BZP: Rozbudowa systemu do RTG o niezbędne funkcjonalności wraz z nadzorem i wsparciem na 24 m-ce.
19.08.2025
2025/BZP 00380078/01
Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rozbudowa systemu do RTG o niezbędne funkcjonalności wraz z nadzorem i wsparciem na 24 m-ce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu do RTG o niezbędne funkcjonalności wraz z nadzorem i wsparciem na 24 m-ce.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef99ef0e-84c2-4c95-b856-3001a7e59df4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097935/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Rozbudowa systemu do RTG o niezbędne funkcjonalności wraz z nadzorem i wsparciem na 24 m-ce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11202463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
..............więcej w SWZ...........
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowani Oddziały Szpitalne Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu a o udzielenie zamówienia na:
Rozbudowa systemu do RTG o niezbędne funkcjonalności wraz z nadzorem i wsparciem na 24 m-ce. - Zp/32/TP/25 jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
2. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem e-mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 lub korespondencyjnie na adres Administratora
3.Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Rozbudowa systemu do RTG o niezbędne funkcjonalności wraz z nadzorem i wsparciem na 24 m-ce. - Zp/32/TP/25 na podstawie art. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1320). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit.c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.
4. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora, serwisanci lub Poczta Polska.
5. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą protokolarnie niszczone.
..............więcej w SWZ...........
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/32/TP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa systemu do RTG o niezbędne funkcjonalności wraz z nadzorem i wsparciem na 24 m-ce.
L.p. Klient diagnostyczny radiologiczny – 2 licencje
1. Dostęp do systemu chroniony hasłem.
Możliwość automatycznego wylogowania użytkownika po zadanym okresie nieaktywności.
Możliwość blokowania konta użytkownika po zdefiniowanej próbie nieudanych logowań. Możliwość określenia stopnia skomplikowania haseł użytkowników.
2. Możliwość wywołania okna/pola zmiany hasła użytkownika poprzez wybór opcji myszką lub za pomocą skrótu klawiaturowego.
3. Aplikacja automatycznie wykrywa ilość podłączonych monitorów i wybiera odpowiedni tryb wyświetlania na podstawie informacji zapisanych w profilu użytkownika, min: protokoły wyświetlania na poszczególnych monitorach.
Możliwość odłączenia dowolnego monitora z pracy z aplikacją na potrzeby np. wykorzystywania go przez system RIS.
4. System umożliwia skonfigurowanie wyświetlania na 4 podłączonych do komputera monitorach.
5. W przypadku podłączenia czterech monitorów system umożliwia podział na min. następujące obszary wyświetlania: 1-1-1-1; 1-3; 1-2-1; 3-1; 1-1-2; 2-2; 2-1-1; 4.
6. Wyszukiwanie badań co najmniej wg numeru ID badania, numeru ID pacjenta, nazwiska (imienia) pacjenta, daty wykonania, rodzaju badania, typu urządzenia, nazwy wykonanej procedury, daty wykonania opisu, statusu badania, oddziału zlecającego.
Możliwość tworzenia i zapisywania własnych filtrów na podstawie zadanych kryteriów.
Możliwość ustawienia stworzonego filtru jako domyślnie używany po zalogowaniu do systemu. (np. nie chcemy widzieć wszystkich badań, a te z ostatniego tygodnia).
7. Możliwość konfiguracji widoczności, kolejności oraz szerokości kolumn na liście badań oraz liście badań powiązanych dla każdego użytkownika.
Konfiguracja jest zapamiętana w systemie, więc zachowana przy ponownym logowaniu czy pracy na innej stacji.
8. Zakładki „Ulubione”, w których przechowywane są odnośniki do wybranych przez użytkownika badań.
Możliwość podziału zakładek na foldery i podfoldery.
Każdy użytkownik widzi zakładki swoje i udostępnione mu przez innych.
9. Zakładki „Przypadki”, w których przechowywane są odnośniki do wybranych obrazów.. Każdy użytkownik widzi swoje i udostępnione mu przez innych katalogi.
10. Moduł „Konsultacje” pozwalający na zapisywanie badań do wglądu dla wybranej grupy lekarzy zgodnie ze stworzonym harmonogramem, wraz z możliwością zapisu zadań do bezpośredniego dostępu oraz dodawaniem notatek dla danego pacjenta na temat diagnozy czy dalszego leczenia.
Możliwość dodawania do konsultacji zrzutów ekranowych ze wskazaniem na co grupa konsultujących ma zwrócić szczególną uwagę.
11. Po wybraniu badania na liście roboczej oprogramowanie sygnalizuje obecność innych badań wybranego pacjenta, wyświetla opis badania oraz miniatury obrazów badania.
12. „Widok historii” pacjenta dostępny z poziomu przeglądarki, gdzie mamy widoczne odpowiednio wszystkie lub ograniczone konfigurowalnymi warunkami (min. typ urządzenia, część ciała) badania tego samego pacjenta wraz z opisami i możliwością szybkiego wyświetlenia w przeglądarce DICOM bez konieczności powrotu na listę badań.
13. Automatyczną aktualizacja widoku listy z wykazem badań w wybranych przez użytkownika interwałach czasowych.
14. Możliwość dodawania znaczników badań pozwalających na późniejsze szybkie wyszukanie lub grupowanie.
Podział na indywidualne znaczniki użytkownika i znaczniki instytucji.
15. Możliwość stworzenia tablicy zadań widocznej z poziomu listy roboczej, która wykorzystuje kryteria wyszukiwania z listy badań i pokazuje ilość badań spełniających wybrane warunki. Ilość badań jest aktualizowana wraz ze zmianą ilości badań spełniających warunki, np. status badania z „Wykonane” na „Opisane”.
Tablica jest indywidualna dla każdego użytkownika.
16. Możliwość indywidualnej konfiguracji paska narzędzi listy roboczej oraz widocznych katalogów/opcji na liście.
17. Możliwość zachowania często wykorzystywanych katalogów na pasku szybkiego dostępu indywidualnym dla każdego użytkownika.
18. Katalog „Historia przeglądania” pozwalający na szybkie wyświetlenie ostatnio przeglądanych przez użytkownika badań (min. z ostatnich 7 dni).
19. Przeglądarka internetowa dostępna z programu PACS, która pozwala na dostęp do Internetu bez potrzeby wychodzenia z programu.
20. Możliwość indywidualnej konfiguracji menu kontekstowego dla listy roboczej oraz przeglądarki.
21. Szybkie podręczne menu pozwalające na otwarcie badań w wybrany sposób, m. in. połączenie serii, fuzja (dla modalności PT\CT) czy układ obrazu.
Opcje widoczne w menu są konfigurowalne.
22. Możliwość wydruku badania na drukarce lokalnej, sieciowej lub do PDF.
23. Możliwość wydruku badania na drukarce medycznej (klisz).
24. Możliwość definiowania indywidualnych pasków narzędziowych z dostępnych narzędzi do obróbki obrazu.
Graficzny edytor pasków. Przypisywanie różnych pasków narzędziowych do różnych rodzajów badań.
25. Graficzny edytor definiowania indywidualnych protokołów wyświetlania w zależności od m. in. liczby podłączonych monitorów, typu badania, AETitle źródła badania, nazwy badania.
Konfiguracja m.in. wybrania monitorów na którym mają być wyświetlane obrazy; podział obszaru m. in. 1x1,2x2,2x3,3x4,4x3; wybranego paska narzędziowego, wyświetlania poprzednich badań pacjenta, rozmieszczenia serii na ekranie (ustawienie umiejscowienia w zależności od numeru lub kolejności serii) i ustawień okna dla wybranej serii.
26. System umożliwia zapisanie indywidualnych ustawień wyświetlania dla każdego użytkownika centralnie, tak żeby były one dostępne na każdej stacji roboczej.
Indywidualne ustawienia zawierają co najmniej:
protokoły wyświetlania z podziałem na ilość podłączonych monitorów do stacji klienckiej, skróty klawiszowe, ustawienia konfiguracji listy roboczej, predefiniowane filtry wyszukiwania badań, ustawienia przeszukiwania listy badań.
Użytkownik logujący się z dowolnej maszyny otrzymuje ustawienia ze swojego profilu.
27. Wyświetlanie min. badań typu CR, DX, MG, USG, MR, CT, ECG, SC, OT, OP, NM i PET.
Wyświetlanie badań pochodzących z różnych urządzeń na tym samym monitorze.
28. Możliwość jednoczesnego wyświetlenia badan różnych pacjentów
29. Możliwość jednoczesnego wyświetlania badania otwartego bezpośrednio z płyty (bez importu do PACS) oraz pochodzącego z archiwum PACS.
30. Sortowanie obrazów w serii według znaczników DICOM min. wg numeru ID obrazu, pozycji warstwy, czasu akwizycji
31. Możliwość ręcznego ustalenia dowolnej kolejności obrazów w serii.
32. Możliwość otworzenia badania z wyświetleniem tylko obrazów „istotnych” – kluczowych.
33. Organizowanie przeglądania sekwencji obrazów, min:
- zmiana kolejności;
- tryb animacji (ustawianie prędkości, kierunku, początku i końca zapętlanie animacji);
- scalanie kilku serii w jedną grupę przewijanych obrazów)
34. System musi umożliwiać zapis (eksport) na lokalnym dysku obrazu z adnotacjami jako plik JPEG BMP, TIFF, DICOM, AVI. Przy zapisie plików wieloklatkowych do AVI – możliwość wyboru kodeka (w tym MPEG4).
