyska Edukacja Zawodowa, realizowanego na obszarze województwa świętokrzyskiego.
2. Celem działania Koordynatora Doradztwa Zawodowego jest stworzenie spójnego systemu doradztwa zawodowego w szkołach objętych wsparciem w ramach projektu, który ma służyć:
a) wspieraniu szkół w działaniach mających na celu optymalny rozwój edukacyjny i zawodowy uczniów;
b) inicjowaniu współpracy międzyszkolnej pomiędzy szkołami podstawowymi i ponadpodstawowymi;
c) wspieraniu uczennic/uczniów w odkrywaniu preferencji zawodowych i edukacyjnych;
d) przygotowywaniu uczennic/uczniów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia oraz opracowania indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej;
e) przygotowywaniu rodziców do efektywnego wspierania dzieci w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych;
f) inicjowaniu działań na rzecz włączania rodziców lub opiekunów prawnych do świadomego korzystania z doradztwa zawodowego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnych i zawodowych dzieci;
g) poznawaniu środowiska pracy oraz potrzeb pracodawców poprzez wizyty w zakładach pracy oraz spotkania z pracodawcami;
h) promowaniu wśród uczniów Zintegrowanej Strategii Kwalifikacji oraz Zintegrowanego Systemu Umiejętności;
i) promowaniu zawodów przyszłości zgodnie ze Strategią Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego 2030 i trendami rozwojowymi w świecie zawodów;
j) przełamywaniu stereotypów płciowych w wyborze zawodu.
3. Część II - świadczenie usług Koordynatora Doradztwa Zawodowego na obszarze skarżyskim obejmującym gminy: Bliżyn, Łączna, Skarżysko-Kamienna, Skarżysko Kościelne, Stąporków, Suchedniów oraz Technikum nr 4 im. Inż. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Zespole Szkół Transportowo-Mechanicznych w Skarżysku -Kamiennej;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie doradcy zawodowego (D) -
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Koordynatora Doradztwa Zawodowego na obszarze starachowickim w ramach zadania „Efektywne i skuteczne doradztwo zawodowe”, stanowiącego element projektu pn. Świętokrzyska Edukacja Zawodowa, realizowanego na obszarze województwa świętokrzyskiego.
2. Celem działania Koordynatora Doradztwa Zawodowego jest stworzenie spójnego systemu doradztwa zawodowego w szkołach objętych wsparciem w ramach projektu, który ma służyć:
a) wspieraniu szkół w działaniach mających na celu optymalny rozwój edukacyjny i zawodowy uczniów;
b) inicjowaniu współpracy międzyszkolnej pomiędzy szkołami podstawowymi i ponadpodstawowymi;
c) wspieraniu uczennic/uczniów w odkrywaniu preferencji zawodowych i edukacyjnych;
d) przygotowywaniu uczennic/uczniów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia oraz opracowania indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej;
e) przygotowywaniu rodziców do efektywnego wspierania dzieci w podejmowaniu decyzji edukacyjnych i zawodowych;
f) inicjowaniu działań na rzecz włączania rodziców lub opiekunów prawnych do świadomego korzystania z doradztwa zawodowego w kształtowaniu aspiracji edukacyjnych i zawodowych dzieci;
g) poznawaniu środowiska pracy oraz potrzeb pracodawców poprzez wizyty w zakładach pracy oraz spotkania z pracodawcami;
h) promowaniu wśród uczniów Zintegrowanej Strategii Kwalifikacji oraz Zintegrowanego Systemu Umiejętności;
i) promowaniu zawodów przyszłości zgodnie ze Strategią Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego 2030 i trendami rozwojowymi w świecie zawodów;
j) przełamywaniu stereotypów płciowych w wyborze zawodu.
