BZP: WYKONANIE ZABUDÓW KĄCIKÓW SANITARNYCH W CELACH MIESZKALNYCH BUDYNKU PAWILONU „A” W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
21.08.2025
2025/BZP 00385947/01
Zakład Karny w Jaśle
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE ZABUDÓW KĄCIKÓW SANITARNYCH W CELACH MIESZKALNYCH BUDYNKU PAWILONU „A” W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001271178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzyce 467
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134435860
1.5.8.) Numer faksu: 134435861
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_jaslo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE ZABUDÓW KĄCIKÓW SANITARNYCH W CELACH MIESZKALNYCH BUDYNKU PAWILONU „A” W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1d67dc1-aa32-426a-b8ba-2e9aa521ae02
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106594/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie zabudów kącików sanitarnych w celach mieszkalnych budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1d67dc1-aa32-426a-b8ba-2e9aa521ae023.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-22b14157-c2b5-436d-b387-0e53b53c44a5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zk_jaslo@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert). Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami opisane zostały w rozdziale VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ XXXIX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ XXXIX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.7.2025.JM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudów kącików sanitarnych w celach mieszkalnych budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle
2. Opis stanu istniejącego
Przedmiotowy budynek objęty opracowaniem to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony przykryty stropodachem wentylowanym. Stropodach z płyt korytkowych na ściankach ażurowych z cegły. Ściany murowane z bloczków gazobetonowych, strop nad parterem z płyt kanałowych. Fundamenty betonowe, posadzki wykończone płytkami na wylewce betonowej.
Budynek w rzucie na planie zbliżonym do litery "U". Zakres opracowania obejmuje jedynie fragment obiektu.
Ściany zewnętrzne, gzymsy i cokoły wykończone w tynku w odcieniach pastelowych. Drzwi zewnętrzne i okna w kolorze białym. Wnętrza wykończone w tynku, malowane, w wybranych pomieszczeniach płytki ścienne,
posadzki wykończone w płytkach lub panelach podłogowych.
3. Zakres robót budowlanych.
• wykonanie zabudów kącików sanitarnych,
• wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej do planowanych do wykonania kącików sanitarnych,
• wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd,
• remont instalacji wentylacji,
• wykonanie okładzin ścian z płytek,
• montaż umywalek, szafek i luster,
• remont posadzki w korytarzu po wykonanej instalacji wodno – kanalizacyjnej,
• remont instalacji wentylacji,
• wymiana stolarki drzwiowej (wewnętrznej),
• wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również następujące czynności i obowiązki:
• wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, a w szczególności osób skazanych umieszczonych w Zakładzie Karnym w Jaśle, w okresie trwania ich realizacji aż do zakończenia. Koszt zabezpieczenia nie podlega oddzielnej zapłacie, jest ponoszony przez Wykonawcę i wliczony w cenę zawartą w umowie.
• przyjęcie przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za materiały, narzędzia i urządzenia znajdujące się na budowie, oraz za bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie budowy,
• zabezpieczenie mienia, posadzek, ciągów komunikacyjnych itp. w pobliżu terenu prac,
• roboty porządkowe po zakończeniu robót
Wykonawca powinien przewidzieć przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. Do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały i wyroby posiadające atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające dany produkt do stosowania w budownictwie. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji PO II WB 262.9.2021 Załącznik nr 1 technicznej ITB dopuszczającej stosowanie w/w materiałów w budownictwie lub w przypadku jej braku - ostatniej uzyskanej przez wykonawcę aprobaty technicznej ITB. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty na każde żądanie przedstawiciela zamawiającego zaś po zakończeniu robót przedłożyć je wraz z protokółem zakończenia robót. W przypadku braku ww. dokumentów nie będzie możliwy odbiór prac i ich rozliczenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu – patrz Rozdział XV SWZ
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - patrz ROZDZIAŁ XX SWZ