BZP: Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
19.08.2025
2025/BZP 00381622/01
Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511315745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 8
1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@szpital-biskupiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-biskupiec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Mentor SA
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 956-00-03-240
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Armii Krajowej 8
1.11.4.) Miejscowość: Biskupiec
1.11.5.) Kod pocztowy: 11-300
1.11.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mentor@mentor.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.mentor.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85198cf5-8bc7-427d-91b8-bbf6320f1249
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059886/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ubezpieczenie mienia, OC i komunikacyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,207409,e40222555b473f56838d935c8a34c4dd.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
2. Pełnomocnik Zamawiającego informuje o poufnym charakterze części dokumentacji (dokumentacja poufna). Wykonawca może uzyskać dostęp do dokumentacji poufnej poprzez złożenie wniosku (Załącznik nr 6 do SWZ)3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,207409,e40222555b473f56838d935c8a34c4dd.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Pełnomocnikiem Zamawiającego, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy przetargowej https://mentor.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej. Do połączenia, w ramach Platformy przetargowej, używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy
pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających nazadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Pełnomocnikiem Zamawiającego w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy przetargowej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca• obsługa przez
przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500
KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24
lub nowszy Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej
Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.•
Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy
Safe Technologies S.A. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych image/bmp, image/xwindowsbmp,application/msword,
application/drafting, image/gif,application/xcompressed, application/x-gzip,multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex,application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint,
application/postscript,application/rtf,application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite,
application/excel,application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml,application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/xmsvideo, audio/x-ms wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet,
application/acad,application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/xdwg, application/xautocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYYMMDD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty,
dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie pozłożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie przetargowej, czas
przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego Przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy im. Jana Mikulicza w Biskupcu ul. Armii Krajowej 8, 11-300 Biskupiec NIP: 739-29-55-819.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem: adm@szpital-biskupiec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem na „Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza
w Biskupcu”.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 pzp i osoby lub podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych w związku z prowadzeniem postępowania o zamówienia publiczne.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/12/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza
w Biskupcu”.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe:
3.1. 66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),
3.2. 66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),
3.3. 66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),
3.4. 66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),
3.5. 66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
CZĘŚĆ I : Ubezpieczenie mienia
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
CZĘŚĆ II: Ubezpieczenia OC
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej,
c) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
CZĘŚĆ III : Ubezpieczenia komunikacyjne
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.),
b) Ubezpieczenie auto casco (AC),
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
d) Ubezpieczenia assistance (ASS).
5. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 pzp w wysokości do 10% wartości zamówienia w zakresie części I i III. Zamówienie polegające na powtórzenie tych samych usług będą udzielane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe opisane w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia-cześć poufna.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia sumy gwarancyjnej w dobrowolnym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej, o dodatkowe 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia do łącznego poziomu 1 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w sytuacji, gdy będzie dysponował wystarczającymi środkami w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie zostanie wznowione na dotychczasowych warunkach na kolejne 12 miesięcy, jeżeli żadna ze stron nie złoży oświadczenia o niewyrażeniu zgody na wznowienie najpóźniej na 4 miesiące przed upływem terminu wykonania zamówienia, wskazanego w ust.1.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 pzp w wysokości do 10% wartości zamówienia w zakresie części I i III. Zamówienie polegające na powtórzenie tych samych usług będą udzielane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe opisane w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia-cześć poufna.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium wyboru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza
w Biskupcu”.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe:
3.1. 66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),
3.2. 66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),
3.3. 66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),
3.4. 66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),
3.5. 66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
CZĘŚĆ I : Ubezpieczenie mienia
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
CZĘŚĆ II: Ubezpieczenia OC
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej,
c) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
CZĘŚĆ III : Ubezpieczenia komunikacyjne
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.),
b) Ubezpieczenie auto casco (AC),
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
d) Ubezpieczenia assistance (ASS).
5. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 pzp w wysokości do 10% wartości zamówienia w zakresie części I i III. Zamówienie polegające na powtórzenie tych samych usług będą udzielane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe opisane w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia-cześć poufna.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia sumy gwarancyjnej w dobrowolnym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej, o dodatkowe 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia do łącznego poziomu 1 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w sytuacji, gdy będzie dysponował wystarczającymi środkami w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia sumy gwarancyjnej w dobrowolnym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej, o dodatkowe 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia do łącznego poziomu 1 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w sytuacji, gdy będzie dysponował wystarczającymi środkami w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie zostanie wznowione na dotychczasowych warunkach na kolejne 12 miesięcy, jeżeli żadna ze stron nie złoży oświadczenia o niewyrażeniu zgody na wznowienie najpóźniej na 4 miesiące przed upływem terminu wykonania zamówienia, wskazanego w ust.1.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w ustawie i w SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów w oparciu o podane kryterium wyboru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena prawa opcji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ubezpieczenie Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza
w Biskupcu”.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe:
3.1. 66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty),
3.2. 66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej),
3.3. 66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych),
3.4. 66516100-1 (usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej),
3.5. 66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
CZĘŚĆ I : Ubezpieczenie mienia
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
CZĘŚĆ II: Ubezpieczenia OC
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej,
c) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
CZĘŚĆ III : Ubezpieczenia komunikacyjne
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.),
b) Ubezpieczenie auto casco (AC),
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
d) Ubezpieczenia assistance (ASS).
5. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – część poufna.
6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7 pzp w wysokości do 10% wartości zamówienia w zakresie części I i III. Zamówienie polegające na powtórzenie tych samych usług będą udzielane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe opisane w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia-cześć poufna.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia sumy gwarancyjnej w dobrowolnym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej, o dodatkowe 500 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia do łącznego poziomu 1 000 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w sytuacji, gdy będzie dysponował wystarczającymi środkami w terminie 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków