BZP: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na ulicach m. Łuków - z podziałem na części
21.08.2025
2025/BZP 00385816/01
MIASTO ŁUKÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na ulicach m. Łuków - z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁUKÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030289885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 21 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zdm.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na ulicach m. Łuków - z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9b07fc-2dba-4242-8b1e-c00af09e7d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d9b07fc-2dba-4242-8b1e-c00af09e7d5f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 144913,47 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Podkomorzego w m. Łuków”
Roboty budowlane przewidziane dla tej części zamówienia obejmują wykonanie nawierzchni bitumicznej w ramach budowy drogi gminnej nr 114391 L ul. Podkomorzego na odcinku od 0+000km do 0+195,59 km od skrzyżowania z ul. Rolniczą do skrzyżowania z ul. Telimeny. Zamierzenie budowlane jest zlokalizowane na działkach nr 10831, 10833, 10839 obręb 0003 ŁUKÓW, jedn. ewidencyjna 061101_1 Łuków.
Zakres robót:
• Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 1176,00 m2
• Ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W gr. 5 cm 1195,60 m2
• frezowanie – 50 m2
• skropienie wraz z oczyszczeniem nawierzchni pod warstwę wiążącą –1195,60 m2
• skropienie wraz z oczyszczeniem nawierzchni pod warstwę ścieralną - 1176,00 m2
4.2.5.) Wartość części: 109945,82 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie nawierzchni bitumicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa skrzyżowania ul. Stankiewicza z ul. Siedlecką w m. Łuków”
Roboty budowlane przewidziane dla tej części zamówienia przewidują wykonanie nawierzchni bitumicznej w ramach budowy skrzyżowania drogi krajowej nr 63 – ul. Siedlecka z drogą gminną nr 114389L w pasie drogowym drogi gminnej nr 114389L dz. nr ewid. 10892 – ul. Stankiewicza w m. Łuków.
Zakres robót:
• Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 88,96 m2
• Ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W gr. 5 cm 88,96 m2
• Ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P gr. 6 cm 88,96 m2
• frezowanie – 15 m2
• skropienie wraz z oczyszczeniem nawierzchni pod warstwę wiążącą – 89,00 m2
• skropienie wraz z oczyszczeniem nawierzchni pod warstwę ścieralną – 89,00 m2
4.2.5.) Wartość części: 34967,65 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w Rozdziale VI SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w pkt 2,
3) wykażą istnienie okoliczności, o których mowa w ppkt 1 i 2, poprzez złożenie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SWZ – w zakresie, w sposób i w trybie tam wskazanym.
W przypadku braku ziszczenia się choćby jednej z sytuacji wskazanych w ppkt 1-3 oferta złożona przez takiego wykonawcę zostanie odrzucona.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczących:
2.1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w tym zakresie określa następujące minimalne poziomy zdolności:
2.1.1 Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną zakończoną robotę budowlaną obejmującą budowę, rozbudowę, odbudowę, przebudowę lub remont drogi o wartości robót w tym zakresie nie mniejszej niż 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych) netto.
2.1.2 Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą na stanowisko KIEROWNIKA BUDOWY / ROBÓT, która posiada odpowiednie względem przedmiotu zamówienia wykonawcze uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub uprawnienia równoważne).