BZP: 2232/5/TP/25 - REMONT POMIESZCZEŃ ŁAŹNI W PAWILONACH ZAKWATEROWANIA OSADZONYCH W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
20.08.2025
2025/BZP 00383477/01
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
2232/5/TP/25 - REMONT POMIESZCZEŃ ŁAŹNI W PAWILONACH ZAKWATEROWANIA OSADZONYCH W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2232/5/TP/25 - REMONT POMIESZCZEŃ ŁAŹNI W PAWILONACH ZAKWATEROWANIA OSADZONYCH W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0146e12c-10a3-4b61-9268-4b997be9340a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098201/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń łaźni w pawilonach zakwaterowania osadzonych w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ROZDZIAŁ X. SWZ - INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA
ŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
ROZDZIAŁ XI. SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXVI. SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:
1) Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Rzeszowie
2) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail iod@rzeszow@sw.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne na REMONT POMIESZCZEŃ ŁAŹNI W PAWILONACH ZAKWATEROWANIA OSADZONYCH W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE przeprowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Ustawy.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232/5/TP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ROZDZIAŁ IV. SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych CPV 45216113-9
Roboty budowlane CPV 45000000-7
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń łaźni w pawilonach zakwaterowania osadzonych w Zakładzie Karnym w Rzeszowie na terenie działki nr ewid. 270/13 obr. 220, położonej przy ul. Załęskiej w Rzeszowie woj. podkarpackie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 11 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Dokumentacja projektowa znajduje się pod niżej podanym linkiem:
https://we.tl/t-39OkDXzxRd - link ten będzie aktualizowany i podany na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia uwzględni wymagania zawarte w powyższych dokumentach.
7. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne” Zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie
na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).
8. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, lecz bez wykonania których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania.
9. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres: 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego, a na urządzenia i materiały wykorzystane przy realizacji robót, zgodnie z okresem gwarancji producenta od dnia odbioru końcowego.
10. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a nowo zamontowane urządzenia powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
oraz powinny być nowe i pozbawione wad.
11. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania dokumentu potwierdzającego, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż cena całkowita podana w ofercie.
12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu jednostki, w celu ustalenia podstawowych zasad prowadzenia robót i poruszania się po terenie jednostki z uwzględnieniem procedur i przepisów organizacyjnych i ochronnych, obowiązujących na terenie Zakładu Karnego w Rzeszowie.
13. Każdorazowo przy wejściu na teren i wyjściu z terenu Zakładu Karnego w Rzeszowie pracownicy Wykonawcy będą poddawani kontroli rzeczy, odzieży, pojazdów i narzędzi zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów
z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby więziennej podczas wykonywania czynności służbowych.
14. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do poddania się kontroli zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2023 r. poz.1683 z późn. zm.).
15. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia wykaz wszystkich narzędzi, które będą używane w czasie realizacji zadania, które powinny być ewidencjonowane i odpowiednio zabezpieczone na terenie budowy.
16. Wykonawca winien uwzględnić, że prace prowadzone będą na terenie czynnej jednostki penitencjarnej, w którego obrębie poruszają się zarówno osadzeni jak i funkcjonariusze i pracownicy realizujący swoje obowiązki służbowe.
17. Zaleca się aby prace były wykonywane w dni robocze w godzinach 7.00- 18.00. Wykonywanie prac w terminach innych niż wskazane wymaga każdorazowo wyrażenia zgody Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XVI. SWZ - OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższej ceny (brutto) – Waga 100%.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową.
CENA
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert × 100 pkt × Waga kryterium 100%
Cena oferty badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ), na podstawie kalkulacji sporządzonej w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ROZDZIAŁ VII. SWZ - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W zakresie sytuacji ekonomicznej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
W zakresie sytuacji finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W zakresie zdolności technicznej Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych na co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie budynku o wartości tych robót na kwotę co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zaleca się z skorzystanie z Załącznika nr 7 do SWZ. W zakresie zdolności zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ROZDZIAŁ IX. SWZ - WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH
7. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz.U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Zaleca się z skorzystanie z Załącznika nr 5 do SWZ.
b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy,
Zaleca się z skorzystanie z Załącznika nr 6 do SWZ.
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ IX. SWZ - WYKAZ PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
2) spełnianie warunków udziału w postepowaniu:
a) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH na co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie lub przebudowie budynku o wartości tych robót na kwotę co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, wykonaną nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zaleca się z skorzystanie z Załącznika nr 7 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta Wykonawcy, w dniu jej składania, musi zawierać:1) Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
1) Oświadczenie o którym mowa w art. w art. 125 ust. 1 Ustawy potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień składania ofert, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 2 do SWZ.
2) JEŻELI DOTYCZY: w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. w art. 125 ust. 1 Ustawy,
także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Zaleca się z skorzystanie z Załącznika nr 2 do SWZ.
3) JEŻELI DOTYCZY: w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 2 do SWZ.
4) JEŻELI DOTYCZY: zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach
lub sytuacji innych podmiotów. Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 3 do SWZ.
5) JEŻELI DOTYCZY: oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 Ustawy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi/dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 4 do SWZ.
6) Protokół z odbycia wizji lokalnej.
7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których pełnomocnik jest umocowany. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). Zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana
za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
a) przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowę konsorcjum), jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) przedłożyć Zamawiającemu dokument potwierdzający, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż cena całkowita podana w ofercie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.§ 19 UMOWY - ZALICZKI
Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości do 75% wartości wynagrodzenia, o którym mowa § 6 pkt 2 Umowy, na podstawie art. 443 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Wartość zaliczek udzielonych w danym roku budżetowym nie może przekroczyć limitu zadania określonego w Planie finansowym.
3. Sporządzony przez Wykonawcę w czasie obowiązywania Umowy, nie później niż miesiąc przed terminem wykonania Umowy, i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rozliczenia zaliczki stanowi podstawę
do udzielenia i ustalenia wysokości należnej zaliczki.
4. Warunkiem udzielenia zaliczki jest wystąpienie przez Wykonawcę do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o udzielenie zaliczki wraz z zatwierdzonym harmonogramem, o którym mowa w § 19 ust. 3 Umowy, na poczet wykonania przedmiotu umowy wskazującego:
1) wartość planowanej zaliczki;
2) zakres części lub całości robót wyszczególniony w harmonogramie rzeczowo-finansowym;
3) termin i sposób rozliczenia;
4) formę zabezpieczenia;
5) numer rachunku bankowego, na który Zamawiający dokona przelewu zaliczki.
Zamawiający udzieli zaliczki na realizację przedmiotu umowy na kompletny wniosek Wykonawcy złożony wraz ze 100% zabezpieczeniem z tytułu wypłaconej zaliczki z terminem ważności 30 dni kalendarzowych dłuższym
od planowanego terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub kilku następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz.U. z 2018 r., poz. 2017 z późn. zm.). Oryginały dokumentów potwierdzających zabezpieczenie zaliczki Wykonawca składa w sekretariacie Zamawiającego.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ROZDZIAŁ XVIII. SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY1. Postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Załączniku nr 10 do SWZ.
2. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.
3. Projekt umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
4. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-04 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-04 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-04
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ROZDZIAŁ XXII. SWZ - INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ LUB SPRAWDZENIA PRZEZ NIEGO DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 131 UST. 2 USTAWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ ALBO WYMAGA ZŁOŻENIA OFERTY PO ODBYCIU WIZJI LOKALNEJ LUB SPRAWDZENIU TYCH DOKUMENTÓW.1. Zamawiający przewiduje obligatoryjny obowiązek odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej celem zapoznania
ze stanem faktycznym terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej w dniach od 21.08.2025 r. do 03.09.2025 r.
3. Warunkiem odbycia wizji lokalnej jest uprzednie złożenie do Dyrektora Zakładu Karnego w Rzeszowie pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji lokalnej. Zaleca się z skorzystanie z Załącznika nr 8
do SWZ.
4. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5. Zamawiający na protokole z przeprowadzenia wizji lokalnej potwierdzi Wykonawcy jej odbycie.