BZP: Cyberbezpieczna Gmina Alwernia
20.08.2025
2025/BZP 00383733/01
Gmina Alwernia
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Cyberbezpieczna Gmina Alwernia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Alwernia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gęsikowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Alwernia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-566
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@alwernia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.alwernia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczna Gmina Alwernia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1efccef-080f-45ae-b108-f2980d7caedf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039248/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Cyberbezpieczna Gmina Alwernia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 - 2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantow y w ramach P rojektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02 - CS.01 - 001/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1efccef-080f-45ae-b108-f2980d7caedf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d1efccef-080f-45ae-b108-f2980d7caedf
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Cyberbezpieczna Gmina Alwernia”, Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl włączając w to proces składania ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Alwernia, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia. Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 12 283 11 15, lub pod adresem e-mail: urzad@alwernia.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gmina Alwernia, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia lub za pomocą poczty elektronicznej: iod@alwernia.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w ramach Projektu Grantowego pn. „Cyberbezpieczna Gmina Alwernia” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, bez prowadzenia negocjacji, dla wartości poniżej progu unijnego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.2.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 671459,13 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 517023,53 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa przeprowadzenia audytu końcowego z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wraz z przeprowadzeniem testów penetracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.)
4.2.5.) Wartość części: 4774,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
48820000-2 - Serwery
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 POSTĘPOWANIA:
usługa opracowania i wdrożenia dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.)
usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z przeprowadzeniem testów socjotechnicznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Alwerni.
4.2.5.) Wartość części: 22097,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
79212000-3 - Usługi audytu
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
48821000-9 - Serwery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48820000-2 - Serwery
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 POSTĘPOWANIA:
-dostawa serwerów wraz z licencjami dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (2 szt.);
-dostawa systemu do ochrony przed wyciekiem danych klasy DLP dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.);
-dostawa urządzeń UPS dla stacji roboczych (40 szt.) dla Urzędu Miejskiego w Alwerni;
-dostawa urządzeń UPS serwerowych (2 szt.) dla Urzędu Miejskiego w Alwerni;
-dostawa licencji dla urządzenia UTM dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.);
-dostawa oprogramowania do monitorowania systemów oraz infrastruktury IT dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.);
-dostawa oprogramowania i sprzętu do bezpiecznego przetwarzania danych w środowisku hybrydowym Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.)
-dostawa pamięci masowej NAS dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.)
-dostawa oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.)
-usługa przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych dla pracowników działu IT Urzędu Miejskiego w Alwerni.
4.2.5.) Wartość części: 490152,12 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48821000-9 - Serwery sieciowe
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla Części 1:− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− dokumentu potwierdzającego doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania i wdrażania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje).
Dla Części 2:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− dokument potwierdzający doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń dotyczących cyberbezpieczeństwa (co najmniej dwie rekomendacje).
Dla Części 3:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) (rozdział XIV, pkt. 3.2. SWZ).
Wykonawcy);
− dokumentu potwierdzającego doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania i wdrażania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dla Części 1:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− dokumentu potwierdzającego doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania i wdrażania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje).
Dla Części 2:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− dokument potwierdzający doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń dotyczących cyberbezpieczeństwa (co najmniej dwie rekomendacje).
Dla Części 3:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) (rozdział XIV, pkt. 3.2. SWZ).
Wykonawcy);
− dokumentu potwierdzającego doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania i wdrażania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Części 1:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− dokumentu potwierdzającego doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania i wdrażania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje).
Dla Części 2:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− dokument potwierdzający doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń dotyczących cyberbezpieczeństwa (co najmniej dwie rekomendacje).
Dla Części 3:
− oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy);
− polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) (rozdział XIV, pkt. 3.2. SWZ).
Wykonawcy);
− dokumentu potwierdzającego doświadczenie Wykonawcy w zakresie opracowania i wdrażania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (minimum 2 rekomendacje).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
CZĘŚĆ 1 POSTĘPOWANIA:- usługa przeprowadzenia audytu końcowego z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wraz z przeprowadzeniem testów penetracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.):
• dokument potwierdzający posiadanie zespołu audytorskiego, tj. minimum
2 audytorów, z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (skan certyfikatów);
CZĘŚĆ 2 POSTĘPOWANIA:
- usługa opracowania i wdrożenia dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.)
• dokument potwierdzający posiadanie zespołu audytorskiego, tj. minimum
2 audytorów, z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (skan certyfikatów);
- usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z przeprowadzeniem testów socjotechnicznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Alwerni
• dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy, tj. dyplom szkoleniowca w zakresie ukończenia studiów wyższych z zakresu informatyki lub cyberbezpieczeństwa (skan dokumentu);
CZĘŚĆ 3 POSTĘPOWANIA:
- dostawa serwerów wraz z licencjami dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (2 szt.):
● karta produktowa oferowanych serwerów umożliwiająca weryfikację parametrów;
● oświadczenie producenta serwerów, że urządzenia są wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO 50001 oraz ISO-14001;
● oświadczenie producenta serwera, że urządzenia posiadają rozwiązania zapewniające ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania, zgodnie z zaleceniami NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155, jak również, że serwery posiadają zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadczające integralność oprogramowania BIOS (Root of Trust);
● oświadczenie producenta w zakresie deklaracji CE dla serwera;
● oświadczenie producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis,
że w przypadku awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
● oświadczenie producenta serwera, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
● oświadczenie producenta serwera, że sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;
● dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta urządzenia;
● dokument potwierdzający, że sprzęt spełnia normy co najmniej Epeat Silver według normy z 2019 r.;
● dokument potwierdzający, że oferowane serwery znajdują się na liście Windows Server Catalog i posiadają status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022;
- dostawa systemu do ochrony przed wyciekiem danych klasy DLP dla Urzędu Miejskiego w Alwerni (1 szt.):
● karta produktowa oferowanego systemu umożliwiająca weryfikację parametrów;
● oświadczenie producenta o posiadaniu przez dostawcę kwalifikacji technicznych niezbędnych do wykonania wdrożenia oferowanego rozwiązania i szkolenia;
● osobowy certyfikat inżynierski osoby, która będzie wykonywała wdrożenie;
- dostawa urządzeń UPS dla stacji roboczych (40 szt.) dla Urzędu Miejskiego w Alwerni:
• karta produktowa oferowanego urządzenia umożliwiająca weryfikację parametrów;
• oświadczenie producenta serwera w zakresie deklaracji CE dla urządzenia;
• certyfikat producenta urządzenia w zakresie ISO 9001:2008 dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;
(c.d. w SWZ i OPZ - brak miejsca w ogłoszeniu na zamieszczenie wszystkich pkt!)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość, aby w niniejszym postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, niezależnie od części postępowania.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zapis rozdziału XIII pkt. 2 nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika).
5. Zamawiający informuje, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie, o którym głosi Art. 125 Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te winny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdziału XIII pkt. 5:
− oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
− oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia łącznie, czyli podpisane przez wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Część 1 i 21. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt I Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
1) wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, niepowodujących zmiany przedmiotu umowy;
4) w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w niniejszej umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie
i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
5) w przypadku wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w okolicznościach niepowstałych z winy Wykonawcy.
Część 3
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt I Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian opisanych w ustępach poniżej:
1) wystąpiła uzasadniona przyczynami technicznymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, niepowodujących zmiany przedmiotu umowy;
4) w przypadku wydłużenia okresu gwarancyjnego lub rękojmi o dowolny okres;
5) wycofano z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek model/typ urządzenia lub oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ urządzenia lub oprogramowania o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy w ramach wynagrodzenia brutto,
o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu urządzenia lub oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy wraz z konfiguracją urządzenia/oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego,
6) w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w niniejszej umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie
i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
7) w przypadku wprowadzenia nowej wersji oprogramowania lub innych nowych elementów urządzeń lub oprogramowania przez producenta, która to wersja lub elementy nie były dostępne na rynku w chwili upływu terminu składania ofert,
z zastrzeżeniem, że wskutek zmiany wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy zostaną zachowane a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwyższeniu;
8) w przypadku ograniczenia dostępności poszczególnych elementów urządzeń lub oprogramowania, o ile elementy zastępcze spełniają wszystkie wymagania określone
w dokumentach zamówienia i ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec;
(c.d. w projekcie umowy - brak miejsca na zamieszczenie całości zmian umowy, za mała ilość znaków w ogłoszeniu!)