BZP: Przeprowadzenie i organizacja Usługi wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w ramach projektu „CUS w Gminie Wojcieszków”
20.08.2025
2025/BZP 00383127/01
CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W WOJCIESZKOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie i organizacja
Usługi wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w ramach projektu
„CUS w Gminie Wojcieszków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W WOJCIESZKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005184631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 44
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257554334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@wojcieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cus.wojcieszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie i organizacja
Usługi wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w ramach projektu
„CUS w Gminie Wojcieszków”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8da1399-07c5-4d6f-b1e8-46b42e67020b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00380924/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi wsparcia dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„CUS w Gminie Wojcieszków” projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8da1399-07c5-4d6f-b1e8-46b42e67020b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl . 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest
bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na
Platformie e Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-eaaa2641-6035-47fc-bbe0-bd9a8583415b
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w
formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujący formaty przesłanych danych: pdf.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na
konto wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ” w pierwszym polu
(„Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”). Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub
składane wraz z ofertą.
W związku z tym, że zamawiający udostępnia wykonawcom własny „Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ (tj. nie za
pośrednictwem interaktywnego Formularza ofertowego , który umożliwia Platforma e-Zamówienia), podczas czynności składania
oferty może pojawić się komunikat o następującej treści: „Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego
formularza do tego etapu postepowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem
interaktywnym wygenerowanym na Platformie.”
W takim przypadku należy wybrać opcję „Tak, chce kontynuować”.
Oferta zostanie złożona z wykorzystaniem tego formularza ofertowego.
Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis Formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym
również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć
w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą
być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego
zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób, których dane wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiającego: Małgorzata Potręć, e.mail: inspektor@cbi24.pl ;
3) Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy oraz czas archiwizacji zgodnie z obowiązującym prawem.
6) Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO.
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku wykonawca może zostać zobowiązany do
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych
osobowych Wykonawcy przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.252.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Poradnictwo psychologiczne
Zakres:
Świadczenie indywidualnych konsultacji i poradnictwa psychologicznego dla dorosłych osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów.
• Liczba godzin: 250 h
• Forma: indywidualne spotkania
• Cel: poprawa zdrowia psychicznego, wsparcie w radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami i stresem
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.03.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80%;
2) Aspekty społeczne – waga kryterium 20%.
2. Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):
C = (Cn / Cb) x 80%
gdzie:
C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena
Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej
3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):
Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną
wykluczeniem społecznym:
a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
i służbach zatrudnienia,
b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:
– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub
– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,
c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w
ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia
zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej
(na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak
i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem
umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z
grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego
i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.
4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia usprawniające ruchowo
Zakres:
Prowadzenie zajęć ruchowych, ćwiczeń fizycznych i rehabilitacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami.
• Liczba godzin: 320 h
• Cel: poprawa sprawności ruchowej, wspieranie samodzielności uczestników
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.03.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80%;
2) Aspekty społeczne – waga kryterium 20%.
2. Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):
C = (Cn / Cb) x 80%
gdzie:
C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena
Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej
3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):
Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną
wykluczeniem społecznym:
a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
i służbach zatrudnienia,
b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:
– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub
– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,
c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w
ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia
zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej
(na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak
i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem
umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z
grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego
i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.
4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty edukacyjno-terapeutyczne (plastyczno-manualne)
Zakres:
Prowadzenie warsztatów artystycznych z elementami terapii zajęciowej dla osób z niepełnosprawnościami.
• Liczba grup: 3
• Liczba uczestników: średnio 10 os. w grupie
• Łączna liczba godzin: 216 h (3 grupy × 4 h × 18 dni)
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.03.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80%;
2) Aspekty społeczne – waga kryterium 20%.
2. Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):
C = (Cn / Cb) x 80%
gdzie:
C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena
Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej
3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):
Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną
wykluczeniem społecznym:
a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
i służbach zatrudnienia,
b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:
– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub
– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,
c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w
ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia
zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej
(na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak
i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem
umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z
grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego
i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.
4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością
Zakres:
Świadczenie usług przez co najmniej 2 asystentów osobistych na rzecz minimum 4 osób z niepełnosprawnością, obejmujących:
• wsparcie w czynnościach samoobsługowych (higiena, gospodarstwo domowe),
• towarzyszenie w przemieszczaniu się,
• wspieranie w aktywnościach społecznych i komunikacji.
• Łączna liczba godzin: 1600 h
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.03.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80%;
2) Aspekty społeczne – waga kryterium 20%.
2. Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):
C = (Cn / Cb) x 80%
gdzie:
C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena
Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej
3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):
Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną
wykluczeniem społecznym:
a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
i służbach zatrudnienia,
b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:
– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub
– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,
c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w
ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia
zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej
(na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak
i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem
umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z
grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego
i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.
4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Trening umiejętności społecznych
Zakres:
Organizacja warsztatów rozwijających kompetencje społeczne dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów.
• Liczba grup: 3
• Liczba uczestników: średnio 10 os. w grupie
• Łączna liczba godzin: 144 h (3 grupy × 4 h × 12 dni)
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.03.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80%;
2) Aspekty społeczne – waga kryterium 20%.
2. Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):
C = (Cn / Cb) x 80%
gdzie:
C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena
Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej
3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):
Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną
wykluczeniem społecznym:
a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
i służbach zatrudnienia,
b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:
– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub
– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,
c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w
ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia
zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej
(na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak
i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem
umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z
grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego
i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.
4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupy animacyjne
Zakres:
Prowadzenie zajęć animacyjnych sprzyjających integracji, budowaniu zaufania i wiary we własne siły.
• Liczba grup: 3
• Liczba uczestników: średnio 10 os. w grupie
• Łączna liczba godzin: 288 h (3 grupy × 4 h × 24 dni)
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.03.2027 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80%;
2) Aspekty społeczne – waga kryterium 20%.
2. Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):
C = (Cn / Cb) x 80%
gdzie:
C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena
Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej
3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):
Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną
wykluczeniem społecznym:
a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
i służbach zatrudnienia,
b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:
– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub
– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,
c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w
ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia
zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej
(na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak
i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem
umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z
grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego
i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.
4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi transportowe
Zakres:
Organizacja transportu dla osób z niepełnosprawnością w celu umożliwienia im udziału w zajęciach.
• Okres realizacji: 24 miesiące
• Zakres: zapewnienie transportu i zakup paliwa
• Cel: eliminacja barier w dostępie do usług wsparcia
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 80%;
2) Aspekty społeczne – waga kryterium 20%.
2. Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):
C = (Cn / Cb) x 80%
gdzie:
C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena
Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena brutto oferty badanej
3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):
Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną
wykluczeniem społecznym:
a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy
i służbach zatrudnienia,
b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r.
o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:
– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub
– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,
c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w
ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia
zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej
(na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak
i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem
umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z
grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego
i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.
4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
7. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że:
a) w zakresie części 1 – Poradnictwo psychologiczne – dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie psychologii;
• co najmniej 2 lata doświadczenia w udzielaniu poradnictwa psychologicznego dorosłym osobom z niepełnosprawnościami i ich opiekunom.
b) w zakresie części 2 – Zajęcia usprawniające ruchowo – dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie fizjoterapii, rehabilitacji lub wychowania fizycznego;
• co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć ruchowych lub rehabilitacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami.
c) w zakresie części 3 – Warsztaty edukacyjno-terapeutyczne (plastyczno-manualne) – dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie terapii zajęciowej, pedagogiki lub sztuk plastycznych;
• co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu warsztatów edukacyjno-terapeutycznych lub zajęć plastycznych dla osób z niepełnosprawnościami.
d) w zakresie części 4 – Usługa asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością – dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:
• osoby posiadające dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej lub
• osoby z wykształceniem przynajmniej średnim posiadające, co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym.
e) w zakresie części 5 – Trening umiejętności społecznych – dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie pedagogiki specjalnej, psychologii lub pracy socjalnej;
• co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu warsztatów rozwoju kompetencji społecznych dla osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunów.
f) w zakresie części 6 – Grupy animacyjne – dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:
• wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie animacji kultury, pedagogiki lub pracy socjalnej;
• co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć animacyjnych sprzyjających integracji i rozwojowi kompetencji społecznych.
g) w zakresie części 7 – Usługi transportowe – dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:
• zapewnienie kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia pojazdu (np. kat. B, C w zależności od rodzaju pojazdu);
• co najmniej 2 lata doświadczenia w przewozie osób wymagających wsparcia, w tym osób z niepełnosprawnościami;
• znajomość zasad bezpieczeństwa w transporcie osób niepełnosprawnych;
• możliwość korzystania z pojazdu niebędącego własnością Wykonawcy (np. wynajętego lub użyczonego) w celu realizacji zamówienia, w tym pokrycie kosztów paliwa.
3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.
4. Zamawiający, na każdym etapie postępowania, może uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do
oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wezwie wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione (w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia), do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na
dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego obejmują:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w
zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający
od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne