BZP: ,,Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026’’
19.08.2025
2025/BZP 00380602/01
GMINA LIPKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2025/2026’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPKA
1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791371
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kościuszki 28
1.4.2.) Miejscowość: Lipka
1.4.3.) Kod pocztowy: 77-420
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipka.pnet.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalipka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380602
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00376007
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena brutto 1 biletu miesięcznego – waga kryterium 60%,
Kryterium 2: Czas podstawienia autobusu zastępczego – waga kryterium 20%,
Kryterium 3: Termin płatności faktury – waga kryterium 20%.
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach powyższych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena brutto 1 biletu miesięcznego” (C) – oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛/𝐶bad)∗60 𝑝𝑘𝑡
gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto 1 biletu miesięcznego,
Cmin – najniższa ofertowa cena brutto za 1 bilet miesięczny (zł) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cbad – cena brutto za 1 bilet miesięczny (zł) badanej oferty.
2) Kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego” (AZ) – oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
➢ do 60 minut – Wykonawca otrzyma 20 pkt,
➢ od 61 minut do 90 minut – Wykonawca otrzyma 10 pkt,
➢ powyżej 91 minut – Wykonawca otrzyma 0 pkt.
UWAGA: W przypadku braku podania w ofercie czasu podstawienia pojazdu zastępczego Zamawiający uzna, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
3) Kryterium „Termin płatności faktury” (TP) – oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Ocena punktowa dokonana zgodnie z formułą:
➢ termin płatności za wykonaną usługę co najmniej 14 dni – Wykonawca otrzyma 20 pkt;
➢ termin płatności za wykonaną usługę od 7 do 13 dni – Wykonawca otrzyma 10 pkt;
➢ termin płatności za wykonaną usługę krócej niż 7 dni – Wykonawca otrzyma 0 pkt.
UWAGA: W przypadku braku podania w ofercie terminu płatności faktury Zamawiający uzna, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
4. Całkowita liczba punktów, jaka otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P= C+AZ+TP
gdzie:
P – całkowita suma punktów badanej oferty,
C – ilość punktów oferty badanej w kryterium „cena brutto 1 biletu miesięcznego”,
AZ – ilość punktów oferty badanej w kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego”,
TP – ilość punktów oferty badanej w kryterium „termin płatności faktury”.
Po zmianie:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena ofertowa brutto– waga kryterium 60%,
Kryterium 2: Czas podstawienia autobusu zastępczego – waga kryterium 40%,
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach powyższych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium „Cena brutto oferty” (C) – oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛/𝐶bad)∗60 𝑝𝑘𝑡
gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto,
Cmin – najniższa ofertowa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cbad – cena brutto badanej oferty.
2) Kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego” (AZ) – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
➢ do 60 minut – Wykonawca otrzyma 40 pkt,
➢ od 61 minut do 90 minut – Wykonawca otrzyma 20 pkt,
➢ powyżej 91 minut – Wykonawca otrzyma 0 pkt.
UWAGA: W przypadku braku podania w ofercie czasu podstawienia pojazdu zastępczego Zamawiający uzna, że treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
4. Całkowita liczba punktów, jaka otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
P= C+AZ
gdzie:
P – całkowita suma punktów badanej oferty,
C – ilość punktów oferty badanej w kryterium „cena brutto oferty”,
AZ – ilość punktów oferty badanej w kryterium „czas podstawienia autobusu zastępczego”,
5. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Złotowie, odwozu po zajęciach wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów.
2. Zamówienie obejmuje następujące usługi przewozowe:
1) 1) Przewóz 1 ucznia do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Złotowie i odwóz z Ośrodka we wszystkie dni zajęć szkolnych, z następującej miejscowości:
a) Łąkie – 1 uczeń.
2) Przewóz 3 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu i odwóz z Ośrodka we wszystkie dni zajęć szkolnych, z następującej miejscowości:
b) Lipka- 1 uczeń,
c) Mały Buczek – 1 uczeń,
Łąkie- 1 uczeń
3. Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2025/2026
z wyłączeniem, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem nieprzewidzianych sytuacji. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej SWZ.
5. Przewożeni uczniowie niepełnosprawni zostają odbierani i odwożeni pod adres zamieszkania podany przez opiekuna.
6. Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym.
7. Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winne gwarantować bezpieczeństwo przewożonym uczniom zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie jesienno-zimowym, ubezpieczenie w zakresie OC, NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu przez cały okres realizacji zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Złotowie, odwozu po zajęciach wrazz zapewnieni em opieki podczas przewozów.
2. Zamówienie obejmuje następujące usługi przewozowe:
1) 1) Przewóz 1 ucznia do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Złotowie i odwóz z Ośrodka we wszystkie dni zajęć szkolnych, z następującej miejscowości:
a) Łąkie – 1 uczeń.
2) Przewóz 3 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jastrowiu i odwóz z Ośrodka we wszystkie dni zajęć szkolnych, z następującej miejscowości:
b) Lipka- 1 uczeń,
c) Mały Buczek – 1 uczeń,
Łąkie- 1 uczeń
3. Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2025/2026
z wyłączeniem, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem nieprzewidzianych sytuacji. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w niniejszej SWZ.
5. Przewożeni uczniowie niepełnosprawni zostają odbierani i odwożeni pod adres zamieszkania podany przez opiekuna.
6. Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym.
7. Pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winne gwarantować bezpieczeństwo przewożonym uczniom zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie jesienno-zimowym, ubezpieczenie w zakresie OC, NW, aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu przez cały okres realizacji zamówienia.