BZP: „Naprawa pokrycia dachu rozdzielni 6 kV RP6/23 wraz z komorami transformatorów zlokalizowanej przy szybie wentylacyjnym ,,Północny” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK.
22.08.2025
2025/BZP 00386473/01
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Naprawa pokrycia dachu rozdzielni 6 kV RP6/23 wraz z komorami transformatorów zlokalizowanej przy szybie wentylacyjnym ,,Północny” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
GÓRNICTWO
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa pokrycia dachu rozdzielni 6 kV RP6/23 wraz z komorami transformatorów zlokalizowanej przy szybie wentylacyjnym ,,Północny” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9fb0e6-5790-4246-a26b-3a560b486c70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e9fb0e6-5790-4246-a26b-3a560b486c703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: internetowe:przeglądarka internetowa z
włączoną
obsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla
wersji beta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony
dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego
wyświetlania1366x786Pozostałewymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,komputer klasy PC
komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8,
Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0033/25-1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: remont dachu budynku rozdzielni 6 kV RP6/23 dla Pompowni „Makoszowy” w tym
należy :
a. opracować instrukcję bezpiecznego wykonania robót oraz plan „BIOZ” wraz z inwentaryzacją połaci dachu oraz uzyskać
zatwierdzenie przez Kierownika Ruchu Zakładu Oddział CZOK w Czeladzi,
b. opracować projekt technologii i organizacji robót i dokonać zatwierdzenia przez Kierownika Ruchu Zakładu CZOK,
c. dokonać wycinki drzew przy elewacji rozdzielni kolidująca z pracami remontowymi,
d. montaż i demontaż rusztowania i założyć koszty pracy i montażu rusztowania, wygrodzenia stref niebezpiecznych
komunikacji itp. oraz ewentualne koszty pracy jednostek sprzętu tj. dźwigu, zwyżki, podnośnika oraz transportu.
e. zdemontować instalację odgromową,
f. usunąć stare pokrycie dachowe z dachu budynku rozdzielni,
g. zdemontować opierzenia obróbki blacharskie oraz rynny i rury spustowe,
h. naprawić konstrukcję dachu oraz wyprofilować spadki przed wymianą pokrycia dachu,
i. przemurować, mury ogniowe i uzupełnić tynki na murach ogniowych i kominach.
j. wykonać czapy kominowe żelbetowe,
k. wymiana oblachowania obróbki dachu i czap kominów,
l. zabezpieczyć istniejące wentylatory, wykonać zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych oraz wykonać ich
ponowny montaż do nowo wykonanych czap kominowych wraz z ich zasilaniem,
m. wykonać malowanie antykorozyjne drabin wejściowych
n. zakup i dostawa wszelkich niezbędnych materiałów dla ww. zadania,
o. wykonać 2 warstwy papy termozgrzewalnej podkładowe z welonem z włókna szklanego o grubości minimum 4,0 mm oraz
papa termozgrzewalna nawierzchniowa z welonem z włókna szklanego o grubości 5,2 mm.
p. zamontować nowe opierzenia blacharskie oraz rynny i rury spustowe.
q. zamontować nową instalację odgromową,
r. pomiary powykonawcze instalacji odgromowej.
s. uporządkowanie terenu z odwozem materiałów z prac demontażu pokrycia papa i gruz.
t. dokumentacja odbiorowa kompletna.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określają dokumenty wymagane zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego stanowiące Załącznik nr 7 do
SWZ.
Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i ma charakter niewiążący, tj.
jedynie informacyjny. Wykonawca otrzymuje te materiały wyłącznie w celach pomocniczych na potrzeby skalkulowania ceny
oferty. Podstawą rozliczenia robót z Wykonawcą jest wynagrodzenie ryczałtowe.
Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazaną w załączonym
przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikającą z dokumentów składających się na opis przedmiotu
zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla Wykonawcy. W przypadku rozbieżności
zakresu robót wynikającego z przedmiaru robót oraz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót określonych w dokumentach składających się na opis przedmiotu
zamówienia, nawet jeśli nie zostały one ujęte w przedmiarze robót lub zostały w nim ujęte w mniejszym zakresie. Takie
prace nie będą w żadnym wypadku uważane za prace dodatkowe lub zamienne i nie mogą stanowić podstaw do roszczeń
Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowych
lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się:
1. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi
posiadającymi uprawnienia:
minimum 1 osoba- kierownik budowy – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego zatwierdzenie na osobę dozoru ruchu w
specjalności budowlanej w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny;
2. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na remoncie, budowie
lub przebudowie budynku/budynków przemysłowych o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł brutto wraz z dowodami
określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
3. Poleganie na zasobach innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez
Wykonawcę:
1) Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp,
a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem
Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
1. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewidujeprzeprowadzenie aukcji elektronicznej na zasadach określonych poniżej:
1) po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja
elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu,
2) w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie
z zapisami SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,
3) sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę ofert, z
uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,
4) w trakcie aukcji każdemu Wykonawcy udostępniana jest: informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej
punktacji, punktacja najlepszej oferty, wartość minimalnego postąpienia, czas pozostały do zakończenia aukcji,
5) aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut
dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną 10 minutową
dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,
6) postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie
ocenionej jako najkorzystniejszej.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia wkwocie: 2 500,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, napodstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Pzp oraz w
przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych Projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy