BZP: Kursy nauki języka angielskiego i niemieckiego w formie on-line w ramach projektu pn. Zachodniopomorska Akademia PSZ i FEPZ 2021-2027- w podziale na części
21.08.2025
2025/BZP 00384262/01
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kursy nauki języka angielskiego i niemieckiego w formie on-line w ramach projektu pn. Zachodniopomorska Akademia PSZ i FEPZ 2021-2027- w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy nauki języka angielskiego i niemieckiego w formie on-line w ramach projektu pn. Zachodniopomorska Akademia PSZ i FEPZ 2021-2027- w podziale na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbe38436-6f7e-4c35-bd1e-5944fa21a772
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021493/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Kurs języka angielskiego_online_ZAPSZ
1.3.43 Kurs języka niemieckiego_ZAPSZ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Budżet projektu „Zachodniopomorska Akademia PSZ”. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach FEPZ 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działanie 6.4 Wzmocnienie potencjału Publicznych Służb Zatrudnienia.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbe38436-6f7e-4c35-bd1e-5944fa21a7723.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https:/ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wup.pl (nie dotyczy składania
ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce
„Centrum pomocy”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-
Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zamawiający nie
udostępnił dla Wykonawcy interaktywnego formularza ofertowego generowanego z Platformy e-Zamówienia. Szczegóły wymagań
techniczno-organizacyjnych oraz korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział 13 SWZ (Zamawiający odsyła do SWZ ze względu
na ograniczoną liczbę znaków)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca zobowiązany jest to zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej dostępnej w Rozdziale 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.75.2025.MBi
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów nauki języka angielskiego, w formule online w czasie rzeczywistym dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia z województwa zachodniopomorskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektorów
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów nauki języka niemieckiego, w formule online w czasie rzeczywistym dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia z województwa zachodniopomorskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie lektorów
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla Części I:WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4 do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych,
w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów języka angielskiego w formie online, z lektorem w czasie rzeczywistym wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Przez kurs z języka angielskiego Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 40 godzin lekcyjnych, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia).
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Dla Części II:
WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4A do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych,
w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów języka niemieckiego w formie online, z lektorem w czasie rzeczywistym, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Przez kurs z języka niemieckiego Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 40 godzin lekcyjnych, świadczoną (na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia).
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
DLA CZĘŚĆ I: Język angielski
WYKAZ OSÓB – Załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia min. 4 (czterech) lektorów o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, t.j.:
1) MINIMUM TRZECH LEKTORÓW języka angielskiego- POLSKOJĘZYCZNYCH, z których każdy będzie skierowany do realizacji zamówienia, oraz w okresie od 01.01.2023 r. do dnia składania oferty przeprowadził co najmniej 300 godzin lekcyjnych dla osób dorosłych z języka angielskiego w formule 1 lektor x 1 uczestnik; legitymujący się certyfikatem uprawniającym do nauczania języka angielskiego, np.: CELTA, DELTA, TEFL, TESOL oraz posiada przygotowanie metodyczne.
2) MINIMUM JEDNEGO LEKTORA języka angielskiego NATYWNEGO–który będzie skierowany do realizacji zamówienia oraz w okresie od 01.01.2023 r. do dnia składania oferty przeprowadził co najmniej 300 godzin lekcyjnych dla osób dorosłych z języka angielskiego w formule 1 lektor x 1 uczestnik; legitymujący się certyfikatem uprawniającym do nauczania języka angielskiego, np.: CELTA, DELTA, TEFL, TESOL oraz posiada przygotowanie metodyczne.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 10 pkt 3 L.p. 2 SWZ, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego (WYKAZ OSÓB według wzoru Załącznika nr 5 do SWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie
z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych
w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych
w SWZ. Tym samym Zamawiający uzna na poczet spełnienia warunku tylko kursy językowe on-line. Suma wykazanych szkoleń każdego lektora powinna obejmować minimum 300 godzin kształcenia (1 godzina kształcenia = 45 minut).
Z opisu przygotowanego przez Wykonawcę musi wynikać wprost, że kurs był z zakresu, do którego odnosi się dana część zamówienia, tak by Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, że wpisane szkolenie odpowiada postawionemu warunkowi oraz w kryterium.
Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania przez Wyznawcę więcej niż min. 3 lektorów polskojęzycznych i min. 1 lektora natywnego - Załącznik nr 5 do SWZ. W takim przypadku wszystkie osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, a wykazane w Wykazie osób, muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu i uczestniczyć w realizacji zamówienia.
DLA CZĘŚĆ II: Język niemiecki
WYKAZ OSÓB – Załącznik nr 5A do SWZ.
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
1) MINIMUM JEDNEGO POLSKOJĘZYCZNEGO LEKTORA języka niemieckiego, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, oraz w okresie od 01.01.2023 r. do dnia składania oferty przeprowadził co najmniej 300 godzin lekcyjnych dla osób dorosłych z języka niemieckiego w formule 1 lektor x 1 uczestnik; legitymujący się certyfikatem uprawniającym do nauczania języka angielskiego, np.: Goethe-Zertifikat oraz posiada przygotowanie metodyczne.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionego warunku na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 10 pkt 3 L.p. 2 SWZ, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego (WYKAZ OSÓB według wzoru Załącznika nr 5A do SWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku zgodnie
z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych
w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych
w SWZ.
Tym samym Zamawiający uzna na poczet spełnienia warunku tylko kursy językowe on-line. Suma wykazanych szkoleń każdego lektora powinna obejmować minimum 300 godzin kształcenia (1 godzina kształcenia = 45 minut). Z opisu przygotowanego przez Wykonawcę musi wynikać wprost, że kurs był z zakresu, do którego odnosi się dana część zamówienia, tak by Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, że wpisane szkolenie odpowiada postawionemu warunkowi oraz kryterium.
Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania przez Wyznawcę więcej niż min. 1 lektora - Załącznik nr 5A do SWZ. W takim przypadku wszystkie osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, a wykazane w Wykazie osób, muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu i uczestniczyć w realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania Dla Części I i i II- Załącznik nr 8 do SWZ
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z Wykonawców. Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 8A do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DLA CZĘŚCI I: WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4 do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów języka angielskiego w formie online, z lektorem w czasie rzeczywistym w wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Przez kurs z języka angielskiego Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 40 godzin lekcyjnych (świadczoną na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia).
DLA CZĘŚCI II: WYKAZ USŁUG WYKONANYCH – Załącznik nr 4A do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: Wykazu usług wykonanych, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów języka niemieckiego w formie online, z lektorem w czasie rzeczywistym wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Przez kurs z języka niemieckiego Zamawiający rozumie usługę trwającą co najmniej 40 godzin lekcyjnych, (świadczoną na podstawie umowy /zamówienia /zlecenia).
CZĘŚĆ I: język angielski WYKAZ OSÓB – Załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia min. 4 (czterech) lektorów o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, t.j.:
1) MINIMUM TRZECH LEKTORÓW języka angielskiego- POLSKOJĘZYCZNYCH, z których każdy będzie skierowany do realizacji zamówienia oraz w okresie od 01.01.2023 r. do dnia składania oferty przeprowadził co najmniej 300 godzin lekcyjnych dla osób dorosłych z języka angielskiego w formule 1 lektor x 1 uczestnik; legitymujący się certyfikatem uprawniającym do nauczania języka angielskiego, np.: CELTA, DELTA, TEFL, TESOL oraz posiada przygotowanie metodyczne.
2) MINIMUM JEDNEGO LEKTORA języka angielskiego NATYWNEGO– który będzie skierowany do realizacji zamówienia oraz w okresie od 01.01.2023 r. do dnia składania oferty przeprowadził co najmniej 300 godzin lekcyjnych dla osób dorosłych z języka angielskiego w formule 1 lektor x 1 uczestnik; legitymujący się certyfikatem uprawniającym do nauczania języka angielskiego, np.: CELTA, DELTA, TEFL, TESOL oraz posiada przygotowanie metodyczne.
CZĘŚĆ II: język niemiecki WYKAZ OSÓB – Załącznik nr 5A do SWZ.
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
1) MINIMUM JEDNEGO LEKTORA języka niemieckiego, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, oraz w okresie od 01.01.2023 r. do dnia składania oferty przeprowadził co najmniej 300 godzin lekcyjnych dla osób dorosłych z języka niemieckiego w formule 1 lektor x 1 uczestnik; legitymujący się certyfikatem uprawniającym do nauczania języka angielskiego, np.: Goethe-Zertifikat oraz posiada przygotowanie metodyczne.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 11 do SWZ dla Części I i/lub II, OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp (podział zadań konsorcjantów).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy wskazano w Załączniku nr 9 i 10 do SWZ:§ 10
1. Stosownie do przepisu art. 455 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym poniżej w ust. 2.
2. Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć:
1) zmiany techniczne polegające na zmianie komunikatora umożliwiającego realizację kursu on-line, przy czym Wykonawca musi każdorazowo zapewnić uczestnikowi nieodpłatny dostęp do komunikatora na czas trwania kursu oraz korzystania z materiałów szkoleniowych
2) zmiana lektora prowadzącego kurs na warunkach opisanych w § 4 ust. 6 – ust. 8 umowy,
3) zmiana sposobu finansowania kursów po stronie Zamawiającego,
4) zmiana terminu rozpoczęcia i/ lub ukończenia kursu spowodowana czynnikami niezależnymi od Wykonawcy np. stan zdrowia uczestnika niepozwalający na sfinalizowanie kursu. W takich przypadkach termin realizacji może zostać wydłużony o czas niezbędny na zakończenie kursu, nie dłużej jednak niż o czas niezbędny do przeprowadzanie kursu.
5) Zmiany terminów rozpoczęcia kursów spowodowana przedłużającymi się czynnościami prowadzonego postępowania lub zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą, nie dłużej jednak niż o czas niezbędny do przeprowadzanie kursu lub realizacji danych zadań i terminów.
3. Strony zgodnie postanawiają, że nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, rozumianej na potrzeby umowy jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od woli stron, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności takie jak wojna, klęska żywiołowa, epidemia, pandemia, blokada komunikacyjna o charakterze ponadregionalnym, strajk, zamieszki społeczne, katastrofa ekologiczna, katastrofa budowlana.
4. Strona umowy, u której wystąpiły utrudnienia w wykonaniu umowy wskutek działania siły wyższej jest obowiązana do niezwłocznego poinformowania drugiej strony w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego od jej zaistnienia pod rygorem braku skutecznego powołania się na siłę wyższą jako przyczynę zwolnienia z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy.
5. Strona umowy, u której wyniknęły utrudnienia w wykonaniu umowy na skutek siły wyższej, jest zobowiązana do podjęcia wszelkich możliwych działań w celu zminimalizowania wpływu działania siły wyższej na wykonanie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1 Formularz ofertowy Formularz ofertowy wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru dla Części I- stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz dla Części II- stanowiącego Załącznik nr 1A do SWZ Formularz winien być podpisany przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń.
2 KRS/CEiDG W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. (Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3 Pełnomocnictwo Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. (Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
4 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca Załącznik nr 2 do SWZ - Część I i/lub II
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie Załącznik nr 2 do SWZ - Część I i/lub II
• Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy Załącznik nr 2A do SWZ - Część I i/lub II
5 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa:
• Wykonawca – Załącznik nr 3 do SWZ - Część I i/lub II
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie – Załącznik nr 3 do SWZ Część I i/lub II
• Podmiot udostępniający zasoby wykonawcy – Załącznik nr 3A do SWZ - Część I i/lub II
6 ZOBOWIĄZANIE podmiotu trzeciego o udostępnianiu swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie należy dołączyć do oferty, gdy wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób wykonawcy
w zakresie wskazanym w Załączniku nr 6 i 6A- Część I i/lub II oddzielnie dla każdej części, do której wykonawca przystępuje w zakresie w jakim powołuje się na zasoby innego podmiotu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla wykazu usług i/lub osób.
7 Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 11- Część I i/lub II OŚWIADCZENIE z art. 117 ust. 4 Pzp Podział zadań konsorcjantów. Dotyczy tylko wykonawców występujących wspólnie.