35. System musi umożliwiać podział badania wieloklatkowego na pojedyncze obrazy.
36. Otwieranie badań EKG w z możliwością m. in. wyboru ilości widocznych kanałów, prędkości zapisu, powiększenia fragmentu wykresu, wydruk krzywej EKG oraz wykonywania pomiarów wzdłuż krzywej.
Wydruk EKG powinien być również możliwy z poziomu listy badań, bez konieczności otwierania badania.
37. Obróbka obrazów w zakresie podstawowym, m. in.:
- ustawienia okna;
- negatyw / pozytyw;
- blendowanie;
- obroty 90° i 180°, odbicia lustrzane;
- wyświetlanie w trybie skali 1:1
- funkcja ruchomej lupy z płynnym powiększaniem;
- ukrywanie danych pacjenta;
- płynne powiększanie całości obrazu;
- określenie zakresu działania modyfikacji obrazu – jeden obraz, cała seria;
- filtr wyostrzający i wygładzający.
38. Pomiary na obrazach w zakresie podstawowym, m. in.:
- Odległości po linii prostej;
- Odległość po krzywej;
- Histogram;
- Kalibracja geometryczna;
- Kąty między dwoma nieprzecinającymi się prostymi (kąt Cobba);
- Kąty między kolejnymi nieprzecinającymi się prostymi;
- Automatyczne kreślenie linii łączącej środki dwóch innych odcinków;
- Kąt między dwoma liniami łączącymi środki par innych odcinków;
- Kąt pomiędzy dwoma półprostymi o wspólnych początkach;
- Stosunek długości dwóch odcinków;
- Długość dwóch linii równoległych i odległość między nimi;
- Balans kręgosłupa;
- Kąt Cobba kręgosłupa (pomiar skoliozy);
- Wskaźnik sercowo-płucny – dwie metody;
- Wskaźnik rozbieżności długości kończyn dolnych;
- Kąt panewkowy;
- Pomiar objętości obszaru na podstawie obrazów 2D z wyborem algorytmu eliptycznego, sferycznego i Lamberta;
- Wyznaczanie linii centralnej;
- Wartość piksela znajdującego się pod kursorem myszy (w przypadku badan TK – wartość HU, dla fuzji CT\PT wartość SUV);
- Pomiary statystyczne na wybranym ROI (region zainteresowania) w kształcie elipsy, wielokąta lub dowolnego kształtu z wyznaczeniem wartości minimalnej, maksymalnej średniej i odchylenia standardowego oraz prezentacją histogramu zaznaczonego obszaru.
39. Nanoszenie i usuwanie adnotacji na obrazach:
- Tekst dowolny;
- Tekst predefiniowany przez użytkownika;
- Linie proste;
- Strzałki z podpisem;
- Notatka dodawana do wybranego miejsca obrazu, z wyświetleniem tylko tytułu tej notatki, z możliwością otworzenia pełnego tekstu;
- Prostokąty;
- Wielokąty regularne;
- Okręgi;
- Przesłony;
- Edycja (przesuwanie i zmiany zawartości / kształtów);
- Szybkie ukrywanie i przywracanie;
- Szybkie usuwanie wybranych oraz wszystkich adnotacji;
- Etykietowanie kręgów.
..............więcej w SWZ...........
4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena - C:
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie
Łączna punktacja oferty (S) zostanie obliczona w następujący sposób:
S=1+2+3
gdzie:
S- ilość punktów oferty ocenianej
1 - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium Ceny
2 - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium : Czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu korekt dotyczących błędu krytycznego
3 - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium : Czas reakcji na zdarzenie krytyczne
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu korekt dotyczących błędu krytycznego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zdarzenie krytyczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
• Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności rozbudowy systemu do RTG o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda.
• W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób posiadających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, i wykaże odpowiednie certyfikaty oraz zakres doświadczenia poszczególnych osób w skład którego wchodzą co najmniej: dwie osoby posiadające minimum 12 miesięczne doświadczenie w administrowaniu, obsłudze i serwisowaniu systemu RIS i PACS
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty, do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.:
1. posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia usług w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu usług (stanowi załącznik nr 8 do SWZ) wykonanych w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj.: posiadają co najmniej dwie usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności rozbudowy systemu do RTG o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda.
- na podstawie wykazu osób (Załącznik nr 9 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, tj: w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób posiadających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, i wykaże odpowiednie certyfikaty oraz zakres doświadczenia poszczególnych osób w skład którego wchodzą co najmniej: dwie osoby posiadające minimum 12 miesięczne doświadczenie w w administrowaniu, obsłudze i serwisowaniu systemu RIS i PACS
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1-2 ustawy Pzp zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1120246
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-27 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta musi zawierać:1. Wypełniony wzór oferty załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.
5. Tabela podwykonawcy – stanowi załącznik nr 7 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy