BZP: Remont pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach
20.08.2025
2025/BZP 00383685/01
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZEPICACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZEPICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150647969
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. CZĘSTOCHOWSKA 13
1.4.2.) Miejscowość: Krzepice
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-160
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.7.) Numer telefonu: 517 947 406
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: krzepice@naszops.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzepice.naszops.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383685
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00369700
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont zespołu pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach. Ogólny zakres
remontu przedstawia się następująco:
1) demontaż instalacji teletechnicznych, obudów z płyt g-k,
2) wymiana istniejących posadzek na nowe (skucie istniejących płytek, wykonanie wylewki samopoziomującej oraz ułożenie
nowych płytek gresowych),
3) oczyszczenie ścian i sutów wskazanych pomieszczeń w części piwnicznej oraz ich malowanie,
4) oczyszczenie ścian wskazanych pomieszczeń parteru oraz ich malowanie,
5) wyłożenie płytkami ceramicznymi pomieszczenia toalety oraz częściowo pomieszczenia aneksu kuchennego,
6) wykonanie nowych sutów podwieszanych (systemowych 60x60 cm),
7) wykonanie nowych ścian działowych na parterze i w piwnicy,
8) wykonanie przesklepień trzech otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych 2 x HEB 140
(zespawane i skręcone ze sobą),
9) wymiana stolarki drzwiowej na nową,
10) remont instalacji elektrycznej (wymiana na nową),
11) przełożenie jednej jednostki wewnętrznej klimatyzacji oraz rozbudowa o jedną dodatkową jednostkę w pomieszczeniu
0.5.,
12) montaż klimatyzacji dla serwerowni,
13) dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia toalety,
14) dostawa zlewu do pomieszczenia socjalnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót budowlanych, zwana dalej: „STWiOR”. Jest ona załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na
stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont zespołu pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Krzepicach. Ogólny zakres
remontu przedstawia się następująco:
1) demontaż instalacji teletechnicznych, obudów z płyt g-k,
2) wymiana istniejących posadzek na nowe (skucie istniejących płytek, wykonanie wylewki samopoziomującej oraz ułożenie
nowych płytek gresowych),
3) oczyszczenie ścian i sufitów wskazanych pomieszczeń w części piwnicznej oraz ich malowanie,
4) oczyszczenie ścian wskazanych pomieszczeń parteru oraz ich malowanie,
5) wyłożenie płytkami ceramicznymi pomieszczenia toalety oraz częściowo pomieszczenia aneksu kuchennego,
6) wykonanie nowych sufitów podwieszanych (systemowych 60x60 cm),
7) wykonanie nowych ścian działowych na parterze i w piwnicy,
8) wykonanie przesklepień trzech otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych 2 x HEB 140
(zespawane i skręcone ze sobą),
9) wymiana stolarki drzwiowej na nową,
10) remont instalacji elektrycznej (wymiana na nową),
11) przełożenie jednej jednostki wewnętrznej klimatyzacji oraz rozbudowa o jedną dodatkową jednostkę w pomieszczeniu
0.5.,
12) montaż klimatyzacji dla serwerowni,
13) dostawa i montaż wyposażenia pomieszczenia toalety,
14) dostawa zlewu do pomieszczenia socjalnego,
15) wykonanie tynków na ścianach wyrównujących strukturę istniejącej tapety natryskowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót budowlanych, zwana dalej: „STWiOR”. Jest ona załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na
stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-28 09:00
Po zmianie:
2025-08-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-28 09:30
Po zmianie:
2025-08-29 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-26
Po zmianie:
2025-09-27