3. Część III - świadczenie usług Koordynatora Doradztwa Zawodowego na obszarze starachowickim obejmującym gminy: Bodzentyn, Brody, Mirzec, Pawłów, Starachowice, Wąchock oraz Niepubliczne Technikum im. Wojska Polskiego w Starachowicach Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie doradcy zawodowego (D)
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w odniesieniudo zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą iż:
1) w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną (1) usługę z zakresu doradztwa zawodowego w formie grupowej dla
min. 10 osób;
Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.
2) do realizacji zamówienia zapewnią jednego doradcę zawodowego posiadającego wykształcenie, kwalifikacje i
doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie merytorycznym, niezbędne do wykonania
zamówienia, który łącznie spełnia następujące wymagania:
a) posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne (I lub II stopnia) oraz
b) ukończył studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego oraz
c) posiada minimum trzyletnie doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego oraz
d) posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upłynął
termin składania ofert, co najmniej łącznie 60 godzin warsztatów/szkoleń/spotkań z zakresu doradztwa zawodowego z
osobami dorosłymi;
UWAGA:
1. Godzina rozumiana jest jako 45 minut przeprowadzonych warsztatów/szkoleń/spotkań.
2. Przydzielenie do realizacji przedmiotu zamówienia doradcy, który posiada dodatkowe doświadczenie, ponad wymagane
na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, będzie dodatkowo punktowane zgodnie z rozdziałem XVI ust.
3 pkt II.
3. Wykazany doradca musi być zaangażowany w realizację zamówienia.
2. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawca może
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
UWAGA:
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp będzie
dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek
łączący wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, zamawiający żąda dokumentu,
który określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający
żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
7. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady
spełnia/nie spełnia, na podstawie treści oświadczenia załączonego do oferty, wg wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek
nr 2 do SWZ oraz Dodatek nr 3 do SWZ, a także na podstawie Wykazu osób, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 1 pkt 7)
SWZ – wg wzoru określonego w Dodatku nr 6A do SWZ. Następnie zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od
dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, wyszczególnionych w rozdziale XIV
SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale XIII, tj.: wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – wg wzoru wskazanego w wezwaniu oraz SWZ (Dodatek nr 7 do SWZ) oraz załączenia dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o
którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składa się z wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SWZ.2. Do oferty należy dołączyć:
a) Wypełnione i podpisane Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania – wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SWZ.
b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru określonego
w Dodatku nr 3 do SWZ.
c) Wypełniony i podpisany Wykaz osób – wg wzoru określonego w Dodatku nr 6A do SWZ – w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowania oraz wg wzoru określonego w Dodatku nr 6B do SWZ w celu uzyskania punktów w
kryterium „Dodatkowe doświadczenie doradcy zawodowego”.
Uwaga!
1. Wypełnienie dokumentu Dodatek nr 6B do SWZ, dotyczący dodatkowego doświadczenia osoby, dotyczy tych
wykonawców, którzy w kryterium oceny ofert „Dodatkowe doświadczenie doradcy zawodowego” chcą uzyskać dodatkowe
punkty.
2. Wykaz osób (Dodatek nr 6B do SWZ), nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1. w zakresie podlegającym
ocenie w kryterium pozacenowym.
d) Wypełnione i podpisane Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg wzoru
określonego w Dodatku nr 4 do SWZ – w sytuacji, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
e) Wypełnione i podpisane Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – wg wzoru określonego w Dodatku nr 5 do
SWZ – w przypadku gdy, wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.
f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy), o którym mowa w rozdziale XIV
ust. 1 pkt 6).
g) Dokumenty, potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że wykonawca wskaże dane,
umożliwiające zamawiającemu uzyskanie tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
h) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również
spółki cywilnej) – pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
i) Pełnomocnictwa określającego jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj.
wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może
podlegać wykluczeniu
z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego
zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna lub zawodowa.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy występujący wspólnie załączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został szczegółowo określony w Projektowanychpostanowień umowy - Dodatku nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,207251,48ee3958af013f62091f472bfb553826.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(t.j. Dz.U.2024, poz. 507 ze zm.).